Håvard 3 327 Del Skrevet 18. August 2008 (endret) Del Skrevet 18. August 2008 (endret) Ikke mange lag har klart "the double" siden '37: FFK 57, 61 Lyn 68 Godset 70 RBK 71, 88, 90, 92, 95, 99, 03 LSK 77 Viking 79 Endret 18. August 2008 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. August 2008 Del Skrevet 18. August 2008 Ikke mange lag har klart "the double" siden '37:FFK 57, 61 Lyn 68 Godset 70 RBK 71, 88, 90, 95, 99, 03 LSK 77 Viking 79 I den moderne tid er det dermed bare rbk som har klart det. PS du har glemt rbk -92 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 18. August 2008 (endret) Del Skrevet 18. August 2008 (endret) Hvis man ser på resultatene i TL hittil i år er vi mer stabile enn Molde, og vi er et bedre og sterkere lag. Men Molde har en tendens til å virkelig finne storformen innimellom, som mot Brann, og da er de gode! Så, jeg føler meg virkelig ikke sikker på en seier i semien. Med tanke på en evt. finale er jeg ikke helt sikker på om jeg vil møte Vålerenga eller ikke. Det hadde vært utrolig deilig å slå dem, men samtidig utrolig surt å tape. Og det kan vi fort gjøre... Endret 18. August 2008 av Dancin' Devil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 18. August 2008 Del Skrevet 18. August 2008 I den moderne tid er det dermed bare rbk som har klart det.PS du har glemt rbk -92 Rettet opp nå. Litt usikker på hva vi skal regne som "moderne tid". nord-norske lag fikk først være med i cupen fra -63, serien ble snudd til slik vi kjenner den fra -63 og nordnorske lag fikk først kvalifisere seg til 1.div (TL) i -72. Således må vi vel si at FFK sine bragder kan slettes. Kanskje burde Lyn og Godset sine bragder også slettes i denne sammenhengen. Om moderne tider er fra innføring av TL, er jeg enig i at kun RBK har klart det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 24/9 kl. 19:00: Stabæk - Molde (TV2) 25/9 kl. 19:00: Vålerenga - ODD Grenland (TV2) http://www.fotball.no/t2.aspx?p=51834&...4&cat=51834 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Moro å lese andres kamptråder om dagen, renner jo over av skryt. Men det er jo fortjent, er det ikke?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 Så sant som det er sagt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Vinn semifinale-billetter Trekning kl 1400 idag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 StabækLars, det er vel snakk om "trekning", ikke sant? Du har mobilnummeret mitt, ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Går trekningen på tv? Hvis ikke vil jeg mistenke at den er "rigget" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Går trekningen på tv? Hvis ikke vil jeg mistenke at den er "rigget" Alle som vil, kan komme til Stabækkontoret for å overvåke trekningen. Hjertlig velkommen kl 1355! Gratis kaffe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Går trekningen på tv? Hvis ikke vil jeg mistenke at den er "rigget" Alle som vil, kan komme til Stabækkontoret for å overvåke trekningen. Hjertlig velkommen kl 1355! Gratis kaffe! Det rekker jeg desverre ikke.. Jeg pålegger deg å filme trekningen med mobilen og legge det ut på youtube etterpå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Kult. Jeg vant 4 billetter. Trekning du liksom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Styret og den indre sirkel henter sine billetter og kassa med pils kvart over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. September 2008 Del Skrevet 8. September 2008 Kult. Jeg vant 4 billetter. Trekning du liksom. Jeg vant også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. September 2008 Del Skrevet 8. September 2008 Slik jeg forstår det, blir alle som står frem i riksdekkende media for å kreve Hareides avgang, honorert med gratis billetter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 8. September 2008 Del Skrevet 8. September 2008 folk med bare medlemskap,kommer de inn på vårt felt på cupkamper? greit å høre siden feltet er egentlig bare for sesong kort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 8. September 2008 Del Skrevet 8. September 2008 Ja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. September 2008 Del Skrevet 9. September 2008 folk med bare medlemskap,kommer de inn på vårt felt på cupkamper?greit å høre siden feltet er egentlig bare for sesong kort. Ja. Sesongkortene gjelder ikke til cupkamper (verken våre eller de som Stabæk selger). Alle må betale. Men medlemmer i Stabæk Support kan viser sitt medlemskort/sesongkort og altså kjøpe billett i porten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 folk med bare medlemskap,kommer de inn på vårt felt på cupkamper?greit å høre siden feltet er egentlig bare for sesong kort. Ja. Sesongkortene gjelder ikke til cupkamper (verken våre eller de som Stabæk selger). Alle må betale. Men medlemmer i Stabæk Support kan viser sitt medlemskort/sesongkort og altså kjøpe billett i porten. måtte bare høre,vil jo ikke bli utestengt fra flere kamper for å ha tatt med 2 venner med bare medlemskap på feltet vårt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 15. September 2008 Del Skrevet 15. September 2008 Per Ivar Staberg dømmer Semifinalen. Med seg har han Ole Herman Karlsen og Kim Thomas Haglund. Staberg .............. hm............... Hvordan har han dømt mot oss tidligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. September 2008 Del Skrevet 15. September 2008 Pleier vel å være helt grei han om jeg ikke husker helt feil. Greit fornøyd med at han dømmer, vi slipper hvertfall håndballdømming som ifjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Noen som har oversikt over hvilke Stabækspillere som står i fare for å miste en eventuell cupfinale om de får gult mot Molde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Per Ivar Staberg dømmer Semifinalen. Med seg har han Ole Herman Karlsen og Kim Thomas Haglund. Staberg .............. hm............... Hvordan har han dømt mot oss tidligere. Samme faen så lenge det ikke er Hauge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. September 2008 Del Skrevet 22. September 2008 Tror det er svært gunstig at cup-kampen kommer allerede onsdag. Molde overrasket i går, men er vel så ustabile at de nesten garantert taper neste kamp: I serien i år: U-T-U-U-U-V-T-T-V-T-U-V-U-V-T-U-T-T-U-U-V De vinner aldri to kamper på rad, så semien er jo allerede avgjort... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 22. September 2008 Del Skrevet 22. September 2008 Tror det er svært gunstig at cup-kampen kommer allerede onsdag. Molde overrasket i går, men er vel så ustabile at de nesten garantert taper neste kamp:I serien i år: U-T-U-U-U-V-T-T-V-T-U-V-U-V-T-U-T-T-U-U-V De vinner aldri to kamper på rad, så semien er jo allerede avgjort... Men det er jo bare serien, har de seirer i cupkamper innimellom? I så fall etter en seier i serien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Skurk 0 Del Skrevet 22. September 2008 (endret) Del Skrevet 22. September 2008 (endret) Det er samtidig godt for gutta å komme inn i kampsituasjon så tidlig som mulig. Glemme urettferdigheten fra igår og se fremover. Så kan de overkjøre Molde, få ny iver og igjen rundspille de på søndag. (Pssst, kampen spilles mandag 29.09 ) -Posse Endret 22. September 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 22. September 2008 Del Skrevet 22. September 2008 Noen som har oversikt over hvilke Stabækspillere som står i fare for å miste en eventuell cupfinale om de får gult mot Molde? Alan, Daniel og Veigar. Føles det beroligende? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 22. September 2008 Del Skrevet 22. September 2008 Noen som har oversikt over hvilke Stabækspillere som står i fare for å miste en eventuell cupfinale om de får gult mot Molde? Alan, Daniel og Veigar. Føles det beroligende? Veldig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 22. September 2008 (endret) Del Skrevet 22. September 2008 (endret) Per Ivar Staberg dømmer Semifinalen. Med seg har han Ole Herman Karlsen og Kim Thomas Haglund. Staberg .............. hm............... Hvordan har han dømt mot oss tidligere. Samme faen så lenge det ikke er Hauge helt ening med deg der ! du se en liten stattestikk jeg fant på Ss.no Vi har så langt spilt 333 kamper i Tippeligan. Terje Hauge har dømt oss mest av alle dommere - 36 ganger. I disse kampene er fasit: 28% Seire til Stabæk 28% Uavgjort 44% tap I de øvrige 297 kampen der altså andre enn Terje Hauge har dømt oss, er fasit som følger: 48% Seire til Stabæk 23% Uavgjort 29% tap Konkret er de tørre tall slik for disse kampene: 143 - 69 - 85, målscore 564-405, vi har fått 373 gule kort og 17 røde. I snitt har vi kapret 1,68 poeng per kamp I de kampene Hauge har dømt ser det slik ut: 10 - 10 - 16, målscore 53-64, vi har fått 39 gule kort og 2 røde I snitt har dette gitt 1,11 poeng per kamp Så kan man jo lure på om det er tilfeldig at poengfangsten er 51% høyere når det er andre enn Terje Huage som dømmer oss... Hadde det ikke vært for Terje Hauge hadde vi i år trolig kjempet om vårt tredje seriegull og og vår tredje cupfinale. (Fuck Terje Hauge!!) Kilde: http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1088 Endret 22. September 2008 av Mini Harstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå