Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. April 2008 Del Skrevet 23. April 2008 TV2-kamp kl 20:00. Litt tidlig, men Konè fikk to kampers karantene og med Iversen ute(?) så kan vi vel se frem til kamp uten de to førstevalgene på topp hos Rbk. Kanskje karantene til de andre lagene går vår vei i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 23. April 2008 Del Skrevet 23. April 2008 to kamper?!? for den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. April 2008 Del Skrevet 23. April 2008 Det står det her. Men den kan jo fort bli anket ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 23. April 2008 Del Skrevet 23. April 2008 Er ikke både Ivers og Sappapapapapapappapapara tilbake til den kampen a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. April 2008 Del Skrevet 23. April 2008 Er ikke både Ivers og Sappapapapapapappapapara tilbake til den kampen a? Mulig det. Hvis Iversen er tilbake er det sannsynligvis fordel oss. Ivers er alt annet enn god på denne tiden av året og når han samtidig har vært skadet kan det se riktig "ille" ut. Touch wood....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. April 2008 Del Skrevet 23. April 2008 Det står det her. Men den kan jo fort bli anket ja. Jeg må si jeg er overrasket. Forseelsen i seg selv - slik dommeren så det - ville normalt gitt en kamp. Her må det ha skjedd noe mer enn det som har blitt kjent. Men det er ingen tvil om at han må sone mot oss: RBK-treneren ble tatt litt på senga da disiplinærutvalget kom med sin beslutning i ettermiddag. - Det var veldig overraskende, men det er ingenting vi kan få gjort med dette nå. Vi må bare se fremover, sier Henriksen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 23. April 2008 Del Skrevet 23. April 2008 Stjernespissen John Pelu er også suspendert etter å ha sparket etter en kar i en 2. lags kamp... Så da er det ikke mange midt-spisser igjen i rbk... Blir vel muligens Jo Sondre Aas på topp da.. Han skal vel Pontus & co klare å ha kontroll på... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 24. April 2008 Del Skrevet 24. April 2008 Her står det at Steffen Iversen er friskmeldt. http://www.rbkweb.no/vis/5994 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 24. April 2008 (endret) Del Skrevet 24. April 2008 (endret) Her står det at Steffen Iversen er friskmeldt.http://www.rbkweb.no/vis/5994 Hmm de skal jo spille kamp på "skandaløst og farlig" kunstgress i Tromsø. Så kanskje han blir skadet til møtet på Nadderud? En dårlig trent og halvskadet Ivers er vel uansett overkommelig for Pontus / MMS... EDIT: - Det slår meg at kampen er på Lerkendal, og alt over er vel da meningsløst, sett bort ifra det at Ivers har noen latterlige holdninger til kunstgress. Frykter uansett ikke Ivers i særlig grad før han har spillt seg i form en gang utpå høsten...- Endret 24. April 2008 av MSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 26. April 2008 Del Skrevet 26. April 2008 Et Rosenborg som tapte fortjent mot Tromsø er ikke noe jeg gleder meg til å møte neste helg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. April 2008 Del Skrevet 26. April 2008 Et Rosenborg som tapte fortjent mot Tromsø er ikke noe jeg gleder meg til å møte neste helg.. Det gjør jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 26. April 2008 Del Skrevet 26. April 2008 Et Rosenborg som tapte fortjent mot Tromsø er ikke noe jeg gleder meg til å møte neste helg.. Jeg klarer ikke bli helt enig med meg selv om dette er bra, at de er ribbet for all selvtillit, eller om det kommer et enormt revansjesugent lag som feier banen med oss. Jeg tror mest på det første alternativet. 4 poeng på 5 kamper for "hele Norges Rosenborg" (not!) må føre til høye skuldre og stive nakker for stakkarene! De kommer vel knapt til å ane hva som treffer dem der de blir rundløpt etter alle kunstens regler. Fasit sitter vi med klokka 22 neste søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. April 2008 Del Skrevet 26. April 2008 Et Rosenborg som tapte fortjent mot Tromsø er ikke noe jeg gleder meg til å møte neste helg.. Jeg klarer ikke bli helt enig med meg selv om dette er bra, at de er ribbet for all selvtillit, eller om det kommer et enormt revansjesugent lag som feier banen med oss. Jeg tror mest på det første alternativet. 4 poeng på 5 kamper for "hele Norges Rosenborg" (not!) må føre til høye skuldre og stive nakker for stakkarene! De kommer vel knapt til å ane hva som treffer dem der de blir rundløpt etter alle kunstens regler. Fasit sitter vi med klokka 22 neste søndag. Jeg er i alle fall veldig glad vi spiller på Nadderud og ikke Lerkendal når ståa er som den er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 26. April 2008 Del Skrevet 26. April 2008 vi har jo tatt 3 poeng mot ett LSK og Brann lag i motgang, så hvorfor ikke grise RBK hjemme Hadde v?rt kult med en ny storseier på nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. April 2008 Del Skrevet 26. April 2008 Da mangler vi bare Viking før vi virkelig kan skryte av skalpsamlingen denne sesongen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. April 2008 Del Skrevet 27. April 2008 Et Rosenborg som tapte fortjent mot Tromsø er ikke noe jeg gleder meg til å møte neste helg.. Hvis du så på Rbk spillerne i sluttminuttene og etter kampen ser du de er frustrete og ser ned i matta. Alltid like morsomt, hadde de vært forbanna og i nærheten av storspillet hadde jeg vært nærvøs. Et perfekt tidspunkt å møte Rbk på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. April 2008 Del Skrevet 27. April 2008 Da mangler vi bare Viking før vi virkelig kan skryte av skalpsamlingen denne sesongen.. Hjelper ikke med en diger bunke manker i skapet hvis alle dine egne hårtuster ligger spredd på gudsforlatte steder som Molde og Bodø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. April 2008 Del Skrevet 27. April 2008 Da mangler vi bare Viking før vi virkelig kan skryte av skalpsamlingen denne sesongen.. Hjelper ikke med en diger bunke manker i skapet hvis alle dine egne hårtuster ligger spredd på gudsforlatte steder som Molde og Bodø. Det var bare flass... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Stabæk Målsjanser: 25 (Snitt: 5) Mål: 10 (Snitt: 2) Effektivitet: 40% Målsjanser i mot: 22 (Snitt: 4,4) Mål i mot: 3 (Snitt: 0,6) Effektivitet: 14% RBK Målsjanser: 20 (Snitt: 4) Mål: 6 (Snitt: 1,2) Effektivitet: 20% Målsjanser i mot: 22 (Snitt: 4,4) Mål i mot: 8 (Snitt: 1,6) Effektivitet: 36% For å estimere et sluttresultat: (Skapte målsjanser (%) + Målsjanser i mot for motstanderlaget (%))/2 * Snitt målsjanser pr kamp, rundet av til nærmeste heltall: Stabæk 1,9 - RBK 0,68 For å gi Stabæk hjemmebanefordelen, velger jeg å runde Stabæk opp, og RBK ned, slik at resultatet blir: Stabæk - RBK 2-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Frustrasjon i RBK - Spillet går for tregt. Det gjelder alt fra bakover til fremover. Vi har ikke noe spillemønster, og vet ikke hvor vi har hverandre. Da blir det mye langt, og det behersker vi ikke i det hele tatt, sier en ærlig Per Ciljan Skjelbred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Hoveddommer: Hauge, Terje Assistentdommer: Holvik, Steinar Assistentdommer: Randen, Jan Petter Observatør: Bondal, Håkon 4.dommer: Borgersen, Kim R.Østerlie NFF-delegat: Kleiven, Kjell Terje Hauge er vel ikke akkurat Stabæks favorittdommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Vi har vel egentlig ikke så mye erfaring med han. Hvis dette er riktig da... http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/...&leagueId=1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Vi har vel egentlig ikke så mye erfaring med han. Hvis dette er riktig da... http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/...&leagueId=1 Mener å huske at han "alltid" tirrer på seg våre, og at de klager over at han aldri er åpen for noen dialog underveis. Synes forøvrig Hauge er ganske middels i TL, men klarer seg bedre når han er motivert i CL o.l. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Krise i RævBK. http://www.ringblad.no/fotball/eliteserien...icle3504635.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Krise i RævBK. http://www.ringblad.no/fotball/eliteserien...icle3504635.ece Gosser meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Vi har vel egentlig ikke så mye erfaring med han. Hvis dette er riktig da... http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/...&leagueId=1 Mener vel å huske at han ikke var så heldig i en cupkamp han dømte i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 29. April 2008 Del Skrevet 29. April 2008 Kvarme ute med strekk Dessuten raporteres det at Sapara fikk seg en smell på trening i går, men at den trolig går over innen treningen i morgen, samt at Roy Miller er friskmeldt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. April 2008 Del Skrevet 29. April 2008 Kvarme ute med strekk Dessuten raporteres det at Sapara fikk seg en smell på trening i går, men at den trolig går over innen treningen i morgen, samt at Roy Miller er friskmeldt. Kvarme er uansett en klovn, hadde passet oss fint med mr. treig bak der..han skulle vel egentlig hatt 2 røde hittill?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 29. April 2008 Del Skrevet 29. April 2008 Turen til Kjernen er avlyst grunnet få påmeldte Men det er vel nok skaptrøndere i Oslo til at det blir litt svart/hvitt på stadionen likevel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. April 2008 (endret) Del Skrevet 30. April 2008 (endret) Tilbake til 4-3-3 Ingen nåde for røde Konè Dette kan bli laget mot Stabæk (4-3-3): Rune Jarstein Fredrik Stoor, Kris Stadsgaard, Alejandro Lago, Abdou Razack Traoré Alexander Tettey, Vadim Demidov, Marek Sapara Per Ciljan Skjelbred, Steffen Iversen, Øyvind Storflor RBK er pr i dag et bunnlag, gutta har vist at de slår de andre bunnlagene denne sesongen, så jeg har en god magefølelse før søndag. Edit: Dette ble visst mitt innlegg nr 1000 (i snitt 1 innlegg pr dag) Endret 30. April 2008 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå