Albert 921 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Tenkte litt på å komme meg hjem til Norge lørdag 8 og dra ned igjen til Polen 9 på kvelden.Men hvordan skal jeg ordne det da med billett gjennom SS?? Noen som har peil på det? Slenger meg på her, har enda ikke sett noe om hvordan Stabæk fans i eksil skal få ordnet dette. Flybilletter Budapest - Oslo er bestilt til finalen men jeg synes det er litt drøy å reise en ekstra runde bare for å kjøpe billett. Hvis jeg sender medlemskortet samt f.eks førerkort med FedEx (godt forsikret, medlemskortet vil vi jo ikke miste) til noen venner i bærum, kan de kjøpe billett for meg? Årsaken til at det ikke er lagt ut noe informasjon om dette er rett og slett at vi ikke har bestemt hvordan det skal gjøres. Men det vil helt klart bli en ordning hvor nær familie vil kunne hente for folk i utlendighet (og her regnes alt utenfor det sentrale østlandet som utland). Problemet er større for folk som ikke har noen personlig tilknytning til Bærum, annet enn at de elsker Stabæk. Men vi finner en løsning på det også. Det er fortsatt nesten tre uker til forhåndssalget starter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Sist Stabæk var i cupfinalen var det en stor kampanje i forkant, der flere av spillerne var avbildet med liksom-bart på svære postere på busser etc. Her skulle trønderne latterliggjøres! Hva om det blir gjort noe tilsvarende denne gangen, men med spillere som ser riktig forsofne ut, med dønkefilla over nesa og sminket bleke med svære blå ringer under øya, dårlige tenner og innhulte skinn. Eller som jenter med rufsete hår og lebestiften smørt utover munnen... Endret 26. September 2008 av d*u*b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Sist Stabæk var i cupfinalen var det en stor kampanje i forkant, der flere av spillerne var avbildet med liksom-bart på svære postere på busser etc. Her skulle trønderne latterliggjøres! Hva om det blir gjort noe tilsvarende denne gangen, men med spillere som ser riktig forsofne ut, med dønkefilla over nesa og sminket bleke med svære blå ringer under øya, dårlige tenner og innhulte skinn. Eller som jenter med rufsete hår og lebestiften smørt utover munnen... God idè! Kanskje Harald Eia kan stille opp i rollen som Lena fra "Døden på Oslo S"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Sist Stabæk var i cupfinalen var det en stor kampanje i forkant, der flere av spillerne var avbildet med liksom-bart på svære postere på busser etc. Her skulle trønderne latterliggjøres! Hva om det blir gjort noe tilsvarende denne gangen, Den gangen var RBK favoritter og Stabæk underdogs. Nå er Stabæk favoritter, så hvorfor skal vi senke oss ned på Engas nivå? Det ville i såfall vært å fokusere på øst-vest, men når bi har TLs beste spillere, hvorfor ikke profilere de avbildet i spektakulære øyeblikk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Tenkte litt på å komme meg hjem til Norge lørdag 8 og dra ned igjen til Polen 9 på kvelden.Men hvordan skal jeg ordne det da med billett gjennom SS?? Noen som har peil på det? Slenger meg på her, har enda ikke sett noe om hvordan Stabæk fans i eksil skal få ordnet dette. Flybilletter Budapest - Oslo er bestilt til finalen men jeg synes det er litt drøy å reise en ekstra runde bare for å kjøpe billett. Hvis jeg sender medlemskortet samt f.eks førerkort med FedEx (godt forsikret, medlemskortet vil vi jo ikke miste) til noen venner i bærum, kan de kjøpe billett for meg? Årsaken til at det ikke er lagt ut noe informasjon om dette er rett og slett at vi ikke har bestemt hvordan det skal gjøres. Men det vil helt klart bli en ordning hvor nær familie vil kunne hente for folk i utlendighet (og her regnes alt utenfor det sentrale østlandet som utland). Problemet er større for folk som ikke har noen personlig tilknytning til Bærum, annet enn at de elsker Stabæk. Men vi finner en løsning på det også. Det er fortsatt nesten tre uker til forhåndssalget starter. den er god, da bestilles billetten fra warzsawa og hjem så fort som mulig, satser på at det kommer info etter hvert. er litt kjipt å dra hjem uten å få sett kampen ringside, var der i 98 og vil oppleve seieren til Bærum igjen. kan da eksamenstiden før jul bli bedre enn det? the double i bagasjen og kan hånflire av bergenserne her nede som skal skinne seg til polen cut vis stabæk tar the double:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Sist Stabæk var i cupfinalen var det en stor kampanje i forkant, der flere av spillerne var avbildet med liksom-bart på svære postere på busser etc. Her skulle trønderne latterliggjøres! Hva om det blir gjort noe tilsvarende denne gangen, men med spillere som ser riktig forsofne ut, med dønkefilla over nesa og sminket bleke med svære blå ringer under øya, dårlige tenner og innhulte skinn. Eller som jenter med rufsete hår og lebestiften smørt utover munnen... Nei takk. Sikkert litt morsomt, men la oss heller vise klasse og holde oss for god for ablegøyer. Det signaliserer bare mindreverdighetskomplekser. Jeg håper også vi kan unngå klovnehatter, blåseinstrumenter, maskotter, kroppsmaling og annet fjas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Nei takk. Sikkert litt morsomt, men la oss heller vise klasse og holde oss for god for ablegøyer. Det signaliserer bare mindreverdighetskomplekser. Jeg håper også vi kan unngå klovnehatter, blåseinstrumenter, maskotter, kroppsmaling og annet fjas. Enig. Nå er vi favoritter, og vi kunne sikkert solgt 20.000 billetter selv om vi hadde fått det. Da er det ikke nødvendig å hisse opp med hets o.l. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Det er mange ting man kan håpe å unngå. Selsomme overskrifter blant annet. Selv om denne nærmest er som en klassiker å regne. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=34718 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Uff da... Er det min ironiform som ikke skinte igjennom, eller er det mottagerne som ikke hadde ironialarmen på...?! Dette var SÅKLART ikke et seriøst forslag fra min side. Jmfr: Maskot-artikkelen til SS.no... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Ser at vi må spille i bortedrakter under cupfinalen. Ble trukket idag. Kilde: Budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Sist Stabæk var i cupfinalen var det en stor kampanje i forkant, der flere av spillerne var avbildet med liksom-bart på svære postere på busser etc. Her skulle trønderne latterliggjøres! Hva om det blir gjort noe tilsvarende denne gangen, men med spillere som ser riktig forsofne ut, med dønkefilla over nesa og sminket bleke med svære blå ringer under øya, dårlige tenner og innhulte skinn. Eller som jenter med rufsete hår og lebestiften smørt utover munnen... Nei takk. Sikkert litt morsomt, men la oss heller vise klasse og holde oss for god for ablegøyer. Det signaliserer bare mindreverdighetskomplekser. Jeg håper også vi kan unngå klovnehatter, blåseinstrumenter, maskotter, kroppsmaling og annet fjas. faen også,jeg som skulle kle meg ut som en smurf. har fått sydd drakt og greier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 blir det no ny cup sang,eller går vi for den gode gammle låta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 faen også,jeg som skulle kle meg ut som en smurf. har fått sydd drakt og greier Supportere trenger ikke stille i bortedrakt da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Jeg har gulldrakt, så er ok for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 blir det da cola eller vg-svingen på oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Del Skrevet 26. September 2008 (endret) blir det da cola eller vg-svingen på oss? VG-svingen, dessverre. Endret 26. September 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 blir det no ny cup sang,eller går vi for den gode gammle låta? Det kommer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 hvor mange medlemer var vi før semien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Bare av ren nysgjerrighet, hva er muligheten for storskjerm ved fontenen og/eller på torget foran Onkel Blaa? Skal selv til Ullevaal, men er vel hyggelig for alle de som ikke får plass på Blaa og Becks og som kanskje syns det er litt slapt å se på fra godstolen hjemme. Hadde vært bra til mottagelsen når gullbussen kommer hjem etter kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 hvor mange medlemer var vi før semien? På det ene medlemsskapet jeg ordnet for en etterslenger står det nr 1772. Vet ikke om det er reelt tall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 hvor mange medlemer var vi før semien? På det ene medlemsskapet jeg ordnet for en etterslenger står det nr 1772. Vet ikke om det er reelt tall? Nei, vi har hoppet over noen tall. Nå raser det inn med påmeldinger, men jeg gjetter på at vi passerer Bastionen med sine 1600 medlemmer i løpet av noen timer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Nei, vi har hoppet over noen tall. Nå raser det inn med påmeldinger, men jeg gjetter på at vi passerer Bastionen med sine 1600 medlemmer i løpet av noen timer. Jaja, hva slags folk er det som melder seg inn i supporterklubben nå? Kommer (en eneste en av) disse til å fornye medlemskapet over nyttår? Skeptisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Det spiller da strengt tatt ingen rolle. Styret har gitt beskjed om at alle som hadde medlemsskap før kampen er sikret billett. De som melder seg inn nå bidrar bare til bedre økonomi, og kanskje enda billigere turer neste år for de som er ivrige bussfolk. Kanskje det er noen av de som også får billett, men det får være for ren bonus å regne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Beklager hvis dette er allmenn kunnskap, men er grunnen til flere "Vålerengabilletter" at de har en større fanbase? Endret 26. September 2008 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Beklager hvis dette er allmenn kunnskap, men er grunnen til flere "Vålerengabilletter" at de har en større fanbase? Uten at jeg sier det med stor altfor stor sikkerhet deles vel et visst antall prosent billetter likt mellom lagene mens resterende fordeles etter publikumstall. Noen som vet tall for dette og vektingen ? Ser forøvrig av VGs base at Vålerengen har et snitt på 13496 mens vi har 5789. Med andre ord har vi kun 42,89% av deres tilskuertall. Og i det jeg hadde skrevet alt leser jeg : "Stabæk får tildelt 5700 billetter, mens finalemotstander Vålerenga får tildelt 7300 billetter cupfinalen på Ullevaal Stadion. " "Billettene fordeles mellom klubbene som følger: Begge får først 3 000 billetter hver, til sammen 6 000 billetter. De øvrige 7 000 billettene fordeles mellom finalelagene i forhold til gjennomsnittlig publikumstall på deres hjemmekamper i serien hittil i år. For å sikre en rimelig fordeling mellom finalelagene har NFF besluttet at minimumskoten for lagene er på 5700 billetter. Stabæk får da 5 700 billetter, og Vålerenga får 7 300 billetter. I tillegg får Norsk Supporterallianse også i år 400 billetter til fordeling mellom de to lagenes supporterklubber" Se alt på http://www.fotball.no/t2.aspx?p=53187&...=1&a=234829 Endret 26. September 2008 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Da blir vel det neste logiske spørsmålet om vi skal ha free seating innenfor et felt, og om dette blir felt. Det blir uansett mest sannsynlig å plassere de syngene rett bak mål i vg nedre, med sesongkortinnehavere (ståfelt) og deretter medlemskort innehaver langs kantene vil jeg tro. Vanskelig å plassere på en like bra måte som om det hadde vært Cola svingen. Ullevål Stadion Endret 26. September 2008 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Da blir vel det neste logiske spørsmålet om vi skal ha free seating innenfor et felt, og om dette blir felt. Det blir uansett mest sannsynlig å plassere de syngene rett bak mål i vg nedre, med sesongkortinnehavere (ståfelt) og deretter medlemskort innehaver langs kantene vil jeg tro. Vanskelig å plassere på en like bra måte som om det hadde vært Cola svingen. Ullevål Stadion Hva er det som er så bra med cola kontra vg, og hvilken av dem var det vi sto på i 16. mai i år? (er litt dårlig innsatt i ullevaals fasiliteter) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Del Skrevet 26. September 2008 (endret) Da blir vel det neste logiske spørsmålet om vi skal ha free seating innenfor et felt, og om dette blir felt. Det blir uansett mest sannsynlig å plassere de syngene rett bak mål i vg nedre, med sesongkortinnehavere (ståfelt) og deretter medlemskort innehaver langs kantene vil jeg tro. Vanskelig å plassere på en like bra måte som om det hadde vært Cola svingen. Ullevål Stadion Hva er det som er så bra med cola kontra vg, og hvilken av dem var det vi sto på i 16. mai i år? (er litt dårlig innsatt i ullevaals fasiliteter) Se her og bla ned til det lille oversiktsbildet Armando postet, så kan du trykke på de ulike delene og se utsikten derfra. Endret 26. September 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Da blir vel det neste logiske spørsmålet om vi skal ha free seating innenfor et felt, og om dette blir felt. Det blir uansett mest sannsynlig å plassere de syngene rett bak mål i vg nedre, med sesongkortinnehavere (ståfelt) og deretter medlemskort innehaver langs kantene vil jeg tro. Vanskelig å plassere på en like bra måte som om det hadde vært Cola svingen. Ullevål Stadion Hva er det som er så bra med cola kontra vg, og hvilken av dem var det vi sto på i 16. mai i år? (er litt dårlig innsatt i ullevaals fasiliteter) VG er mye. mye bedre enn Cola med tanke på synging pga veggen bak mot VIP-losjene. Cola er enklere for stor tifos, men jeg er i alle fall strålende fornøyd med å ha fått VG. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 26. September 2008 Del Skrevet 26. September 2008 Er det i VGsvingen vi vanligvis står i? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå