stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Kjipt. Lykke til videre Anders! Velkommen Espen! http://www.stabak.no/nytt/nyhet_20031004_13.58.59.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Kjipt. Lykke til videre Anders!Velkommen Espen! Slenger med på. Lykke til, håper han går til Arsenal. Var det ikke der han var på treningsleir i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Etter de siste dagers hendelser i England er det ting som tyder på at Newcastle trenger endel nye spillere.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Etter de siste dagers hendelser i England er det ting som tyder på at Newcastle trenger endel nye spillere.... Enig, kjipt at xxxx, xxxxxxx, xxxxx, xxxxxx, xxxxxx, xxxxxxx og xxxxxx ikke har det så bra om dagen.... Også Chelsea-spilleren xxxxxxx xxxx.... *Edited by slum* Tror det ikke var så lurt å gå ut med navnene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Jeg synes dette er bare trist. Jeg har alltid holdt en knapp på Rote. Det som er postitivt for Rote, er at han slipper å ha meg hakk i hel, bare fordi jeg skal holde knappen på han hele tiden. Han begynner nok å bli ganske irritert, selv om han er kristen. Ser ikke bort i fra at det er en av grunnene til at han sluttet i Stabæk. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Del Skrevet 3. Oktober 2003 Faen det er synd at Rote stikker, men jeg kan skjønne hvorfor. Stå på Rote du er en glimmrende keeper og du kan nå langt. Jeg går faktisk så langt at jeg påstar han er en mye bedre keeper en Jon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Oktober 2003 Del Skrevet 4. Oktober 2003 Lykke til videre Rote. Blir ikke noe problem for deg å finne deg en ny klubb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg