Gå til innhold

Anbefalte innlegg

TV2-kamp kl 20:00. Litt tidlig, men Konè fikk to kampers karantene og med Iversen ute(?) så kan vi vel se frem til kamp uten de to førstevalgene på topp hos Rbk. Kanskje karantene til de andre lagene går vår vei i år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke både Ivers og Sappapapapapapappapapara tilbake til den kampen a?

Mulig det. Hvis Iversen er tilbake er det sannsynligvis fordel oss. Ivers er alt annet enn god på denne tiden av året og når han samtidig har vært skadet kan det se riktig "ille" ut. Touch wood.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står det her.

Men den kan jo fort bli anket ja.

Jeg må si jeg er overrasket.  Forseelsen i seg selv - slik dommeren så det - ville normalt gitt en kamp.  Her må det ha skjedd noe mer enn det som har blitt kjent.

Men det er ingen tvil om at han må sone mot oss:

RBK-treneren ble tatt litt på senga da disiplinærutvalget kom med sin beslutning i ettermiddag.

- Det var veldig overraskende, men det er ingenting vi kan få gjort med dette nå. Vi må bare se fremover, sier Henriksen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjernespissen John Pelu er også suspendert etter å ha sparket etter en kar i en 2. lags kamp... Så da er det ikke mange midt-spisser igjen i rbk... Blir vel muligens Jo Sondre Aas på topp da.. Han skal vel Pontus & co klare å ha kontroll på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her står det at Steffen Iversen er friskmeldt.

http://www.rbkweb.no/vis/5994

Hmm de skal jo spille kamp på "skandaløst og farlig" kunstgress i Tromsø. Så kanskje han blir skadet til møtet på Nadderud? :lol:

En dårlig trent og halvskadet Ivers er vel uansett overkommelig for Pontus / MMS...

EDIT:

- Det slår meg at kampen er på Lerkendal, og alt over er vel da meningsløst, sett bort ifra det at Ivers har noen latterlige holdninger til kunstgress. Frykter uansett ikke Ivers i særlig grad før han har spillt seg i form en gang utpå høsten...-

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et Rosenborg som tapte fortjent mot Tromsø er ikke noe jeg gleder meg til å møte neste helg..

Jeg klarer ikke bli helt enig med meg selv om dette er bra, at de er ribbet for all selvtillit, eller om det kommer et enormt revansjesugent lag som feier banen med oss. Jeg tror mest på det første alternativet. 4 poeng på 5 kamper for "hele Norges Rosenborg" (not!) må føre til høye skuldre og stive nakker for stakkarene! De kommer vel knapt til å ane hva som treffer dem der de blir rundløpt etter alle kunstens regler.

Fasit sitter vi med klokka 22 neste søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et Rosenborg som tapte fortjent mot Tromsø er ikke noe jeg gleder meg til å møte neste helg..

Jeg klarer ikke bli helt enig med meg selv om dette er bra, at de er ribbet for all selvtillit, eller om det kommer et enormt revansjesugent lag som feier banen med oss. Jeg tror mest på det første alternativet. 4 poeng på 5 kamper for "hele Norges Rosenborg" (not!) må føre til høye skuldre og stive nakker for stakkarene! De kommer vel knapt til å ane hva som treffer dem der de blir rundløpt etter alle kunstens regler.

Fasit sitter vi med klokka 22 neste søndag.

Jeg er i alle fall veldig glad vi spiller på Nadderud og ikke Lerkendal når ståa er som den er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du så på Rbk spillerne i sluttminuttene og etter kampen ser du de er frustrete og ser ned i matta.

Alltid like morsomt, hadde de vært forbanna og i nærheten av storspillet hadde jeg vært nærvøs.

Et perfekt tidspunkt å møte Rbk på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da mangler vi bare Viking før vi virkelig kan skryte av skalpsamlingen denne sesongen..

Hjelper ikke med en diger bunke manker i skapet hvis alle dine egne hårtuster ligger spredd på gudsforlatte steder som Molde og Bodø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk

Målsjanser: 25 (Snitt: 5)

Mål: 10 (Snitt: 2)

Effektivitet: 40%

Målsjanser i mot: 22 (Snitt: 4,4)

Mål i mot: 3 (Snitt: 0,6)

Effektivitet: 14%

RBK

Målsjanser: 20 (Snitt: 4)

Mål: 6 (Snitt: 1,2)

Effektivitet: 20%

Målsjanser i mot: 22 (Snitt: 4,4)

Mål i mot: 8 (Snitt: 1,6)

Effektivitet: 36%

For å estimere et sluttresultat: (Skapte målsjanser (%) + Målsjanser i mot for motstanderlaget (%))/2 * Snitt målsjanser pr kamp, rundet av til nærmeste heltall: Stabæk 1,9 - RBK 0,68

For å gi Stabæk hjemmebanefordelen, velger jeg å runde Stabæk opp, og RBK ned, slik at resultatet blir:

Stabæk - RBK 2-0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoveddommer: Hauge, Terje

Assistentdommer: Holvik, Steinar

Assistentdommer: Randen, Jan Petter

Observatør: Bondal, Håkon

4.dommer: Borgersen, Kim R.Østerlie

NFF-delegat: Kleiven, Kjell

Terje Hauge er vel ikke akkurat Stabæks favorittdommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vel egentlig ikke så mye erfaring med han. Hvis dette er riktig da...

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/...&leagueId=1

Mener å huske at han "alltid" tirrer på seg våre, og at de klager over at han aldri er åpen for noen dialog underveis. Synes forøvrig Hauge er ganske middels i TL, men klarer seg bedre når han er motivert i CL o.l.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvarme ute med strekk

Dessuten raporteres det at Sapara fikk seg en smell på trening i går, men at den trolig går over innen treningen i morgen, samt at Roy Miller er friskmeldt.

Kvarme er uansett en klovn, hadde passet oss fint med mr. treig bak der..han skulle vel egentlig hatt 2 røde hittill??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake til 4-3-3

Ingen nåde for røde Konè

Dette kan bli laget mot Stabæk (4-3-3):

Rune Jarstein

Fredrik Stoor, Kris Stadsgaard, Alejandro Lago, Abdou Razack Traoré

Alexander Tettey, Vadim Demidov, Marek Sapara

Per Ciljan Skjelbred, Steffen Iversen, Øyvind Storflor

RBK er pr i dag et bunnlag, gutta har vist at de slår de andre bunnlagene denne sesongen, så jeg har en god magefølelse før søndag.

Edit: Dette ble visst mitt innlegg nr 1000 (i snitt 1 innlegg pr dag)

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Rbk
  • Opprett ny...