Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Espen Berntsen: enten var såvar han solbrent eller så var det en Brann drakt han hade under den gule trøya:)

Berntsen klarte seg alt i alt greit. Daniel sin straffe var noe billig og Azar burde vært utvist senere. Handsen til Sigurdsson kan diskuteres. Er hånden i en naturlig posisjon eller ikke? Kunne han ha flyttet den ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Espen Berntsen: enten var såvar han solbrent eller så var det en Brann drakt han hade under den gule trøya:)

Berntsen klarte seg alt i alt greit. Daniel sin straffe var noe billig og Azar burde vært utvist senere. Handsen til Sigurdsson kan diskuteres. Er hånden i en naturlig posisjon eller ikke? Kunne han ha flyttet den ?

Vi er vel litt farva, men som de sier i studio så er de en klar straffe.

Karadaz skulle vært utvist og Berntsen burde gitt gult til Moen for 7 taklinger mot Keller og Bakke for hodeløse taklinger med knottene først.!

Ellers en grei kamp :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er jævlig gode når vi er gode og gode lag har som kjent ofte marginene på sin side. Det hadde vi i dag. En fryd så se matchen og hvordan gutta virkelig begynner å finne formen og flyten. Fortsett sånn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjer med disse Brann cæsulsene a...

synes det er patetisk og ta ned hjemmelagets flagg på deres egen pub, for så å lage bråk...

makan til patetiske tapere skal man lete lenge etter...

får vel en fin tur hjem til bægen og gjør seg klar til slosskamp 16mai, vis det er nok politi som kan reise opp fra Oslo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk resulatat for oss.

Å ikke få være med på festen var veldig tungt. Hadde hjemlengsel for første gang igår etter at jeg dro til england :D

Endret av ZUMO
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette bildet etterlater ikke mye tvil om at Karadas feller Nanne som bakerste mann og skulle hatt rødt kort...:

http://www.budstikka.no/sec_bildeserier/article175314.ece

bilde 37..

Vel, strengt tatt synes jeg ikke bilde viser annet enn at Karadas kan ha felt Nannskog.

Enig! Man ser jo ikke om han er nær ballen eller ikke...

Her ser man iallefall at han tar Nannskog.

http://www.norpixel.com/newpics/displayima...103&pos=121

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått kampen på litt avstand, men resultatet gleder akkurat like mye. Laget tok kommandoen fra begynnelsen av og hadde aggressivt press med tempo på ballen. Kampen bølget på stillingen 1-0, men heldigvis sikret Daniel det andre målet. I resten av kampen gikk det vel bare en vei, og det eneste Demba Nyrèn fikset var et gult kort.

Gledet meg at Keller gjorde en god figur på høyrebacken, på tross av at det ikke er favorittposisjonen hans. Bortsett fra seieren, var det nok Somens prestasjoner som gledet meg mest. I starten så man at han var rusten, og ved flere anledninger vedgret han seg for å ta de berømte løpene sine. Dette kom heldigvis i gang senere i kampen. Han var trygg i pasningsspillet, og forsterket laget mer enn jeg hadde håpet på. Pasningen på 2-0 scoringen var også fin. AA og JA ble litt anonyme til tider, men det sier vel litt om at det nærmest er umulig at de seks offensive (les: midtbane og angrep) spillerne skal fungere samtidig. Alan hadde noen gode dribleserier, men var for sløv i pasningssspillet (både timing og presisjon). For meg var han en av de som har størst forbedringsptensiale i forhold til den kampen.

Når sant skal sies, ble vi hjulpet av den utrolig svake Brann-midtbanen og en Helstad som virket ukonsentrert. Men det betyr lite i en slik gledens stund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleyes: Lillestrøm supporter oppsumerer runden fint på fuglenes forum;

Etter å ha sett Stabæk mot Brann i går, er det som å se fotball fra et helt annet land og en helt annen serie på Åråsen.

Medaljekampen er vi allerede ute av. Hovedmålet må nå være å redde plassen i eliteserien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleyes: Lillestrøm supporter oppsumerer runden fint på fuglenes forum;

Etter å ha sett Stabæk mot Brann i går, er det som å se fotball fra et helt annet land og en helt annen serie på Åråsen.

Medaljekampen er vi allerede ute av. Hovedmålet må nå være å redde plassen i eliteserien.

Konge!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Brann
  • Opprett ny...