Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Oktober 2003 Del Skrevet 4. Oktober 2003 Siden jeg er på grensa mellom norge og finland gikk jeg glipp av kampen live. Alt var konge idag. Spillet, syngiga( særlig 1.omgang) , resultatet, målene. Tror jeg hørte brann supporterne 2ganger i 1omgang. Dere var desidert BEST!!!!! NRK hadde et kamera på dere som dem sendte fra omtrent hver gang ballen var utafor banen eller spillet stoppet opp. Etter 1-o målet kom det en kommentar fra Mjelde om at det ikke hjalp at laget hans var på nadderud når spillerne stod igjen på perrongen i Bergen.. Kan også legge til at Martin Andresen hadde et lurt smil når han ble intervjuet og "ny kontrakt" runget i bakgrunnen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Oktober 2003 Del Skrevet 4. Oktober 2003 Resultatet lyver litt. 5-0 hadde nok vært et mer rettferdig resultat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 622 Del Skrevet 4. Oktober 2003 Del Skrevet 4. Oktober 2003 Resultatet lyver litt. 5-0 hadde nok vært et mer rettferdig resultat. 5-0? Med tanke på Finstads skudd i stanga og skuddet keeperen reddet... tenke seg om og kommer på at da er sikkert 5-0 mer korrekt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Oktober 2003 Del Skrevet 5. Oktober 2003 http://fotball.bt.no/stats/matchFacts.jhtm...atchID=12700020 Bergens tidene er mer uimponert enn imponert.. hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Oktober 2003 Del Skrevet 5. Oktober 2003 Bergens tidene er mer uimponert enn imponert.. Men det er også typisk, når Stæbak spiller bra er alltid vinklingen i avsisen dager derpå på motstanderens dårlige prestasjoner!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 6. Oktober 2003 Del Skrevet 6. Oktober 2003 det var mye mer vinkling på stabæks seier i hvertfall i aftenposten, dagbladet og VG....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg