Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare tull å klage over hvordan laget ble støttet idag, spillerne fikk som fortjent!!!! SS kommer aldri til å bli som Klanen eller Kanari. Vi må heller fokusere på å utvikle vårt eget konsept slik at vi kan fylle "Gymsalen" neste sesong:)

Du er med andre ord fornøyd med innsatsen på tribunen før vi i det hele tatt lå under? Du synes det er greit at folk ødelegger flaggene som er lagt ut før spillerne i det hele tatt kom inn på banen?

Hva faen er det du mener med "vårt eget konsept"?

Jeg mener at vi som var der gjorde vårt beste og støttet laget. Uansett om man holdt i flagg, sang eller klappet! Klanens tifo var suveren...Imponerende!! Jeg mener at Stabæk er så mye mer en SS, og med Telenor Arena skal fokus være på å fylle arenaen med alle mulige folk fra Bærum!! Da må vi tilby et unikt konsept!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Definitivt feil fokus før denne kampen. Prisutdelinger, sanger og gullfeiring. Tror vi fortjente dette tapet. Vår beste var vel Jon og Johan i dag. Det sier litt - med tanke på at de ikke var fantastiske de heller. Hele backfireren vår var tragisk. Spesielt Sandberg var helt elendig, både på hodet og til beins.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare tull å klage over hvordan laget ble støttet idag, spillerne fikk som fortjent!!!!

Kødder du eller? Spillerne får som fortjent!? Så du mener vi skal støtte laget når vi vinner, og snu gutta ryggen når vi taper? Interessant å se hvor bortskjemte på resultater mange av medgangssupporterne er...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare tull å klage over hvordan laget ble støttet idag, spillerne fikk som fortjent!!!!

Kødder du eller? Spillerne får som fortjent!? Så du mener vi skal støtte laget når vi vinner, og snu gutta ryggen når vi taper? Interessant å se hvor bortskjemte på resultater mange av medgangssupporterne er...

Forventer bare at gutta gir 100%!! Det så desverre ikke slik ut idag eller mot Tromsø... Har hatt sesongkort alle årene i TL, så er nok ingen medganssupporter lille gutt!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare tull å klage over hvordan laget ble støttet idag, spillerne fikk som fortjent!!!! SS kommer aldri til å bli som Klanen eller Kanari. Vi må heller fokusere på å utvikle vårt eget konsept slik at vi kan fylle "Gymsalen" neste sesong:)

Du er med andre ord fornøyd med innsatsen på tribunen før vi i det hele tatt lå under? Du synes det er greit at folk ødelegger flaggene som er lagt ut før spillerne i det hele tatt kom inn på banen?

Jeg mener at vi som var der gjorde vårt beste og støttet laget. Uansett om man holdt i flagg, sang eller klappet! Klanens tifo var suveren...Imponerende!! Jeg mener at Stabæk er så mye mer en SS, og med Telenor Arena skal fokus være på å fylle arenaen med alle mulige folk fra Bærum!! Da må vi tilby et unikt konsept!

Innsatsen var dårlig - punktum. Folk gjorde ikke sitt beste når de ødela tifo-arrangementet, ikke sang, gikk før matchen var over osv. Du har tydeligvis den holdningen at man bare skal gi faen når guttene ikke presterer:

"Bare tull å klage over hvordan laget ble støttet idag, spillerne fikk som fortjent!!!!"
. Greit nok, men da må du være klar over at det ikke faller i god jord her inne.

Jeg er fullstendig klar over at stb er mer enn SS, men nå er det nå engang slik at vi sitter og diskuterer på SS-forumet. Det viktigste for deg synes å være å fylle telenor arena med alle mulige folk, det viktigste for meg er at vi fyller arenaen med stabæk-fans.

I fare for å gjenta meg selv: Hva er dette "egne unike konseptet" du prater om?

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig ikke at du vil ha samme stempel som Klanen? Det er vel den supportgruppa i norge som har flest medgangssupportere. Men jeg er veldig veldig enig med deg i at spillerne fikk som fortjent i dag, ingenting å si på det.

Men hvordan kan de være medgangssupportere får et lag som bare taper?

Forventer bare at gutta gir 100%!! Det så desverre ikke slik ut idag eller mot Tromsø... Har hatt sesongkort alle årene i TL, så er nok ingen medganssupporter lille gutt!!!

Det er mening at når det går dårlig med laget at man skal heie dem fram,ikke gjøre dem dårligere ;)

Jeg synes tribunen var bra i starten og så stillnet det...

Endret av Edb
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innsatsen var dårlig - punktum. Folk gjorde ikke sitt beste når de ødela tifo-arrangementet, ikke sang, gikk før matchen var over osv. Du har tydeligvis den holdningen at man bare skal gi faen når guttene ikke presterer:

"Bare tull å klage over hvordan laget ble støttet idag, spillerne fikk som fortjent!!!!"
. Greit nok, men da må du være klar over at det ikke faller i god jord her inne.

Jeg er fullstendig klar over at stb er mer enn SS, men nå er det nå engang slik at vi sitter og diskuterer på SS-forumet. Det viktigste for deg synes å være å fylle telenor arena med alle mulige folk, det viktigste for meg er at vi fyller arenaen med stabæk-fans.

I fare for å gjenta meg selv: Hva er dette "egne unike konseptet" du prater om?

Jeg mener at jeg er glad det ikke er min jobb å fylle Telenor Arena. For at det skal skje må Stabæk-admin. komme opp med noen nye og meget gode ideer!

Det tar seg tydeligvis dårlig ut at trofaste supportere som "sitter" på hovedtribunen, kjøper sesongkort hvert år og investerer i klubben besøker dette forumet i ny og ned!?

Så vi sees nok på hver vår side av banen neste sesong også... Og støtter de Blaa alltid-uansett ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er trist at folk ikke gidder å støtte laget sitt. Viser bare at de ikke har noe på en kamp gjøre. De som ikke gadd å støtte Stabæk kunne ha sittet blant nøytrale å ikke synge en dritt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar seg ikke dårlig ut med hovisfolk - det er en annen måte å oppleve fotball på. Jeg har selv hatt sesongkort på hovis i flere sesonger. Mange der, ikke alle, er av den oppfatning at man ikke trenger å støttet gutta i motgang. Mange i SS, ikke alle, mener det stikk motsatte. Man må ikke la den umiddelbare skuffelsen overskygge det faktum at disse gutta har servert oss veldig mange gode opplevelser i flere sesonger nå, ikke minst sereigull. Da er det lov til å stå rak i ryggen, bite tennene sammen og gi de litt fortjent støtte i motgang. Jaja, du skjønner sikkert hva jeg mener selvom du ikke er enig.

Nå var min kritikk i hovedsak rettet mot SS-folk som ikke bidro, men også mot den generelle stb-fan som ødela tifoet som folk har brukt lang tid på organisere.

For min del håper jeg stb-admin velger å servere en solid og god fotballopplevelse på TA. Vi er en fotballklubb, ikke et sirkus.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager men der er jeg virkelig ikke enig med deg!!! Fortell meg hvor mange ganger spillere generelt hyller supportere som støtter dem i motgang? Alle priser seg lykkelige for det, hvis de har det da! Dette er ikke snakk om å ligne på andre, men når Stabæk spillerne så ofte uttrykker hvilket moralskt løft det er at folk heier fra tribunen, da gjør jeg faen meg det hvis det kan hjelpe. Jeg sier ikke at alle behøver å skrike og synge, eller prøver jeg å heve disse over andre tilskuere, men jeg ble skuffet over så lite støtte fra tribunen når ting går imot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter potter 100%..

Vi ble grusa på banen, med tifoen og med syngingen..

Ble rimelig flau på vår vegne da vif vattet opp med den tifoen og alle våre flagg lå på bakken

Uansett en bra sesong, men som supportere har vi mye å lære av kanari

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg river meg i håret over å ha brukt tid på å sette ut masse flagg, når folk bare ødelegger dem.

Takk, posse!

Hvor lenge holdt vi på, der på lørdag? 3-4 timer? eneste jeg syntes vi bør lære av klanen er tifo'ene deres! de er som regel fete som faen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik du skriver nå, ser det hvertfall ikke ut som du har hatt sesongkort på hovis i de mange årene du sier du har.

Klanen har et eget tifo fond fra Hafslund. Vi har Posse...(No offense) Forskjellene er store og ja vi kommer aldri til å bli som klanen, men det vil vi da heller ikke. Hvis du også tenker deg litt om har VIF hatt en elendig sesong på tribunene bortsett fra i dag. De var i cupfinale!

Dagen i morgen blir en skikkelig BlaaMandag, men hvor mange av dem har vi hatt i år? Vi har tatt et historisk seriegull!

ALLTID UANSETT

Gutta var elendig i dag, det var også vi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det gitt noen tydelig info om flagg-tifoen på Bekkestua idag?

nei, men trengs virkelig det? skal det forklares til alle hvordan man flagger med et flagg? eller fortelle til alle! "nei, du må ikke kaste flaggene rundt"???

med litt vett, skjønner alle at man skal flagge og ikke gidde å rote det til så jævlig!?!

Håper virkelig du ser den ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vålerenga var best, både på banen og tribunen.

Man så jo at Enga er mer vant til å spille store kamper foran mange tilskuere, men dette kommer seg for Stabæk sin del neste sesong!

Så jo også at Klanen er mer rutinerte på store tifoer enn oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som ødela for oss var free seating. Folk gikk rundt, knakk flaggstenger, tok dem av og la dem på bakken fordi de "var i veien". Det toppet seg da et par folk dro av plasten for å lage morsomme hatter. Resultatet var at man faktisk ikke ser striper i det hele tatt. Faenmeg bortkasta tid og waste of 9000 spenn i flagg. Vi brukte hele lørdagen på det.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som ødela for oss var free seating. Folk gikk rundt, knakk flaggstenger, tok dem av og la dem på bakken fordi de "var i veien". Det toppet seg da et par folk dro av plasten for å lage morsomme hatter. Resultatet var at man faktisk ikke ser striper i det hele tatt. Faenmeg bortkasta tid og waste of 9000 spenn i flagg. Vi brukte hele lørdagen på det.

Du og tifo-gjengen skal ha for forsøket.  Skikkelig cred til dere.  Trist at Stabækfolket er så lamme i hue at vi ikke skjønner hvordan vi skal bruke flagg.  Ja, Enga hadde et større opplegg i utgangspunktet, men det betyr faktsik at flere folk måtte skjønne hva man skulle gjøre.

Spørsmålet er om det går an å gjøre det i mindre målestokk for å lære?

Cred også til Finn og Anders for bra bruk av megafonene.  Eneste problemet var at vi som sto langt oppe hadde problemer med å høre hva som ble sagt/sunget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos flagg, så ble det litt tynt med flagg på den ene delen av øvre også. Vakta i inngang 14 hadde bestemt seg for at flaggene som ble solgt i Stabæk-butikken (de med plastrør, ikke balkongflagg), ikke var tillatt. Litt sært da å komme opp på tribunen og se at stort sett resten av stadion vifta med samme type flagg.

Men følte ikke der og da at det var tid og sted for å begynne å diskutere med vakta. Skulle heller ha rusla bort til den andre inngangen. Det ble stående igjen ganske mange flagg i inngangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos flagg, så ble det litt tynt med flagg på den ene delen av øvre også. Vakta i inngang 14 hadde bestemt seg for at flaggene som ble solgt i Stabæk-butikken (de med plastrør, ikke balkongflagg), ikke var tillatt. Litt sært da å komme opp på tribunen og se at stort sett resten av stadion vifta med samme type flagg.

Men følte ikke der og da at det var tid og sted for å begynne å diskutere med vakta. Skulle heller ha rusla bort til den andre inngangen. Det ble stående igjen ganske mange flagg i inngangen.

Vaktene på Ullevaal er litt pussige. For et par år siden konfiskerte de 100 små esker med smurfedrops av meg, uten begrunnelse. Bare et slags "kom deg bort"-blikk der de ser litt over deg, og til siden mens du snakker til dem. Samme vaktene forsøkte også å nekte oss å ta med megafonene, fordi de kunne lage alarm-lyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaktene på Ullevaal er litt pussige. For et par år siden konfiskerte de 100 små esker med smurfedrops av meg, uten begrunnelse. Bare et slags "kom deg bort"-blikk der de ser litt over deg, og til siden mens du snakker til dem. Samme vaktene forsøkte også å nekte oss å ta med megafonene, fordi de kunne lage alarm-lyd.

100 små esker med smurfedrops. Greit nok, menhvafaen.. fikk du ikke lov til det? hvorfor ikke? fikk du noen begrunnelse?

og posse? er du glad i smurfedrops? siden du hadde 100 små eksjer??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, men trengs virkelig det? skal det forklares til alle hvordan man flagger med et flagg? eller fortelle til alle! "nei, du må ikke kaste flaggene rundt"???

med litt vett, skjønner alle at man skal flagge og ikke gidde å rote det til så jævlig!?!

Selfølgelig "ser jeg den". Det jeg sier er at det kanskje kunne hjulpet. Noe gikk jo tydeligvis galt, så jeg tror det kan ha noe med det å gjøre. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgelig "ser jeg den". Det jeg sier er at det kanskje kunne hjulpet. Noe gikk jo tydeligvis galt, så jeg tror det kan ha noe med det å gjøre. ;)

Ja, noe gikk galt! (se hva posse skrev lenger opp)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et skikkelig antiklimaks.

1. Takk til de som sang og ikke knakk flaggene før de kastet de nedover.

2. Bussene i skytteltrafikk funket bra

3. Prisutdelinger og show bør vente til etter sesongen er ferdig, ikke før cupfinalen. Spillerne virket mette og fornøyde.

men vi tok sølv i Norgesmesterskapet og ikke minst er vi

SERIEMESTERE!

Vi har hatt en god sesong. La oss bygge videre på det frem mot Champions League og ny tittelkamp neste år (vi må bare dressere de fjortisjentene som stod bak meg litt bedre.. verken tromhinnen min eller sinnet mitt hadde godt av det skrikende våset som kom ut derfra .. )

Likevel: Takk for en god sesong :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var tydeligvis ikke så altfor ille på tribunen allikevel. En jeg kjenner som så på tv skrev til meg på msn:

Men er ekstremt imponert over hvordan dere støttet laget deres i dag!:D..Sang på høyde med klanen, og når dere lå under digget jeg vilt "Stabæk vant seriegull i år":D

Må ha vært noe merkelig med plasseringen av mikrofonene! :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vi er på vei til Ullevaal
  • Opprett ny...