Panda 0 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 Jeg ler så jeg holder på å gå i bakken av Lillestrøm. De må jo absolutt ikke finne på å sparke noen, da kan de jo finne på å begynne å vinne! (Selv om det ikke akkurat har funket veldig bra hittil). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 Der slapp vi hvert fall LSK i cupen, LSK kan vel ikke drite mer på leggen enn de har gjort til nå i år! Kanskje på tid å sparke den tidligere Fjørtoft-klovnen i Stabæk?!?! Juksemakere som LSK burde aldri fått vært med i årets cup etter fjorårets skandale. En herlig skadefryd i dag! Fy f for noen flotte fotballdager det er for tiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 For de som tror på karma og tannfeer og slikt må jo årets sesong være festlig. Lillestrøm taper alt og stabæk vinner alt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 6. Juni 2008 (endret) Oppsett 3. runde i cupen Asker-Stabæk Men det er bare hva Aftenposten tror det blir Og for å ha nevnt det før kampen starter, jeg tror Valdres slår ut Kamma i gjenstående kamp i 2. runde Endret 6. Juni 2008 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Det er jo ikke det endelige oppsettet. Det er jo bare et tips aftenposten har kommet med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Det skriver jo Håvard også, men jeg tror det er et godt tips. Jeg foretrekker Ull/Kisa, som heller ikke er usannsynlig. Mangler den på banehoppern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 6. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 6. Juni 2008 (endret) Tipset ser jo ikke så galt ut det (gitt at tippeligalagene vinner i helgens kamper), men Start får neppe Tippeligamotstand, og blir dermed ikke sendt til Bodø, og det ødelegger jo en del av det resterende oppsettet også. Nå er jo i tillegg Rosenborg og Hamarkameratene ute. Endret 8. Juni 2008 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Tipper vår motstander er å finne blant de følgende: M/S, Asker, Eidsvoll, Ull-Kisa, eller Valdres. Valdres er i samme pulje som 2. laget, så da faller nok den bort. Asker møtte vi i 1. runde i 2006. Tviler på at vi får de igjen nå. Ull-Kisa møtte vi 2. runde i 2004. Tviler på at vi får de igjen nå. M/S og Eidsvoll har vi aldri møtt før. Tipper en av de to. Fortrinnsvis på bortebane. Når er oppsettet klart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 M/S er jo også i samme pulje som 2. laget, så da kan vi bli enige om at det blir Eidsvoll Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andrew 0 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Uten RBK, LSK OG ham kam i cupen vinner stabæk den LETTERE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 M/S er jo også i samme pulje som 2. laget, så da kan vi bli enige om at det blir Eidsvoll Se der ja. En lei glipp. Da blir det Eidsvoll. Banna bein. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 Men argumentene deres holder ikke mål.... I 2004 var 2. laget i samme avdeling som Kvik/Halden. Allikevel møtte vi laget i 3. runde i cupen. Jeg stemmer derfor for M/S i 3. runde. De bør vel ha klart å sette opp kampene nå snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 Når er "trekning" egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 Men argumentene deres holder ikke mål.... I 2004 var 2. laget i samme avdeling som Kvik/Halden. Allikevel møtte vi laget i 3. runde i cupen. Jeg stemmer derfor for M/S i 3. runde. De bør vel ha klart å sette opp kampene nå snart. Lyn møtte jo Korsvoll i forrige runde, og Korsvoll er i samme avdeling som Lyn 2. Satser på M/S jeg også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Kom igjen da, NFF. Det kan da ikke være så vanskelig? Her er oppsettet mitt. Dere kan bare ta copy-paste av dette. Tar man som utgangspunkt at de 8 øverste (gjenværende) klubbene i TL møter 2. div motstand, så er det ikke så vrient: Ranheim - Bodø/Glimt Strømsgodset – Pors Lyn – Eidsvold VIF – Asker TIL – Alta Aalesund – Hødd Molde – Sogndal Odd – Sandefjord Løv-Ham – Haugesund Ull/Kisa – FFK Moss – Sparta Kongsvinger – Start Bryne – Sandnes/Ulf Valdres - Brann Kristiansund - Viking Manglerud/Star - Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Jeg vil møte Valdres... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Kom igjen da, NFF. Det kan da ikke være så vanskelig? Oppsettet kommer kanskje i dag - og aller senest fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Kom igjen da, NFF. Det kan da ikke være så vanskelig? Oppsettet kommer kanskje i dag - og aller senest fredag. Oppsettet offentliggjøres like etter lunch idag Sen lunch de har i så fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Eller veldig lang... kom igjen nå for faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 11. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 11. Juni 2008 (endret) Ta det med ro. Det kommer garantert gutta til å gjøre. I hvert fall om kampen presses inn i et tett kampprogram. Her håper jeg uansett at vi drar en "Arsenal light", og stiller med halvparten førstevalg (samt Mike og årets kjøp), og de mest lovende rekruttene. NM bør etter min mening blant annet vaere en utviklingsarena - så lenge vi er med - for våre største talenter. I hvert fall slik tabellsituasjonen er nå, og med tanke på at vi skal ut i en langt viktigere cup til høsten. Det er selvsagt mulig (sannsynlig) at ledelsen/ JJ / spillergruppa har et helt annet syn. Da bøyer jeg meg i støvet. (Hvis vi - mot formodning - skulle tape mot Tromsø i første seriekamp etter ferien, blir laget sannsynligvis tilaermet toppet. Hvis ikke...) Endret 11. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 2/7 Stabæk –Manglerud/Star Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 2/7 Stabæk –Manglerud/Star kilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 2/7 Stabæk –Manglerud/Star kilde? http://fotball.fvn.no/nm/article110228.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 11. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 11. Juni 2008 (endret) 2/7 Stabæk –Manglerud/Star kilde? NFF Edit: Hvilke TL-lag ryker denne runden? Jeg holder en knapp på Liiin. Endret 11. Juni 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 2/7 Stabæk –Manglerud/Star kilde? 1/7 Brann – Valdres TV2 sport 2/7 Moss – Start 2/7 Lyn Oslo –Asker Fotball Herrer 2/7 Stabæk –Manglerud/Star 2/7 Strømsgodset - Pors 2/7 Odd – Sandefjord 2/7 Bryne – Løv-Ham 2/7 Viking – Eidsvoll Turn 2/7 Haugesund – Sandnes Ulf 2/7 Sogndal – Kongsvinger 2/7 Molde – Kristiansund 2/7 Ranheim – Tromsø 2/7 Bodø/Glimt – Alta 3/7 Sparta –Vålerenga TV2 sport 3/7 Ullensaker/Kisa – Fredrikstad 9/7 Hødd – Aalesund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 2/7 Stabæk –Manglerud/Star kilde? http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=228601 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Jeg ser at Brann og Vif nok en gang prioriteres på tv. Hva skjer a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 11. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 11. Juni 2008 (endret) Nå skal vi ha to hovedkamper på rad - sjette og trettende juli. Så at Brann avspises med en cupkamp mot Valdres på TV2 sport kan vi tåle. Endret 11. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Da fikk vi vel det laget etter Asker man ønsket. Blir jo gjensyn med en del tidligere Stabækspillere. Så vidt jeg kan se er det fire av dem i troppen til M/S. Forøvrig spilte 2. laget 1-1 borte mot dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå