Martin 15 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Lykke til i dag alle sammen! Viktig at vi gir gutta et trøkk uten like på tribunen i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 tippe tips 1-9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 NO GUTS NO GLORY!!!!! Dette her var bedrøvlig innsats! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Vålrenga vinner fortjent. Gutta manglet guts og vilje, noe Enga spillerne hadde mer enn nok av. Vi får heller kose oss med seriegullet og la drømmen om "The Double (Treble)" gå for denne gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 :blink: Nitrist kamp for vår del ! <_< Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Alltid Uansett Bedrøvelig kamp. Vi kan godt tape, men gi VIF iallefall kamp! Cupfinalen skal være en fest. Gutta kan iallefall møte opp til festen! Tror uansett dete gjør oss sterkere. Dagens team (Janne, Bohinen + mange spillere) har nesten utenlukkende hatt gode opplevelser i Stabæk (de siste 4 årene). Vi trengte kanskje et lite spark i rævva, en lærepenge. Kanskje vi lærer oss hvordan vi skal spille når vi kommer under og når vi ikke greier å styre kampen (nyttig å kunne i CL). Forsvaret var pinlig dårlig idag må jeg si. Hele laget var rævva, men hadde forventet med guts av stopperne iallafall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 TAKK for en fantastisk sesong, men dette var FLAUT!! Nå vet vi hvordan vålerengen følte seg etter matchen på Nadderud! Denne matchen og borte mot Tromsø bør være en liten lærepenge til gutta foran neste sesong! Nå er formelen til å stoppe de blaa løs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Bare trist å se på i dag. Laber innsats, et spill som ikke glir som normalt, og flere med en skikkelig dårlig dag på jobben, er oppskriften på hvordan man skal tape ettertrykkelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 RÆVA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Trodde ikke vi kunne oppleve en verre kamp enn 4-1 tapet for Viking i Stavanger, men dette tok kaka. Var ikke en eneste av gutta som hadde noen spesielt god kamp, triste saker. Vi får bare glemme dagens kamp fortest mulig, å sette fokus mot en ny blaa sesong neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 På veien hjem i dag - bare en tanke: Faen som jeg gleder meg til de trauste bortekampene neste år... Gråvær, et par hundre Stabæk-fans (som virkelig bryr seg), kanskje en-to-null til oss. Den deilige hverdagen hvor spillerne våre ikke blir gjort til opphaussede jålebukker, men er krigere for en liten klubb fra Bærum. Nå før cupfinalen ble det vel mye hype, litt veeel mange pynta kjerringer som ikke kunne brydd seg mindre men kjøper skjerf og boblejakke til 2000 spenn. Uææhh. litt usikker på om det er drømmefremtiden på Fornebu! I 98 sto jeg på SS-feltet, så aner ikke hvordan det var da. Men oppe (bak storskjermen) var det trått i dag. Dro på som best jeg kunne, men j.... lite å hente. Sånne bortskjemte medgangsfans fortjente fotballen vi fikk servert i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Fy faen det var tungt. Bare å gratulere enga, de spilte dritbra idag. Gutta våre var 10 gir bak fra første minutt. Så helt lamslåtte ut hele gjengen. Faen Seriemester!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Har da ingenting med støtten fra tribunen å gjøre!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 9. November 2008 (endret) Del Skrevet 9. November 2008 (endret) På veien hjem i dag - bare en tanke: Faen som jeg gleder meg til de trauste bortekampene neste år... Gråvær, et par hundre Stabæk-fans (som virkelig bryr seg), kanskje en-to-null til oss. Den deilige hverdagen hvor spillerne våre ikke blir gjort til opphaussede jålebukker, men er krigere for en liten klubb fra Bærum. Nå før cupfinalen ble det vel mye hype, litt veeel mange pynta kjerringer som ikke kunne brydd seg mindre men kjøper skjerf og boblejakke til 2000 spenn. Uææhh. litt usikker på om det er drømmefremtiden på Fornebu! I 98 sto jeg på SS-feltet, så aner ikke hvordan det var da. Men oppe (bak storskjermen) var det trått i dag. Dro på som best jeg kunne, men j.... lite å hente. Sånne bortskjemte medgangsfans fortjente fotballen vi fikk servert i dag! Patetisk innlegg, Heldighvis er det flere som støtter stabæk nå enn i 98. En hard kjerne er alltid viktig å ha. Men ikke hev deg så jævlig foran andre "nye" supportere fra Bærum og omegn. Jeg skal love deg at det er endel av de såkalte jålebukkene som har kjøpt sesongkort på Fornebu neste år. Endret 9. November 2008 av overlord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 På veien hjem i dag - bare en tanke: Faen som jeg gleder meg til de trauste bortekampene neste år... Gråvær, et par hundre Stabæk-fans (som virkelig bryr seg), kanskje en-to-null til oss. Den deilige hverdagen hvor spillerne våre ikke blir gjort til opphaussede jålebukker, men er krigere for en liten klubb fra Bærum. Nå før cupfinalen ble det vel mye hype, litt veeel mange pynta kjerringer som ikke kunne brydd seg mindre men kjøper skjerf og boblejakke til 2000 spenn. Uææhh. litt usikker på om det er drømmefremtiden på Fornebu! I 98 sto jeg på SS-feltet, så aner ikke hvordan det var da. Men oppe (bak storskjermen) var det trått i dag. Dro på som best jeg kunne, men j.... lite å hente. Sånne bortskjemte medgangsfans fortjente fotballen vi fikk servert i dag! Patetisk innlegg, Heldighvis er det flere som støtter stabæk nå enn i 98. En hard kjerne er alltid viktig å ha. Men ikke hev deg så jævlig foran andre "nye" supportere Bærum og omegn. Jeg skal love deg at det er endel av de såkalte jålebukker som har kjøp sesongkort på Fornebu neste år. Nemlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 9. November 2008 (endret) Del Skrevet 9. November 2008 (endret) På veien hjem i dag - bare en tanke: Faen som jeg gleder meg til de trauste bortekampene neste år... Gråvær, et par hundre Stabæk-fans (som virkelig bryr seg), kanskje en-to-null til oss. Den deilige hverdagen hvor spillerne våre ikke blir gjort til opphaussede jålebukker, men er krigere for en liten klubb fra Bærum. Nå før cupfinalen ble det vel mye hype, litt veeel mange pynta kjerringer som ikke kunne brydd seg mindre men kjøper skjerf og boblejakke til 2000 spenn. Uææhh. litt usikker på om det er drømmefremtiden på Fornebu! I 98 sto jeg på SS-feltet, så aner ikke hvordan det var da. Men oppe (bak storskjermen) var det trått i dag. Dro på som best jeg kunne, men j.... lite å hente. Sånne bortskjemte medgangsfans fortjente fotballen vi fikk servert i dag! Så du synes cupfinalen kun skal være for den indre kjernen av Stabæk support? Endret 9. November 2008 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Nå før cupfinalen ble det vel mye hype, litt veeel mange pynta kjerringer som ikke kunne brydd seg mindre men kjøper skjerf og boblejakke til 2000 spenn. Uææhh. litt usikker på om det er drømmefremtiden på Fornebu! Så du syns at jenter/damer som pynter seg og bruker penger på supporterutstyr ikke har noe på en fotballbane å gjøre? Interresant syn det der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Faen. La sikkert gullegget med å skrive med for mye følelser nå. Selvsagt ikke meningen at Stabæk skal være for 200 gærninger. Jeg er glad for alle i boblejakke og nytt skjerf. Jeg blir kanonglad av å se nye familier med voksne og unger på stadion og på Bekkestua. Men før finalen nå ble det for mye av det gode - vi ble for høye på oss sjæl, synes jeg da...... Hvis vi skal doble fra 5000 -> 10 000 på Fornebu så må vi uansett passe oss veldig godt for at vi ikke roter bort identiteten underveis. Skal ikke rote meg bort i en hardcore/almuen-diskusjon, så da legger jeg meg heller flat og beklager om jeg bomma i gjerningsøyeblikket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 9. November 2008 (endret) Del Skrevet 9. November 2008 (endret) Kommer sikkert en del "artige" innlegg her i løpet av ettermiddagen. Om hvordan Stabaek har blitt hauset opp de siste fjorten dagene. Tenk igjen. Det er stort å vinne seriegull. Det er stort å vaere det udiskutabelt mest underholdende laget fra mars til oktober. At cupfinalen blir hauset opp er noe helt annet. Selvsagt ønsker mye mer, men heller best i et halvt år enn nitti minutter. Spesielt når ingenting annet enn størrelsene på pokalene er på spill. Endret 9. November 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Kan vi ikke være enige om at alt var ræva? Både på tribunen og på banen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yeah 0 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Alle som holder med Stabæk og håpet at vi skulle vinne er vel skuffa! Det er lov. Men jeg synes det er lov å tenke seg om to ganger før man skriver et innlegg her. Kanskje naivt, men jeg trodde Stabæk skulle være en klubb for alle. Kan vi ikke heller være glade for at vi tok seriegull og at vi kom til cupfinalen. Det er så utrolig mye mer konstruktivt enn å glefse etter alt og alle. Men igjen: lov å være skuffa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Kan vi ikke være enige om at alt var ræva? Både på tribunen og på banen? Jo sånn ca... Syntes tribunen gjorde sitt før og under de første minuttene av kampen, men når vi først havnet i motgang stilnet maaange... Folk ble bare stående å nyte utsikten mens noen få prøvde å dra i forgjeves... Jeg syntes ihvertfall at det ble veldig leit at så mange ikke orket eller gadd å yte mer når laget slet såpass Ellers kan jeg gratulere Vålerenga med en god kamp, litt ufin til tider, men det skylder jeg på dommern... Følte han tillot en del litt vell tøffe tak, i tillegg til at han ofte dømte litt i favør Vålerenga, men det er vell sånn man ofte føler det på en dag som dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Jeg river meg i håret over å ha brukt tid på å sette ut masse flagg, når folk bare ødelegger dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 En fattig trøst idag får være håpet om at Vålerengen gjør minimale endringer til neste sesong og havner nok en gang på nedre halvdel av tabellen... Var vel Moa som på radioen ikke lenge etter kampen idag sa at de hadde hatt en fin sesong (!). Tydelg at cupen "redder sesongen" deres, men å kalle 10. plass i serien og sirkus fra dag 1 en "fin sesong"?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Hvorfor gadd ingen å synge, føler at vi kunne ha gjort mer for å støtte laget vårt. Var jævlig dårlig kamp en av de dårligste jeg har vært på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Fy faen for en utrolig tafatt drittgjeng som sto i VG-nedre idag. Ikke faen skjønte dere dritten av flaggene som var lagt ut (se hva enga tifo gjorde med sine plastflagg så skjønner dere kanskje hva som var meningen med våre) og syngingen gidder jeg ikke å begynne på engang. Isj. Flaut er dagens ord. Flaut på banen, flaut på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Stilller meg som en del av dritten idag, det var virkelig ingenting å være positiv for. Hverken på banen eller på tribunen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Bare tull å klage over hvordan laget ble støttet idag, spillerne fikk som fortjent!!!! SS kommer aldri til å bli som Klanen eller Kanari. Vi må heller fokusere på å utvikle vårt eget konsept slik at vi kan fylle "Gymsalen" neste sesong:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Bare tull å klage over hvordan laget ble støttet idag, spillerne fikk som fortjent!!!! SS kommer aldri til å bli som Klanen eller Kanari. Vi må heller fokusere på å utvikle vårt eget konsept slik at vi kan fylle "Gymsalen" neste sesong:) Håper virkelig ikke at du vil ha samme stempel som Klanen? Det er vel den supportgruppa i norge som har flest medgangssupportere. Men jeg er veldig veldig enig med deg i at spillerne fikk som fortjent i dag, ingenting å si på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Bare tull å klage over hvordan laget ble støttet idag, spillerne fikk som fortjent!!!! SS kommer aldri til å bli som Klanen eller Kanari. Vi må heller fokusere på å utvikle vårt eget konsept slik at vi kan fylle "Gymsalen" neste sesong:) Du er med andre ord fornøyd med innsatsen på tribunen før vi i det hele tatt lå under? Du synes det er greit at folk ødelegger flaggene som er lagt ut før spillerne i det hele tatt kom inn på banen? Hva faen er det du mener med "vårt eget konsept"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå