peas on earth 10 Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Forsinkelse hos NFF - Vinnerne blir kontaktet idag artikkelen er publisert 14/10-2008 kl 13:38 edit: eller ihvertfall skrevet da.. Endret 15. Oktober 2008 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Forsinkelse hos NFF - Vinnerne blir kontaktet idag artikkelen er publisert 14/10-2008 kl 13:38 Kun 7,75 prosent sjanse for å "vinne" billetter da, så da skal det litt til.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Forsinkelse hos NFF - Vinnerne blir kontaktet idag artikkelen er publisert 14/10-2008 kl 13:38 Kun 7,75 prosent sjanse for å "vinne" billetter da, så da skal det litt til.. Så det du sier er at det er et håp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Forsinkelse hos NFF - Vinnerne blir kontaktet idag artikkelen er publisert 14/10-2008 kl 13:38 Kun 7,75 prosent sjanse for å "vinne" billetter da, så da skal det litt til.. Så det du sier er at det er et håp? Så lenge liket fiser, er det jo det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Meldes om greit med interesse, og godt over én time kø for å få kjøpt billetter nå, ifølge min snille søster som er der for å kjøpe billetter for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Noen vinnere som har fått beskjed? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Blir det mulig å kjøpe billetten sin før vif kampen? Redd jeg ikke kommer meg til vakre Bærum før den tid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Meldes om greit med interesse, og godt over én time kø for å få kjøpt billetter nå, ifølge min snille søster som er der for å kjøpe billetter for meg Litt om køen i Budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Deilig å sitte med billetten i hånden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Mamma og pappa kan ikke gå på cupfinalen så hvis noen trenger medlemskort for å kjøpe billett er det bare å sende en pm til meg... har 2 ekstra... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Mamma og pappa kan ikke gå på cupfinalen så hvis noen trenger medlemskort for å kjøpe billett er det bare å sende en pm til meg... har 2 ekstra... Har forsøkt å sende deg PM, men er usikker på om det fungerte... Er VELDIG interessert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Mamma og pappa kan ikke gå på cupfinalen så hvis noen trenger medlemskort for å kjøpe billett er det bare å sende en pm til meg... har 2 ekstra... Har forsøkt å sende deg PM, men er usikker på om det fungerte... Er VELDIG interessert! Me too Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Mamma og pappa kan ikke gå på cupfinalen så hvis noen trenger medlemskort for å kjøpe billett er det bare å sende en pm til meg... har 2 ekstra... Har forsøkt å sende PM, men så ikke ut som den kom igjennom .. Endret 15. Oktober 2008 av enda en jævla islending Samme som under. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 noen som har hørt noe????? eller er det bare enda mere forsinkelser ? ikke fått mailen min enda:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) har også sendt pm:) trenger bare 1 billett. Endret 15. Oktober 2008 av enda en jævla islending Det er kun en pris som gjelder. Svartebørshandling er ikke ønsket her eller noe annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) noen som har hørt noe?????eller er det bare enda mere forsinkelser ? ikke fått mailen min enda:P I følge "fårbunne" et trekningen gjort og de heldige er kontaktet. ref fotball.no Tror telenor sliter med e-post. Fikk en e-post akkurat nå som ble sendt på formiddan. Endret 15. Oktober 2008 av Sebulba Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Da var biletten i boks, og nesten ingen kø, hurra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Da var biletten i boks, og nesten ingen kø, hurra! jeg og, hurra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Så fortsatt ingen som har blitt trukket ut ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Rakk ikke og kjøpe bilett på SS medlemskapet mitt idag pga jobbmøte.. Når er neste mulighet? :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2008 (endret) Rakk ikke og kjøpe bilett på SS medlemskapet mitt idag pga jobbmøte.. Når er neste mulighet? :S Hvis en ikke har mulighet og handle på onsdag når er neste mulighet å få handlet billetter til $$ sine plasser? Onsdag 15. : Åpent fra 12-18(Åpningstider fremover vil bli annonsert, vi håper så mange som mulig kommer denne dagen) Stabaek.no/cupfinalen Fint hvis dere følger med på stabaek.no, vi har jo ikke samme mulighet til å ta fri fra jobben og drive med dette på dagtid så det vil nok komme noen tider etterhvert, når vi ser hvordan salget går i dag. Takk for tålmodigheten Endret 15. Oktober 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 497 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Da er flybilletten fra Polen og cupfinalebiletten sikret... kan det være bedre motivasjon for å sitte over bøkene.. å se fram til Norgeturen med Stabæk knuser engen på ullevål:D gleder meg som ett lite barn jeg nå Noen som vet om det er en ny cupfinale sang underveis? eller den lanseres vel rett før finalen... men gleder meg til å høre:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Blir det sånn at bare de som har medlemskort i ss kan stå og synge med ss, eller kan alle som har billett på vg det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Rakk ikke og kjøpe bilett på SS medlemskapet mitt idag pga jobbmøte.. Når er neste mulighet? :S Salg i morgen fra 12-18. Vet ikke hvordan det blir lenger frem, men er vel en mulighet for salg også lørdag i hvertfall. Er en del som må jobbe/studere, og det har vel ikke meldt seg så mange frivillige til å selge for oss. Håper egentlig trykket blir litt mindre i morgen enn i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Deilig å sitte med billetten i hånden. Din snik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Del Skrevet 15. Oktober 2008 Blir det sånn at bare de som har medlemskort i ss kan stå og synge med ss, eller kan alle som har billett på vg det? Hvor får jeg billett? Setevalg kan ikke imøtekommes. Dette bestemmes ut i fra hvilken gruppering du er i og hvor tidlig du henter din(e) billett(er). Bytte av billetter etter uttak kan ikke imøtekommes. Stabak.no Det er én billett tilgjengelig pr. medlem (betalt kontigent før semifinalen). På Stabæk Supports felter vil vi praktisere free-standig. Altså selv om du får en billett med rad, felt og sete nr vil vi på Ullevaall avgrense de feltene som er for Stabæk Support og du kan velge fritt hvor, blandt disse, du vil stå. Stabaek.no Hvilken gruppering du er i avgjør hvor du får billett. Du får ikke billett til SS-feltet uten medlemsskap, med mindre det selges restbilletter om noen ikke henter sine. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 VIF-supportere har begynt å få beskjeder om at de har blitt trukket ut, noen her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 VIF-supportere har begynt å få beskjeder om at de har blitt trukket ut, noen her? Jeg har fått mail fra NFF i dag. Kan være at det er noen billetter ledig herfra, men jeg legger det ut etter at jeg har sjekket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 hmrf, jeg hadde 6 søknader inne på ulike folk. Har ikke hørt noe enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Har fått sms med beskjed om at jeg en av de heldige som er trukket ut, men ikke fått mail der det skulle stå mer info. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå