Håvard 3 327 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Rødt kort? Bare om beinet knekker. Konsekvens er viktigere enn handling (Obs: ironi) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 (Fjernet bilde)Rødt kort? Nei, DFH sa det ikke var det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Rødt kort nei, han takler jo på ball! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 eneste problemet at ballen liksom har sklidd bort i det han takler på ball:P aldri rødt hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 kan vi ikke fjerne alle tråder med ullevål på , blir bare syykt deppa hver gang jeg ser dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Rødt kort nei, han takler jo på ball! enig og uenig! er ikke rødt kort, men ser du hvordan han kommer inn i den taklingen er det et KLART gukt kort! knottene først og strake bein.. farlig spill, som skal belønnes med gult kort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Egentlig var det ikke så dumt at gutta spilte dårlig i finalen. Etter hva mediene sier var det en haug med agenter mm på tribunene, sikkert for å se på Alan, Veigar og Daniel. Så får de i stedenfor se Moa og DFH som briljerer (men mot et meget tafatt forsvar). Dermed blir Moa og DFH solgt og Alan og Veigar glemt. Resultatet er mer gull til Stabæk neste år og nok en middels sesong for Enga Nok en gang viser Veigar at han egentlig ikke har lyst til å dra fra Stabæk. Underbevissthet er en fin ting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 11. November 2008 (endret) Del Skrevet 11. November 2008 (endret) Faen, når , burde vi også klare det. Bastionen og $$ har relativt "like" type supportere (vestkantungdommer). Hva er det Lyn klarer som ikke vi klarer? Endret 11. November 2008 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Faen, når , burde vi også klare det. Bastionen og $$ har relativt "like" type supportere (vestkantungdommer). Hva er det Lyn klarer som ikke vi klarer? Tja, supporterkultur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Faen, når , burde vi også klare det. Bastionen og $$ har relativt "like" type supportere (vestkantungdommer). Hva er det Lyn klarer som ikke vi klarer? Tja, supporterkultur? Tror rett og slett alle må få sms før kampen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Faen, når , burde vi også klare det. Bastionen og $ har relativt "like" type supportere (vestkantungdommer). Hva er det Lyn klarer som ikke vi klarer? Tja, supporterkultur? Tror rett og slett alle må få sms før kampen.. Veldig god ide! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Vi trenger flere ildsjeler i tifogruppen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Vi trenger flere ildsjeler i tifogruppen! Vi trenger generelt flere folk. Når halvparten i gruppa svarer i en poll at de "Orker ikke/gidder ikke" lage tifo til en fuckings cupfinale er det på tide å hoppe av tribunekulturforumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Jeg prøvde faktisk å melde meg, men fikk jo liten respons.. Har ikke mulighet til å bidra hver gang, men stiller gjerne opp en gang i blant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 På siste kampen på Nadderud hadde vi splash før man i det hele tatt kom inn på sidene våre om at vi trengte hjelp, vet dere hvor mange som kom i tillegg til oss? Én Han hadde ihvertfall med seg pensel og godt humør. Dere andre gikk glipp av boller og brus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 http://ostkantavisa.no/apps/pbcs.dll/artic.../508519176/1052 Sier sitt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 http://ostkantavisa.no/apps/pbcs.dll/artic.../508519176/1052 Sier sitt.. Snakk om å bli eid. Jeg vil gratulere til de seks som dukket opp, selv var jeg bare på Ullevål under kampmøtet og frem til Joffen kom. Så får vi løfte hodet og se fremover. Til neste år får vi organisere bedre, og gjøre bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 http://ostkantavisa.no/apps/pbcs.dll/artic.../508519176/1052 Sier sitt.. Snakk om å bli eid. Jeg vil gratulere til de seks som dukket opp, selv var jeg bare på Ullevål under kampmøtet og frem til Joffen kom. Så får vi løfte hodet og se fremover. Til neste år får vi organisere bedre, og gjøre bedre. Hadde jeg vært i tifogruppen og sett hvordan enkelte klarte å regelrett voldta flaggene før kampstart hadde jeg slått.. Dere skal ha all mulig honnør for at dere gidder, når såpass mange medsupportere viser så lite respekt for deres mange timer med arbeid! Kred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Tenkte jeg forresten skulle nevne at burtern og to andre i tifogruppa stod ute i 8 timer i kuldegrader for å male banner til finalen. Dette ble ødelagt for malingen var fremdels våte siden vi måtte male ute og det tørket ikke på to dager. Creds til Burtern for å hjelpe til. Kjipt at det ble som det ble.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Klanen har holdt på med dette litt lenger enn $$ har. Det er ikke gjort over natten å få med alle. Er ganske nytt for mange, spesielt på en cupfinale der halvparten vanligvis ikke står med $$. Inkludert meg. Kanskje en ide å ha et ark med beskrivelse av dagens TIFO på noen av setene bortover, så blir jo denne informasjonen spredd. Evt til neste år, når vi har storskjermer, ha litt info om TIFO og rop og sånne ting på skjermen før kamp. Mht synging, så holder det å gjøre dette på de første par kampene, slik at alle sesongkortinnehaverne vet hvilke rop de skal være med på. e.g. Beste laget - stabæk. Kom igjen stabæk. og andre sanger vi kan ha på telenor arena. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 11. November 2008 (endret) Del Skrevet 11. November 2008 (endret) Forresten creds til TIFO gruppen for bra innsats Endret 11. November 2008 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Kanskje en ide å ha et ark med beskrivelse av dagens TIFO på noen av setene bortover, så blir jo denne informasjonen spredd. Det var en idé, men det krever litt å kopiere ut 2500 ark og feste dem på hvert sete. Hvis tifo'en hadde blitt som vi hadde tenkt hadde den vært sinnsykt rå. Vi vet hvordan vi skal gjennomføre et bra tifo, men tiden, menneskene og alt det andre strekker ikke til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 http://ostkantavisa.no/apps/pbcs.dll/artic.../508519176/1052 Sier sitt.. Snakk om å bli eid. Jeg vil gratulere til de seks som dukket opp, selv var jeg bare på Ullevål under kampmøtet og frem til Joffen kom. Så får vi løfte hodet og se fremover. Til neste år får vi organisere bedre, og gjøre bedre. Hadde jeg vært i tifogruppen og sett hvordan enkelte klarte å regelrett voldta flaggene før kampstart hadde jeg slått.. Dere skal ha all mulig honnør for at dere gidder, når såpass mange medsupportere viser så lite respekt for deres mange timer med arbeid! Kred Fantastisk gjort av han rett ovenfor der jeg stod som lagde seg en liten fin hatt av flagget og kastet pinnen mot banen.. Der og da slet jeg med å holde meg rolig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Når det står flagg på hvert jævla sete - trenger man virkelig ett ark som beskriver hvordan ett flagg skal brukes???? Jeg hadde skjønt at man trengte beskrivelse hvis meninga var at man skulle lage hatter av de og kaste pinner etter skybert-hunder. HJELPES!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Når det står flagg på hvert jævla sete - trenger man virkelig ett ark som beskriver hvordan ett flagg skal brukes????Jeg hadde skjønt at man trengte beskrivelse hvis meninga var at man skulle lage hatter av de og kaste pinner etter skybert-hunder. HJELPES!!! er så enig i dette, litt småtragisk og kanskje også en smule BARNSLIG?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Når det står flagg på hvert jævla sete - trenger man virkelig ett ark som beskriver hvordan ett flagg skal brukes????Jeg hadde skjønt at man trengte beskrivelse hvis meninga var at man skulle lage hatter av de og kaste pinner etter skybert-hunder. HJELPES!!! Ikke for min del. Men det funket jo ikke. Var bare et forslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Vi vet hvordan vi skal gjennomføre et bra tifo, men tiden, menneskene og alt det andre strekker ikke til. Egentlig er det bare å innse at det vi dessverre ikke. Tifo-gruppen gjør en stor innsats og legger til rette, men inntil resten på tribunen forstår hva som skjer vet ikke vi det. Forslaget om å faktisk legge ut/dele ut ark til alle som kommer er ikke så meningsløst som det høres ut. Folk flest tror jeg gjerne vil være med å holde et flagg e.l. dersom de forstår hvorfor. Tifo-gjengen høres, med all respekt, litt ut som hvilke som helst andre fagfolk som ikke forstår at "vanlige" mennesker ikke forstår dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Et alternativ kunne jo vært at forsangerene ropte med jevne mellomrom at man skulle ta de opp ved innmars... Jævlig tungving men men Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 http://ostkantavisa.no/apps/pbcs.dll/artic.../508519176/1052 Sier sitt.. vi har fortsatt et lite forsprang på klanen da.. ca 8000 medl. delt på 30 er 1 tifo mann pr.266 SS: ca 1500 medl. delt på 6 er 1 tifo mann pr. 250 Vi får bare fortsette den positive utviklingen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Et alternativ kunne jo vært at forsangerene ropte med jevne mellomrom at man skulle ta de opp ved innmars... Jævlig tungving men men Noe AndersC faktisk gjorde, men folk dreit i det 5 minutter senere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå