Mikki 759 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 se her: http://www.stabaek.no/content/view/736/1/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 !?! Kan jeg ikke kjøpe min billett før kampen/i forbindelse med kampen mot vif? Hvis ikke, får jeg kjøpt den på medlemsmøtet imorgen? svar FORT den som vet.... du får kun kjøpt den i stabækbutikken, enten mellom 12 og 17 i morgen, fredag, eller mellom 10 og 16 på lørdag. dersom du ikke henter den da, så får du ingen... hilsen hun som sitter og selger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) gleder dette $$ billetter også? kun de to datoene som fortsatt er mulig å kjøpe? Edit: leste linken. pokker. da må jeg komme meg ut dit fortere enn svint... Endret 23. Oktober 2008 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/78517 nederst her ligger cupfinalen 1998... deilig å lade opp med før kampen om ikke så alt for lenge:D nydelige minner:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Del Skrevet 26. Oktober 2008 Hvorledes skal dere fra Bergen komme dere til Cupfinalen (og tilbake igjen..)? Jeg vurderer nattoget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 VPN mener det kjipe tapet i går kun var for å lure oss før cupfinalen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521535 Hvis Wæhler ikke spiller, øker vel muligheten for cupgull med 30-40 %. Etter at han gikk ut og Sæternes gikk inn som stopper var det jo enveiskjøring så lenge våre gutter gadd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 hvordan er det realistisk å tro at fordelingen engafans kontra stabækfans vil bli i finalen? snakker vi 50-50? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 hvordan er det realistisk å tro at fordelingen engafans kontra stabækfans vil bli i finalen? snakker vi 50-50? Klanen har jo allerede fått flere billetter enn oss. Dessuten fikk de bendit svingen og det vil være mye lettere for de å få med folk på syngingen. Vi var vel litt heldigere når det gjaldt trekningen fra NFF, men i sum tror jeg det vil merkbart flere viff fans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 hvordan er det realistisk å tro at fordelingen engafans kontra stabækfans vil bli i finalen? snakker vi 50-50? Klanen har jo allerede fått flere billetter enn oss. Dessuten fikk de bendit svingen og det vil være mye lettere for de å få med folk på syngingen. Vi var vel litt heldigere når det gjaldt trekningen fra NFF, men i sum tror jeg det vil merkbart flere viff fans. Men de holder jo fint kjeft etter vi har putta det første målet, så det bør ikke bli noe stort problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 leste et sted at en eller annen engafyr mente det vil bli 17 000 engaidioter. ergo rundt 8000 av oss. hørtes fryktelig skjevt ut... men faen, jeg skal kose meg med seieren vår uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Hva slags kort (og karantener) i siste seriekamp kan gi konsekvenser for cupfinalen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 leste et sted at en eller annen engafyr mente det vil bli 17 000 engaidioter. ergo rundt 8000 av oss. hørtes fryktelig skjevt ut... men faen, jeg skal kose meg med seieren vår uansett! Tror strengt tatt ikke det er mulig med tanke på alle vip plasser, sponsor plasser osv, tror nok det blir en god del nøytrale der også.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Stabæk fikk 37,2% av billettene. Går vi utifra at det er 25 000 plasser blir det 9 300, så hvis ikke Enga fans har klart å sikkre seg nesten 15% av våre billetter, noe som er VELDIG usansynlig, stemmer ikke tallene dine;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Hva slags kort (og karantener) i siste seriekamp kan gi konsekvenser for cupfinalen?? Røde kort. Gule kort har ingen betydning for cupen, selv om de ville gitt karantene i en 27. runde. (Men det blir det ikke i år. Neste år, derimot, blir det hele 30 runder.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. Oktober 2008 Del Skrevet 28. Oktober 2008 tror nok det blir en god del nøytrale der også.. VIF eller Stabæk, Stabæk eller VIF... Med mindre de nøytrale heier på underdogen, tror jeg nok gutta vil ge de mest valuta for pengene og får forhåpentligvis mest jubel tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 29. Oktober 2008 Del Skrevet 29. Oktober 2008 er det sånn at hele vg nedre er ståplasser med ss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 29. Oktober 2008 Del Skrevet 29. Oktober 2008 er det sånn at hele vg nedre er ståplasser med ss? etter hva jeg kan huske har vi deler av F, deler av G, H, I, J husker ikke om vi har K... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 29. Oktober 2008 Del Skrevet 29. Oktober 2008 Det er jo i realiteten hele nedre VG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Hvordan blir gresset på Ullevaal, etter som det har snødd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Hvordan blir gresset på Ullevaal, etter som det har snødd? Forholdene på cupfinalen kan eventuelt bli påvirket av søndagens kamp. VIF - Brann. Snø er vel ikke noe problem for en bane som ikke brukes. Det er bare å måke vekk snøen/smelte den vekk. Det blir sol men kaldt i helgen. Tror ikke banen tar skade av en ekstra kamp før cupfinalehelgen. Damefinalen er fortsatt på Bislett, så de kommer ikke til å sparke opp banen før den virkelige cupfinalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 En liten godbit fra Cupfinalen 1998. Måtte historien gjenta seg. http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/78517 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 En liten godbit fra Cupfinalen 1998. Måtte historien gjenta seg. http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/78517 1-0 ligner drøyt på det VPG og DN gjør hele tiden nå (f eks mot FFK). Satser på at de gjentar det, noe som er veldig sannsynlig om ikke Wæhler spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Noen som ikke skal til Bekkestua og har tenkt til å væte strupen noe sted i nærheten av stadion før kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 30. Oktober 2008 Del Skrevet 30. Oktober 2008 er det sånn at hele vg nedre er ståplasser med ss? etter hva jeg kan huske har vi deler av F, deler av G, H, I, J husker ikke om vi har K... Men det er ikke noe avsperringer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Noen som ikke skal til Bekkestua og har tenkt til å væte strupen noe sted i nærheten av stadion før kampen? finnes det et sted naer ullevaal som ikke vil bli fullt med enga folk??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Noen som ikke skal til Bekkestua og har tenkt til å væte strupen noe sted i nærheten av stadion før kampen? finnes det et sted naer ullevaal som ikke vil bli fullt med enga folk??? Nei. Kanskje Paddys eller Horgans? Hvis de har åpent så tidlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Noen som ikke skal til Bekkestua og har tenkt til å væte strupen noe sted i nærheten av stadion før kampen? finnes det et sted naer ullevaal som ikke vil bli fullt med enga folk??? Nei. Kanskje Paddys eller Horgans? Hvis de har åpent så tidlig. Det er ikke lov å selge alkohol før kl. 1200 på søndager, tror jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Da blir det øl i bag før kamp som gjelder på bekkestua Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Del Skrevet 31. Oktober 2008 Da blir det øl i bag før kamp som gjelder på bekkestua Lurer på om onkel blaa kanskje har fått disp. denne søndagen... noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå