ØyvindW 402 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Jeg tror vi vinner og jeg har en god følelse for kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle177830.ece demidov er tent, er ikke helt begeistret for å spille mot den gutten, han var sinnsyk mot tarik! Men han sier han vil stoppe Alan. Det er jo helt greit at han konsentrerer seg om det, da får Veigar mer rom... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Har ingen god følelse foran denne kampen egentlig. Kan fort gå begge veier... Jeg har aldri opplevd at en kamp har gått begge veier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle177830.ece demidov er tent, er ikke helt begeistret for å spille mot den gutten, han var sinnsyk mot tarik! Men han sier han vil stoppe Alan. Det er jo helt greit at han konsentrerer seg om det, da får Veigar mer rom... enig. håper de tror å stoppe alan er formelen. tror ikke det selv nemlig, og det tror vel strengt talt sikkert ikke rosenborg er hovednøkkelen heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Har ingen god følelse foran denne kampen egentlig. Kan fort gå begge veier... Jeg har aldri opplevd at en kamp har gått begge veier. Nærmeste eksempelet på noe slikt, som jeg kan komme på i farta, er da Marokanerne feiret som besatte etter at de hadde slått Skotland 3-0 i puljespillet i VM '98, men likevel ikke kom videre siden Norge snudde kampen mot Brasil. Snålt å se bilder av noen som griner i skuffelse, mens andre danser seiersdans i samme bilde og med samme drakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 hehe, likte denne:"Stabæk er det eneste laget i årets serie som ikke har sluppet inn et mål fra en motspillers høyrefot." Fra rundens fantastiske statistikk: Mouhelis straffespark eller hvordan han skrives, iallfalls lsks scoring var iallall med høyrefoten på straffespark mot oss... Personlig blir det tv-en på meg i og med at jeg ligger febersyk... Tror vi bare er på vei oppover og Rosenborg på vei ned så forhåpentligvis blir alle poengene bliende igjen på naddis ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Helvete, nå er jeg sliten! En matchvinner på spiss og i mål, med solid jobbing av de øvrige, er vel strengt tatt det som trengs for å vinne kamper. Ikke akkurat en festforestilling. Desto mer festlig å lede serien; og med motstandere vi bør hente (tre) poeng fra før EM-pausen. Somen og Andersson var vel de svakeste i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 4. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 4. Mai 2008 (endret) Synes vi tapte midtbanen i dag, der Rosenborg er veldig gode med ball. Samtidig er de dårlige fra 25m og innover, mye takket være en utrolig god kamp av samtlige i forsvaret vårt. Vi jobber inn tre poeng i dag. HERLIG! Edit: kan nevne at scotsman i Bergen hadde 90% stabæk tilhengere i dag, 25-30 stk! Endret 4. Mai 2008 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
panterpia 0 Del Skrevet 4. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 4. Mai 2008 (endret) Dette ble som jeg hadde håpet på. Renhekla trønder som heier på de BLAA Endret 4. Mai 2008 av panterpia Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Synes vi tapte midtbanen i dag, der Rosenborg er veldig gode med ball. Samtidig er de dårlige fra 25m og innover, mye takket være en utrolig god kamp av samtlige i forsvaret vårt. Vi jobber inn tre poeng i dag. HERLIG! Edit: kan nevne at scotsman i Bergen hadde 90% stabæk tilhengere i dag, 25-30 stk! Faen! Gidder du å gi beskjed neste gang mange skal samles der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Somen og Andersson var vel de svakeste i dag? Jeg legger gjerne til Alan som den dårligste... Synes forøvrig ikke han har klart å følge opp fjorårets sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Helvete, nå er jeg sliten! En matchvinner på spiss og i mål, med solid jobbing av de øvrige, er vel strengt tatt det som trengs for å vinne kamper. Ikke akkurat en festforestilling. Desto mer festlig å lede serien; og med motstandere vi bør hente (tre) poeng fra før EM-pausen. Somen og Andersson var vel de svakeste i dag? Somen var bra, men kan enda bedre! Andersson klart svakeste i dag. Godt å se at vi kan sette inn innbyttere som i hvert fall ikke svekker laget. Høiland var bra, Tom var, vel vel, i hvert fall ikke svakere enn en veldig sliten Bjørnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Synes vi tapte midtbanen i dag, der Rosenborg er veldig gode med ball. Samtidig er de dårlige fra 25m og innover, mye takket være en utrolig god kamp av samtlige i forsvaret vårt. Vi jobber inn tre poeng i dag. HERLIG! Edit: kan nevne at scotsman i Bergen hadde 90% stabæk tilhengere i dag, 25-30 stk! Faen! Gidder du å gi beskjed neste gang mange skal samles der? Seff. Egentlig bør alle Stabæk-supportere (som ikke drar til bærum) i feks Bergen og Trondheim ha et "stam-sted" for kamp. Vet Aalesund har et slikt i Bergen, under fotballpuben. Tipper Stabæk-Aalesund blir neste. Da skal jeg til Nadderud, men er masse stabæk-folk i Bergen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Alan gjorde en heroisk, kjempegod innsats bakover, men som ofte før gikk det dårlig når ballen skulle framover på banen! Han blir taklet uten å få frispark, da mister man ballen! MASSE kred til Bjørnar for den monster-gode pasningen til Daniel som han kjempet i gållen! Koselig at Mike fikk 30 sek. spilletid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 synes det blir litt for mye grining utpå der i perioder... men tok seg litt opp etter pause... en ren jobbekamp som var utrolig deilig at vi kom seirende ut fra... men NÅR skal åge få øynene opp for Jon, han er helt utrolig god omdagen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Reprise på TV2 Sport nå, for de som har tilgang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Bjørnar og Annan er i mine øyne våre beste i dag, skuffer gjør Johan, Somen, Alan (hva skjer med posisjoneringen?) og Veigar - som gikk sur i dag igjen. Solid innsats av Daniel, og hele forsvaret + Jon. Strerkt med 3 poeng på en dårlig dag, det lukter det fugl av. Så var det Lyn på Ullevaal, det kan lett bli årets første tap, om ikke vi hever oss fra i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Alan (hva skjer med posisjoneringen?) Hvilke posisjon er det han skal spille om dagen? Spiller alle andre steder enn venstre midt... Greit, ett par bra løp hjemover, men ellers bare tusla han rundt som en forvirret høne, skuffa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Fantastisk kamp av Jon! Elendig mikket opp/lydmixing av TV2 idag. Vi hører mer av ekkoet fra ståfeltet, enn fra selve mikken ved feltet vårt. Dersom det i det hele tatt var noen mikrofon der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. Mai 2008 Del Skrevet 4. Mai 2008 Fantastisk kamp av Jon! Elendig mikket opp/lydmixing av TV2 idag. Vi hører mer av ekkoet fra ståfeltet, enn fra selve mikken ved feltet vårt. Dersom det i det hele tatt var noen mikrofon der. Enig. En dårlig jobb av TV2 lydteknikkere i dag. Ingen mikker på oss i det hele tatt og dårlig mixing. SKJERP DERE!! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Somen og Andersson var vel de svakeste i dag? Det er jo et spørsmål om Veigar spilte kampen i går. Jeg så han utpå der, men er ikke helt sikker på om han spilte kampen... Hoftefeste, null innsats og mislyktes med det lille han prøvde på. Banens dårligste med god margin. Somen fikk i det minste til litt, og andersson var bare anonym. Gøy å slå RBK fortjent, selv på en dårlig dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Trønderns arbeidsplass, kom tidlig.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Sinnsykt dugg å vinne på en så dårlig dag. Bjørnar vokser bra i rollen. Det negative var at Veigar var i så dårlig humør i store deler av kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Deilig med en arbeidsseier. Veldig betryggende å se at vi kan vinne på en dårlig dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Synes det defensive arbeidet blir bedre og bedre. I forrige sesong hadde laget en tendens til å lage frispark i farlige posisjoner. Dette har blitt luket bort, og MMS og Pontus blir bare bedre og bedre for hver kamp som går. De hadde full kontroll på Rosenborgs offensive spillere i går, selv om jeg synes midtbanen stilte forsvaret overfor for mange utfordringer spesielt i førsteomgangen. Som JJ sa etter kampen visste de at RBK kom til å gå ut med høyt press, men det virket alikevel som midtbanen vår ikke var skikkelig forberedt på lite rom. Defensivt mistet de(les: Somen, JA og Alan) ballen mangfoldige ganger, i tillegg til at de alle sto konstant og ventet på ballen istedenfor å møte medspiller. De taklet ikke ballpresset og resultat var alt for store avstander mellom spillerne. I pausen var jeg glad for at RBK ikke er bedre offensivt om dagen, og at vi ikke lå under. Midtbanen hevet seg litt utover i andreomgangen og beveget seg litt mer. Fremdeles va det alt for lite samspill og det ble mye opp til enkeltspillere. Defensivt ga likevel pausen en bedring, og Alans prestasjoner er symptomatisk for omgangen. Han fikk till svært lite offensivt og holdt på ballen alt for lenge (mer enn vanlig) i nær sagt alle situasjoner. Defensivt imponerte han meg til tider ved å ta lange løp bakover for så å vinne ballen. Synes Annan og Knudsen var lagets beste spillere i dag. Ellers var forsvarssrekken patent. Stenvoll skal slite for å ta tilbake plassen på venstrebacken. Nannskog scorte et mål, men var ellers anonym. Det skulle vel egentlig bare mangel med tanke på den svake midtbanen. Resten var svake med Veigar i særklasse. Alt i alt er dette en kamp som kommer til å glemmes raskt, men 3 poeng er 3 poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Det er dette som er gullresepten; slå de dårlige lagene hver gang og vinn innimellom mot de beste. Har funket for Man U, Bayern M & co i uminnelig tider. Slår vi de 8 dårligste lagene i to kamper, blir det 48 poeng. Da holder det med to-tre seire mot de 5 andre topplagene. Vi er nesten der allerede Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Slår vi de 8 dårligste lagene i to kamper, blir det 48 poeng. Da holder det med to-tre seire mot de 5 andre topplagene. Vi er nesten der allerede Til nå har vi jo bare møtt lag i bunnstriden med unntak av Bodø Glimt haha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Deilig med en arbeidsseier. Veldig betryggende å se at vi kan vinne på en dårlig dag. Bra at vi vinner på en dårlig dag, men jeg synes det har vært litt for mange dårlige dager i det siste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Bra at vi vinner på en dårlig dag, men jeg synes det har vært litt for mange dårlige dager i det siste. Nå har vel alle begynt å ta forholdsregler når de spiller mot oss, og støter hardt og tett på Veigar og Alan hele tiden samtidig som de prøver spille uten bakrom for Daniel. Da må det nødvendigvis bli litt vanskeligere for oss å briljere. Når det er sagt, har vi spilt ball i hatt med LSK og Brann og vært klart bedre enn HamKam og RBK. Synes vi har vært betryggende solide, sluppet til få sjanser imot og tatt vare på våre. Oppsummert mener jeg vi er meget gode bakover, og fremover har vi så mange strenger å spille på at det holder fint om et par stykker leverer på vanlig nivå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andrew 0 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Deilig seier ,, men de må forbedre seg sterkt til lyn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå