Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da blir det øl i bag før kamp som gjelder på bekkestua

Lurer på om onkel blaa kanskje har fått disp. denne søndagen... noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Om du har sett de gammle skrukkene i sjenkerådet så kan du belage deg på øl i bag frem til etter kampen. Her snakker vi avholds mennesker som klager om uteområdet til Onkel Blå feks hadde gått 0,1cm utenfor hva som sto i sjenkeavtalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som ikke skal til Bekkestua og har tenkt til å væte strupen noe sted i nærheten av stadion før kampen?

finnes det et sted naer ullevaal som ikke vil bli fullt med enga folk???

Nei.

Kanskje Paddys eller Horgans? Hvis de har åpent så tidlig.

Hva med Cafe Abel? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øl i bag er billig og bra vettu!!

yes. og en skikkelig bra alternative etter kampen - gidder ikke aa staa i kö i en time for bare aa komme meg inn paa onkel blaa eller et annet sted.

naar burde man möte opp paa ullevaal? 1 time för kampstart? blir jo sikkert kö ved inngangene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal erstatte Pontus F hvis han er ute?

Det må vel bli Henning og Palmi på midten, evt Johan, med Palmi eller Bjørnar på kant.

Eller er kanskje Tommy god nok? Hadde vært konge om han avgjorde på et frispark!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pontus blir klar!

Shit, jeg håper du har rett. Det blir ikke helt det samme med Henning og Johan / Henning og Palmi (ennå). Hadde følt meg mye mer komfortabel med Henning og Pontus, så kunne Palmi kommet inn etter seksti min, når vi leder med to-null.

Edit: leif

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ad. Sangøvelse. På flyreren jeg fikk med meg fra billettkjøpet så står det at sangøvelsen er fredag klokken 18 elns. Synes jeg har sett det samme på stabak.no tidligere, men nå står det under lørdagen, http://www.stabak.no/content/view/3141/2/.

Er det noen som kan oppklare denne, og hvis det er lørdag anngi nøyaktig når det er og ikke bare 18-22? greit å ha litt stemme igjen til søndagen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ad. Sangøvelse. På flyreren jeg fikk med meg fra billettkjøpet så står det at sangøvelsen er fredag klokken 18 elns. Synes jeg har sett det samme på stabak.no tidligere, men nå står det under lørdagen, http://www.stabak.no/content/view/3141/2/.

Er det noen som kan oppklare denne, og hvis det er lørdag anngi nøyaktig når det er og ikke bare 18-22? greit å ha litt stemme igjen til søndagen...

Lørdag fra kl 18. Vi er sikkert ferdige før 22, for å si det mildt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kl 18 er tidspunktet jeg har fått bekreftet på LØRDAG.

Og flytting av dag skyldes at noen plutselig kom på at det var bekmørkt på Nadderud kl 18 på fredag. Lørdag på Bekkestua blir det jo lys og lyd og masse stas og fest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har inntrykk av at flere leser denne tråden, enn kjøp/salg-tråden i Blaa-forumet, så jeg slenger ut litt spæm her også:

En venninne har en ekstrabillett til cupfinalen, som hun vant i en konkurranse. Dette er dessverre ikke på $$-feltet, men Postbanken øvre. Jeg går utifra at noen kjenner noen som kan være interreserte? Send pm.

Spesifikasjoner: Felt J, rad 22, sete 5.

Pris: 500,-

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er denne sangøvelsen? Har vært uten internett i to dager, orker ikke se bakover :)

Tanken er vel at $$ skal lære opp resten av Stabæk-tribunen i de mest elementære sangene, slik at vi ikke blir helt overdøvet av enga...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er denne sangøvelsen? Har vært uten internett i to dager, orker ikke se bakover :)

Tanken er vel at $$ skal lære opp resten av Stabæk-tribunen i de mest elementære sangene, slik at vi ikke blir helt overdøvet av enga...

så SS samles på en scene, eller ihvertfall sammen, og lærer de lyttende? Ok

Apropos finale og sang. Når kommer vår finalelåt a? Begynner vel å bli vel sent snart?

Den var nesten ferdig søndagen mot VIF, men slippes kanskje ikke før lørdag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2368177.ece

Stemmer dette, øker mulighetene for seier dramatisk.

hm, vet ikke om det er helt riktig plassert her men skriver det uansett:

leste i en avis i dag at motstanderen vaar skal sette opp et stort telt paa youngstorget for aa lage en skikkelig fest til supporterne - baade paa lördag og söndag, det blir ölservering hele lördagskvelden og för og etter kampen, og ingen aldersgrense. allerede 3000 har sikret seg billetter. det er altsaa mulig aa gjöre noe slikt (selv paa en offentlig plass midt i byen), og det kan ikke vaere lovens lange arm eller andre regler/restriksjoner som forbyr noe som dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer dette, øker mulighetene for seier dramatisk.

hm, vet ikke om det er helt riktig plassert her men skriver det uansett:

leste i en avis i dag at motstanderen vaar skal sette opp et stort telt paa youngstorget for aa lage en skikkelig fest til supporterne - baade paa lördag og söndag, det blir ölservering hele lördagskvelden og för og etter kampen, og ingen aldersgrense. allerede 3000 har sikret seg billetter. det er altsaa mulig aa gjöre noe slikt (selv paa en offentlig plass midt i byen), og det kan ikke vaere lovens lange arm eller andre regler/restriksjoner som forbyr noe som dette.

4000 billetter har de. utsolgt. ingen aldersgrense på dagtid. 18 eller 20 år på kvelden. Klart noe sånt er mulig i oslo, men hvor ville du hatt det teltet på bekkestua hvor det var tilknyttet ølkraner fra før av? Det blir nok like mye kø inne i det teltet som det er på bekkestua.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har Cupfinalen fra 98 i digitalt format som jeg kan laste ned? Evt vet om noe sted jeg kan laste den ned?

Må ha noe cuprelatert å lade opp med i helgen.. :)

Det er jo bare å melde seg på cupfinalevorset til rallerne som starter rundt 18 på fredag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har Cupfinalen fra 98 i digitalt format som jeg kan laste ned? Evt vet om noe sted jeg kan laste den ned?

Det er jo bare å melde seg på cupfinalevorset til rallerne som starter rundt 18 på fredag.

trodde det var kl 1500

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke... finnes den digitalt noe sted?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Wæhler hinket ut med skade på onsdagens VIF-trening... Cupfinalen henger i en tynn tråd selvom han selv prøver å avdramatisere det hele på tross av at han ikke kan trene spill mer enn 20 min.

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Wæhler hinket ut med skade på onsdagens VIF-trening... Cupfinalen henger i en tynn tråd selvom han selv prøver å avdramatisere det hele på tross av at han ikke kan trene spill mer enn 20 min.

Ble ikke han nesten friskmeldt i går kveld? Samme nettsted?

FXT

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vi er på vei til Ullevaal
  • Opprett ny...