Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Free-seating med de syngende fra høyre mot midten sett fra banen, og de andre fra venstre mot midten. Det er MANGE som vil bidra med synging på denne kampen som ikke vanligvis står i SS, så her må man legge til rette for at de syngende samler seg. Ellers blir vi regelrett pisset på av Klanen.

Håper inderlig at de som skal være med og planlegge dette mener det samme!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Free-seating med de syngende fra høyre mot midten sett fra banen, og de andre fra venstre mot midten. Det er MANGE som vil bidra med synging på denne kampen som ikke vanligvis står i SS, så her må man legge til rette for at de syngende samler seg. Ellers blir vi regelrett pisset på av Klanen.

Håper inderlig at de som skal være med og planlegge dette mener det samme!

Thumbs up. Come on, lads!

Edit: Dobbelpost - dataen klikket...

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper også det blir nytt cupfinale tog! Selv om det stedet vi var på i 98 brant ned..

Tror du noen tør å ta sjansen i år, med den forbannelsen det medfører? :lol:

får begynne på bohemen i år da:P

Jeg er veldig mot tog

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig mot tog

Jeg er på en måte enig. Det holder liksom med én 17. mai i året.

På en annen side er jeg nødt til å dra på smilebåndet når jeg tenker tilbake på toget i '98 - ett av mine beste Stabækminner. Derfor håper jeg det blir arrangert et Stabæktog i år også, fordi de yngste Stabæksupporterne vil vite å sette pris på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig mot tog

Å begrunne standpunkt er for pingler?

Nei, men alle normale mennesker er jo mot tog, så jeg regnet med at det ikke trengte videre forklaring. Dessuten har jeg vel sagt hva jeg mener om tog tidligere, så dette burde ikke være ukjent

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med ståplasser for oss som ikke har billett med $$? Jeg nekter å se at VIF-Klanen knuser oss på tribunene!! De blir sikkert opp mot 5000 - skal vi være 500 stående?

Vet at LSK hadde "unummererte" på nedre VG i fjor, det bør noen sentrale i Stabæk også fikse, ellers er det mange, mange hundre som kunne bidratt som heller finner det for godt å bli sittende på setet sitt.

Og dette må vel avklares med stabæk i rimelig tid, før billettene selges.. hva tenker styret om dette????????

PS! trenger desperat en billett! noen? Send PM

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang. salg av billettter til de som er/bor i utlandet:

kan vi ikke gjöre det slik: de som er utenlands skriver en fullmakt, legger til en kopi av medlemskortet og en kopi av legitimasjonen, og sender en venn/familiemedlem til a kjöpe billetten?

ang. gulldrakter:

hva med aa lage et cupfinale-t-skjorte?

ang. synging/plassering av supporterne:

hjelper ikke aa plassere de syngende i midten hvis resten ikke kjenner sangene. vi burde sörge for at alle som skal staa sammen med de mest ivrige faar laere seg sangene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang. salg av billettter til de som er/bor i utlandet:

kan vi ikke gjöre det slik: de som er utenlands skriver en fullmakt, legger til en kopi av medlemskortet og en kopi av legitimasjonen, og sender en venn/familiemedlem til a kjöpe billetten?

ang. gulldrakter:

hva med aa lage et cupfinale-t-skjorte?

ang. synging/plassering av supporterne:

hjelper ikke aa plassere de syngende i midten hvis resten ikke kjenner sangene. vi burde sörge for at alle som skal staa sammen med de mest ivrige faar laere seg sangene.

1600 folk midt på vgsvingen bør bli ganske bra trykk. Om vi blander noe mer ser jeg for meg at folk står med henda i lomma og nyter stemningen vi rundt lager. Angående det med utenlandsmedlemmer regner jeg med det vil gå fint med fullmakt, det er ikke så altfor mange av dere. Slik du beskriver framgangsmåten er det hvertfall ikke noe problem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fullmakter er vel og bra det, men mange hensyn å ta her... Personlig studerer jeg i trondheim og skal ikke hjem i den gitte tidsperiode. Regner da med at hvis jeg sender månedskortet mitt hjem kan en kompis gå å kjøpe? vi er jo ganske mange jeg vet om hvertfall som skal nedover og studerer her oppe som ikke får dratt ned å kjøpt tickets

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig mot tog

Å begrunne standpunkt er for pingler?

Nei, men alle normale mennesker er jo mot tog, så jeg regnet med at det ikke trengte videre forklaring. Dessuten har jeg vel sagt hva jeg mener om tog tidligere, så dette burde ikke være ukjent

Tror bare du ikke gidder å gå:-) Tog ala 98 er jeg klart for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fullmakter er vel og bra det, men mange hensyn å ta her... Personlig studerer jeg i trondheim og skal ikke hjem i den gitte tidsperiode. Regner da med at hvis jeg sender månedskortet mitt hjem kan en kompis gå å kjøpe? vi er jo ganske mange jeg vet om hvertfall som skal nedover og studerer her oppe som ikke får dratt ned å kjøpt tickets

Hvis du sender månedskortet ditt må du jo plutselig betale for bussen der oppe. Send heller medlemskortet ditt, evt kopi og skriv en fullmakt med underskrift på hvem som henter for deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sender månedskortet ditt må du jo plutselig betale for bussen der oppe. Send heller medlemskortet ditt, evt kopi og skriv en fullmakt med underskrift på hvem som henter for deg.

Så dette er altså den "offisielle" måten å gjøre det på for oss utenbys?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dette er altså den "offisielle" måten å gjøre det på for oss utenbys?

Det er foreløpig ikke noen "offisiell" måte å gjøre det på.  Men de fleste av dem som bor utenbys har familie i Asker/Bærum/Oslo/Hole/Lier erc som de kan sende.  (Jeg skal ikke antyde at slektninger av "bergenseren" Hdaniels har handlet for ham før).

De som faller utenfor den kategorien (som f.eks Pauligirl) kan vel ta kontakt med f.eks medlemsservice (ved meg), så finner vi nok en løsning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en skala fra 1 til 2, hvor lei er Albert av å skrive poster som inkluderer ordene "billett", "løsning", "albert@stabaek.no" og "medlemskort" ?

(Men takk for hjelpen, Albert :) )

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Er det en mulighet for oss som av forskjellige årsaker ikke er medlem av $$ i år, kan stå med $$ i VG Nedre?

"medlemskort", "billett", "løsning", "medlemsservice"

"albert@stabaek.no"

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Er det en mulighet for oss som av forskjellige årsaker ikke er medlem av $$ i år, kan stå med $$ i VG Nedre?

"albert@stabaek.no"

Betaler jeg medlemskontingenten, så har jeg ikke råd til kampen egentlig. Derfor prøver jeg på nytt, er det noen mulighet for oss som ikke har medlemskort?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"albert@stabaek.no"

Betaler jeg medlemskontingenten, så har jeg ikke råd til kampen egentlig. Derfor prøver jeg på nytt, er det noen mulighet for oss som ikke har medlemskort?

I prinsippet da må du kjøpe billett av Stabæk og ikke av oss. Så får du se om du kan få en som er ved siden av oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en skala fra 1 til 2, hvor lei er Albert av å skrive poster som inkluderer ordene "billett", "løsning", "albert@stabaek.no" og "medlemskort" ?

(Men takk for hjelpen, Albert :) )

Hva får deg til å tro at Albert noensinne kan bli lei av å skrive innlegg på Forum.  (Beklager at jeg ikke har vært på Forumet tidligere i dag for å skrive at jeg ikke er lei av å skrive innlegg om "billett", "løsning", "albert@stabaek.no" og "medlemskort".  Dette er helga jeg har benyttet til å legge båten i vinteropplag.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"albert@stabaek.no"

Når du ikke er medlem av SS går du antagelig glipp av transport til tur/retur cupfesten. Da er du nesten like langt.

PS. Dog vet ikke jeg om det blir gratis transport til stadion da. Men det kan sikkert albert svare på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med luda kris.. flere som av diverse grunner ikke har medlemsskap, men allikevel ønsker å bidra i finalen.. er det ikke viktigst med mest mulig supportere da, og ikke at noen har enerett på å bidra.....

og jeg skjønner de i $$ prioriterer egne medlemmer, men dere er også en innflydelsesrik innstans, som kan påvirke klubben slik at flest mulig støtter stabæk. og det er vel intensjonen med supporerklubben. så skal man ikke se bort i fra flere blir medlem neste år også!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det kan sikkert albert svare på.

Niks.  Men nok en anledning til å skrive en post...

Spøk tilside.  Dette er ikke avklart enda.  Såvidt jeg husker hadde Stabæk en slags "matebuss" som gikk i skytteltrafikk mellom Bekkestua og Ullevaal i 1998.  Hvordan det blir i 2008 vet vi ikke enda.

Men alle skal få informasjon i god tid.

PS - takk for enorm tro på min kunnskap, Morten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. flere som av diverse grunner ikke har medlemsskap,

Kan du ikke være så snill å komme opp med disse grunnene?  Jeg skjønner ærlig talt ikke at det finnes Stabæksupportere som mener det er gode grunner ril å ikke være medlem hos oss.  (At man ikke har rotet seg ordne medlemskap er selvfølgelig en grunn, men kan neppe kalles god.)  Om man heter Arnstein Friling eller holder med ham, har man også en grunn, men da vil man vel uansett ikke STÅ med $$.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vi er på vei til Ullevaal
  • Opprett ny...