s-simen 1 925 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 Alan skal ut av laget! For det første så er det mer viktig å spille inn et lag uten alanzinho nå som han sannsynligvis drar, og for det andre så gjør han en elendig kamp mot B/G! Han ødelegger all spill ved å flytte seg fra plassen sin som venstrekant. Han drar inn fra høyre mot midten og ut igjen til høyre. bjørnar holmvik kom opp der alan skulle ha vært mot slutten av andre. Min mening til midtbane blir: Johan--Somen--Annan--Keller Evt. bytte Somen-Johan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 Alan skal ut av laget! For det første så er det mer viktig å spille inn et lag uten alanzinho nå som han sannsynligvis drar, og for det andre så gjør han en elendig kamp mot B/G!Han ødelegger all spill ved å flytte seg fra plassen sin som venstrekant. Han drar inn fra høyre mot midten og ut igjen til høyre. bjørnar holmvik kom opp der alan skulle ha vært mot slutten av andre. Min mening til midtbane blir: Johan--Somen--Annan--Keller Evt. bytte Somen-Johan Så hvorfor skal ikke Annan ut av laget? Annan forsvinner tidligere enn Alan, så da må det vel være viktig å spille inn et lag uten han og. Dessuten var han også dårlig mot B/G. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 Alan skal ut av laget! For det første så er det mer viktig å spille inn et lag uten alanzinho nå som han sannsynligvis drar, og for det andre så gjør han en elendig kamp mot B/G!Han ødelegger all spill ved å flytte seg fra plassen sin som venstrekant. Han drar inn fra høyre mot midten og ut igjen til høyre. bjørnar holmvik kom opp der alan skulle ha vært mot slutten av andre. I prinsippet er Alan en god spiller å ha på hjemmebane, mens han gjerne sliter mer på bortebane. På bortebane får han gjerne mindre plass da motstanderne gjerne har høyere press. På Nadderud får han derimot mer plass, samt at Stabæk får styre spillet. Alan er medgangsspiller som spiller bra når resten av laget er gode. Å sette han ut på grunn av at han spilte dårlig borte mot glimt har dermed lite for seg. Å sette han ut på grunn av at han muligens forlater klubben i sommer er imidlertid en fair sak (selv om jeg personlig er imot dette). Men jeg synes at man bør vente med det ihvertfall fram til de andre spillerne har fått mer matchtrening (og ikke mens Henning er ute og Somen er ute av form). Når det gjelder spillestilen hans, og hvordan han beveger seg, har jeg ikke hørt noen(bortsett fra noen få kyndige her inne) klage når han har vært i form. Det er lett å peke på sånne ting når Alan sliter litt i motvind. Med dagens tilstand på midtbanen, er Alan det beste alternativet på venstrekanten. Ihvertfall fram til Somen er fullt tilbake, og JJ i større grad kan rotere litt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 Opdal frykter langt skadeavbrekk Bra eller dårlig for oss? Jeg er sannelig ikke sikker.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 15. April 2008 (endret) Del Skrevet 15. April 2008 (endret) Opdal frykter langt skadeavbrekk Bra eller dårlig for oss? Jeg er sannelig ikke sikker.. Og Branns utlånte reservekeeper sliter med hjertet. http://fotball.bt.no/eliteserien/article105203.ece Jeg er sannelig ikke sikker på hva som er best av en skadet Opdal eller en tredjekeeper som har alt å bevise. Dette er pdd Nils Kenneth Udjus ( http://www.brann.no/index.php?valg=spiller&spiller=131 ) som i fjor spilte 21 kamper for Løv Ham Edit: lagt til link Endret 15. April 2008 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 Stabæk spilte som et første divisjonslag på søndag, og Brann spilte så tafatt at det var pinlig idag. Håper virkelig at begge løfter seg til lørdagen. For meg holder det at Stabæk løfter seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 15. April 2008 (endret) Del Skrevet 15. April 2008 (endret) Stabæk spilte som et første divisjonslag på søndag, og Brann spilte så tafatt at det var pinlig idag. Håper virkelig at begge løfter seg til lørdagen. For meg holder det at Stabæk løfter seg For meg holder det at Stabæk vinner Endret 15. April 2008 av Edb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 muligens ironi brukt som et litterært hjelpemiddel? Var det en kommentar til meg? Muligens et åpenbart budskap i bokstavelig form Aha, et budskap i bokstavelig form ja... Det vet jeg IKKE hva betyr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 En kamps karantene for Høiland Får håpe at Skjønsberg er 100% til helgen da. Hva er status på Mike? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Er det umulig for en kamerat og se denne kampen med SS uten sesongkort? Kan han kjøpe medlemskort og SS-billett? Skjønnte ikke det på forsiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Det kan se ut til at Brann vil kjøre med en kneskadet Opdal i mål. Kombinert med dårlig selvtillit kan det gi noen mål. Uendret for Opdal: http://fotball.bt.no/eliteserien/article105278.ece Opdal kan bli backup: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3478849.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 16. April 2008 (endret) Del Skrevet 16. April 2008 (endret) Er det umulig for en kamerat og se denne kampen med SS uten sesongkort?Kan han kjøpe medlemskort og SS-billett? Skjønnte ikke det på forsiden Ja. Nei. EDIT: Han kan gjerne kjøpe medlemskort uansett. Endret 16. April 2008 av joffen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Det kunne vært lurt, de få gangene jeg faktisk forstår noe så er det som oftest kommet inn med teskje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Norges fremste ekspert på yogurt og egg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Norges fremste ekspert på yogurt og egg? Ikke umulig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Har troen på seier i denne kampen, tipper 2-1 til stabæk. Helstad for Brann. Andersson og Nannskog for Stabæk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 EDIT: Han kan gjerne kjøpe medlemskort uansett. ...og så er det mulig å komme inn i svingen. Ingen grunn til å bli hjemme bare fordi man ikke kan stå med $$. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Er det lov til å låne bort sesongkortet sitt hvis man er hindret fra å dra på kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 EDIT: Han kan gjerne kjøpe medlemskort uansett. ...og så er det mulig å komme inn i svingen. Ingen grunn til å bli hjemme bare fordi man ikke kan stå med $$. Riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Ettersom Brann (som mange andre) jevnt over er et mer fysisk sterkt lag enn oss, blir vel nøkkelen å få opp tempoet på ballen (her savner vi HH noe helt for j.....). Ender vi opp med å føre ballen eller slå langt, slik vi gjorde mot Molde og B/G blir det alt for enkelt for Brann. Vi sliter også alltid mot Helstad, som nok får et par gode muligheter også i denne kampen. Tør vi å spille som vi kan og holde høyt balltempo langs bakken, kan dette bli bra. Karantene på JIH skaper vel litt problemer for JJ, særlig om ikke Mike er frisk (skeptisk til en rusten Mike mot Helstad). Kanskje ser vi Keller på høre back og Somen eller JA på høyre kant? Alternativet er vinnerformelen fra i fjor vår med Tom på høyre og Bjørnar på venstre back. Kjenner jeg er nervøs og usikker før denne kampen, men håper intenst at gutta finner tilbake til spillet og at Opdal fortsetter kampanjen for å få Myhre tilbake på landslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Er det lov til å låne bort sesongkortet sitt hvis man er hindret fra å dra på kampen? Kortet er vel strengt tatt personlig, men jeg er ikke sikker på hvordan dette praktiseres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Er det lov til å låne bort sesongkortet sitt hvis man er hindret fra å dra på kampen? Jeg ville gjort det uansett om det er lov eller ikke. Feltet vårt skal være fullt. Alltid. Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Er det lov til å låne bort sesongkortet sitt hvis man er hindret fra å dra på kampen? Jeg ville gjort det uansett om det er lov eller ikke. Feltet vårt skal være fullt. Alltid. Uansett. Det står jo på baksiden av kortet: "Kun gyldig ved framvisning av legitimasjon", men jeg har aldri opplevd at noen blir sjekket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Er det lov til å låne bort sesongkortet sitt hvis man er hindret fra å dra på kampen? Jeg ville gjort det uansett om det er lov eller ikke. Feltet vårt skal være fullt. Alltid. Uansett. Det står jo på baksiden av kortet: "Kun gyldig ved framvisning av legitimasjon", men jeg har aldri opplevd at noen blir sjekket Spørsmålet er vel hvem man lurer, og hvem som taper på det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Da er billettene hentet:D fy faen jeg gleder meg til kamp altså!!!! Utrolig spent foran denne kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Håper på dette laget: Jon Keller - Morten - Segerström - Tom Andersson - Somen - Annan - Alan Nannskog - Veigar Håper på litt hurtigere spill i midtbanen enn vi hadde mot bodø/glimt. Annan og Andersson bruker litt for lang tid med ballen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Opdal spiller. http://www.tv2.no/sporten/article1766641.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Da er det bare å skyte i hytt og pine! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 17. April 2008 Del Skrevet 17. April 2008 Opdal spiller. http://www.tv2.no/sporten/article1766641.ece Det er vel en sannhet med modifikasjoner : Overskriften til TV2 skriker som vanlig: Opdal: - Jeg er klar! men leser man det som står bak kommaet også er det ingenting nytt - Jeg er klar, om jeg føler meg frisk nok, slår Opdal fast overfor TV 2 Sporten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå