Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brann stiller med "ny" midstopperduo

Altså Azar Karadas og Kristjan Örn Sigurdsson, angivelig for å få fart og duellstyrke.. De har ikke spilt sammen i TL i år, sammen med en Opdal som ikke er helt i slaget kan jo dette bli bra.

Stusser også litt over at Mjelde prioriterer duellstyrke, vi er jo ikke akkurat kjent for å pumpe baller opp i angrep..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger 2 frivillige til å være med på sesongkort kontroll før kampen i morgen.

Oppmøte blir kl 18.25 på feltet vårt.

Dersom du kan, send PM til meg, eller send meg melding på 93 48 73 78.

Marthe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk plutselig anledning til å dra på kamp i morgen allikevel. Er det noen som har en ekstra billett?

Hilsen en som nødig vil stå i kikkertsvingen med rødkledde

Det er da ikke helt utsolgt på Fornebulandet? Kan jo kjøpe billett der, og gå så nærme som mulig mot SS?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk plutselig anledning til å dra på kamp i morgen allikevel. Er det noen som har en ekstra billett?

Det er da ikke helt utsolgt på Fornebulandet? Kan jo kjøpe billett der, og gå så nærme som mulig mot SS?

Fikk høre at det er helt utsolgt på Fornebulandet også :(:D

Hørt det samme

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra meg baklengs inn i fuglekassa, nå er det bare 12 timer til det smeller på Snadderud. Lørdagskamp - endelig vår og strålende vær - utsolgt på tribunen. Kan rammen rundt kampen bli bedre enn dette? Kom igjen Stavbrekk!

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom noen skulle sitte med en billett for mye, vær vennlig å å send en sms på 400 68 626

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom noen skulle sitte med en billett for mye, vær vennlig å å send en sms på 400 68 626

Dersom noen skulle sitte med flere billetter for mye, vær vennlig å send en sms til 41 67 23 53 (Trenger 4)

(En til en kamerat, en til mamma*, en til lillesøstra mi* og en til fettern min, *=ENDELIG vil de på kamp)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har blitt antydet, blant annet i Nrk og dagens VG, at vi starter med samme lag som mot Bodø/Glimt. Siden vi imidlertid får lov til å begynne med 11 mann, går tipsene ut på at Keller

vikarierer for Høiland og Somen for Keller.

Det er imidlertid smått bekymringsfullt om JJ fortsatt anser Stenvoll som vårt sterkeste kort på venstreback. (Det vet vi selvsagt ikke før vi får lagoppstillingen.) Likevel: Er det noen som vet om Hauger, når han kommer tilbake, kunne vaert et (langt) sikrerere kort?

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Trolig starter Holmvik. (Budstikka har vaert på treningsfeltet.) Holmvik mot Solli? Stenvoll mot Solli? Får håpe Pontus dobbelsikrer Holmvik like godt som han har gjort for Stenvoll. Tross alt håper jeg Holmvik starter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Trolig starter Holmvik. (Budstikka har vaert på treningsfeltet.) Holmvik mot Solli? Stenvoll mot Solli? Får håpe Pontus dobbelsikrer Holmvik like godt som han har gjort for Stenvoll. Tross alt håper jeg Holmvik starter.

At backrekka blir Stenvoll - MMS - Pontus - Bjørnar gir seg selv. Hva er forresten en dobbeltsikring?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Dobbeltsikring" var en klønete måte å uttrykke at Pontus reddet Stenvoll, etter at sistnevnte ble rundet, f. eks. i kampen mot Lillestrøm.

For øvrig gir ikke backrekka seg selv. På formasjonstreningen Budstikka var vitne til, spilte Keller høyreback. (Sjekk nylig oppslag på nettet.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten observasjon: Stabæk startet kampen med 8 utlendinger i dag. Jeg velger å se på det som at ledelsen er flinke til å hente kvalitetsspillere med utenlandsk pass. Gledelig at unggutta får kjent litt på nivået mot slutten. I fjor ble det dårlig med innhopp for våre talenter da gutta litt for sjelden klarte å punktere kampen. Når kampene blir punktert i år, ser det ut til at unggutta vil bli prioritert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En meget bra kamp resultatsmessig og spillmessig.

Daniel Nannskog var nok banens beste med sine fantastiske løp, sitt mål og straffesparket han skaffet oss. Videre var det godt å se Somen tilbake i god gammel form. En flott scoring og mye godt arbeid fra han i dag.

Har flere tanker senere, men nå merker jeg at seiersølen kaller. Så god den skal bli!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRATULERER STABÆK!

Godt spill (og et utrolig tafatt Brann) sikret 3 poeng. Det kunne blitt flere mål men 3-0 er jeg uansett storfornøyd med. Nå gleder jeg meg til å gå på jobb på mandag! :) :) :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRATULERER STABÆK!

Godt spill (og et utrolig tafatt Brann) sikret 3 poeng. Det kunne blitt flere mål men 3-0 er jeg uansett storfornøyd med. Nå gleder jeg meg til å gå på jobb på mandag! :) :) :)

Hærlig å se på:

Knutsen: prikkfri!

Pontus: Konge

Keller:ingen tar Keller i en eneste duell

Annan: en sliter av en annen verden supurb!

Somen: en spiller i en annen liga

Alan:ballartist'

Anderson: en arbeidsmauer

Nannskog og Veigard: leverer varene!

Espen Berntsen: enten var såvar han solbrent eller så var det en Brann drakt han hade under den gule trøya:)

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Brann
  • Opprett ny...