Armando 5 Del Skrevet 2. Juni 2008 Del Skrevet 2. Juni 2008 Tenkte jeg skulle ta bilen nedover. Er det noen som har adresse for banen? Tenker på GPS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 2. Juni 2008 Del Skrevet 2. Juni 2008 Tenkte jeg skulle ta bilen nedover. Er det noen som har adresse for banen? Tenker på GPS. "I can be your GPS, baby.." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 3. Juni 2008 Del Skrevet 3. Juni 2008 Tenkte jeg skulle ta bilen nedover. Er det noen som har adresse for banen? Tenker på GPS. Ser ikke ut som om Framparken har en adresse, men plotter du inn "Framveien 10, Larvik", så tror jeg ikke du havner så langt unna. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johan Stub 0 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Her er det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Blir det noen folk i dag? Klar for å synge for tre i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Jeg og Armando kommer kjørende i bil, og vi er vel ikke kjent for å være stille på kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 http://www.framfotball.no/index.jsp?ref.pa...pened.pubId=609 Kjører LSK taktikken ser jeg.. her blir det rødt kort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Jeg setter snuten mot Larvik om en halvtime med mama, papa og søster på slep. Kom igjen Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Stusset litt over at Iven ikke var tatt ut... Er han skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Stusset litt over at Iven ikke var tatt ut... Er han skadet? Nei, men han spilte kamp mandag og skal spille igjen i morgen. 3. keeper Jensen er med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Dere som drar tidlig kan gjerne kontakte meg på 97074907 så finner vi en pub eller noe sånt. Vi er i Larvik nå, med Stabæk Support-banneret og megaflagg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Vi er det gærneste laget i 3. divisjon.. http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/04/537203.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Vi er det gærneste laget i 3. divisjon.. http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/04/537203.html La oss inderlig håpe det ikke blir skader på våre fordi en gjeng tullinger i Larvik synes det er stas å score mål på selveste Stabæk.. Slik treneren snakker skulle man tro en brukket legg er trøstepremie i så måte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Og ennå mer om kampen: - Tar ikke lett på oppgaven http://www.op.no/fotballmagasinet/article3585197.ece Stikker snart på kamp.. endelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Begynner å bli en smule nervøs for om de jævlene fra Larvik skal ha griseflaks å greie noe mer en et knusende tap! Kom igjen Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Dette begynner jo å bli litt flaut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StankoBITCH 0 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 og der så det litt bedre ut 0-1 alan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 lettet nå ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Alan igjen! Dribleraid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Hvis de spiller sånn i neste kamp som de gjorde nå kan vi se langt etter gullet .. Det var ikke noe guts i gutta i det hele tatt.. Og det virker som trener stabn tok veldig lett på det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Hvis de spiller sånn i neste kamp som de gjorde nå kan vi se langt etter gullet .. Det var ikke noe guts i gutta i det hele tatt.. Og det virker som trener stabn tok veldig lett på det Det er dritvanskelig å motivere seg til en sånn kamp. Tempoet trekkes ned og stabæk forsøker å tre alt igjennom midten fordi man ikke presses til å spille kjapt. Dette var uansett bedre enn mot korsvoll i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippelig...icle1961163.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Asker eller Manglerud/Star i neste runde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 jeg håper på sandefjord .. så kan jeg gå til enda en kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Cup er Cup.... burde ikke ta det så tungt.... er jo ingen andre TL lag som gir på så mye mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 På tide med ordenlig derby mot Asker, knus Asker som vi gjorde mot Bærum for et par år siden ville vært deilig! I tillegg ville det trokket mye folk til match! Satser på Asker.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Oppsett eller trekning i neste runde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 3. runde settes fortsatt opp. Er vel noen som har ytret ønske om at det skal trekkes, men ingenting som er vedtatt om dette, så vidt jeg har fått med meg. De siste kampene i runde 2 spilles søndag 8/6, så kampene settes tidligst opp i løpet av neste uke. Hvis vi ikke får noen flere "bomber" i de gjenstående kampene, er det 5 lag igjen fra lavere nivå enn Adecco. Naturlig at Stabæk settes opp mot ett av de, og da er jo Asker det mest forventede. Men hva man kan forvente av NFF når det gjelder cupoppsett har jeg sluttet å spekulere i. Vi kan like gjerne få en tur til Levanger. Det viktigste blir at vi får bortekamp, så vi har litt å gå på i de neste rundene. (forutsatt at vi går videre fra 3. runde) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 3x Stabæk-debut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 Der slapp vi hvert fall LSK i cupen, LSK kan vel ikke drite mer på leggen enn de har gjort til nå i år! Kanskje på tid å sparke den tidligere Fjørtoft-klovnen i Stabæk?!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå