ZUMO 11 Del Skrevet 5. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2008 (endret) Runde 7 FC Lyn Oslo v Stabæk Fotball Ullevål Stadion Fredag 16 Mai 2008 18:00 CET Tabell per 4.5.08 1.Stabæk........6.......4.......2.......0.......11-3........14 3.Lyn...............6.......3.......1.......2.......11-6........10 Lyn siste 5: Aalesund (borte) 4-0 Seier Fredrikstad (hjemme) 0-0 Uavgjort Strømsgodset (borte) 1-2 Tap Ham Kam (hjemme) 2-1 Seier Bodø Glimt (hjemme) 3-1 Seier Stabæk siste 5: Rosenborg (hjemme) 1-0 Seier Ham Kam (borte) 2-0 Seier Brann (hjemme) 3-0 Seier Bodø Glimt (borte) 1-1 Uavgjort Lillestrøm (hjemme) 4-2 Seier --------------------------------------------------------------------------------- Antatt Lagoppstilling Lyn: Gustafsson Simonsen-Berntsen-Sigurdsson-Stefanutto Knudtzon-----Obifule-----Sokolowski-----Hoff Holmen---Bjarnason -------------------------------------------------------------------------------- Antatt Lagopstilling Stabæk: Knudsen Høiland-Skjønsberg-Segerstrøm-Holmvik Keller-------Tchoiy-----Annan-------Alanzinho Nannskog---Gunnarson Endret 5. Mai 2008 av ZUMO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Er det mulig for ikke-Support medlemmer og være med på bussen for en liten slant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Er det mulig for ikke-Support medlemmer og være med på bussen for en liten slant? Hvorfor er det så vanskelig å være medlem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakon86 0 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Hvilket felt er det Stabæk support skal stå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Hvilket felt er det Stabæk support skal stå? Blir vel første nivå i VG svingen som vanlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 5. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2008 (endret) Her er jeg egentlig trygg på seier. For hvem har Lyn slått i år? B/G (hjemme); en heldig seier over Ham-Kam; samt over fjorårets mest hjelpesløse lag - Aalesund. På den annen side husker jeg bortekampen mot Lyn i fjor. Men jeg husker også hjemmekampen. Endret 5. Mai 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 På den annen side husker jeg bortekampen mot Lyn i fjor. Det skjer ikke igjen. Det kan det bare ikke, for mye står på spill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 5. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2008 (endret) Er det mulig for ikke-Support medlemmer og være med på bussen for en liten slant? Hvorfor er det så vanskelig å være medlem? Det synes jeg du kan spørre vennene mine om som vil være med på denne kampen, ikke meg. Så jeg prøver igjen:) Kan andre bli med på bussene? Endret 5. Mai 2008 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Ja, prisen er et medlemskap Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Så lenge vi ikke fortsetter å gi dem 2-0 før vi prøver å vinne, bør vel dette gå veien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Ja, prisen er et medlemskap Støttes.. Mener av prinsipp at prisen for ikke-medlemmer på gratisturer bør være 150 kroner, og det inkluderer medlemsskap.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 246 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Det er helt korrekt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Er det mulig for ikke-Support medlemmer og være med på bussen for en liten slant? Hvorfor er det så vanskelig å være medlem? Det synes jeg du kan spørre vennene mine om som vil være med på denne kampen, ikke meg. Så jeg prøver igjen:) Kan andre bli med på bussene? Hvorfor har du venner utenfor $$? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Er det mulig for ikke-Support medlemmer og være med på bussen for en liten slant? Hvorfor er det så vanskelig å være medlem? Det synes jeg du kan spørre vennene mine om som vil være med på denne kampen, ikke meg. Så jeg prøver igjen:) Kan andre bli med på bussene? De kan være med bussene dersom de betaler 150 (dersom de er voksene) kr. Så kan de velge om de vil ta i mot et medlemskort eller ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Er det mulig for ikke-Support medlemmer og være med på bussen for en liten slant? Hvorfor er det så vanskelig å være medlem? Det synes jeg du kan spørre vennene mine om som vil være med på denne kampen, ikke meg. Så jeg prøver igjen:) Kan andre bli med på bussene? De kan være med bussene dersom de betaler 150 (dersom de er voksene) kr. Så kan de velge om de vil ta i mot et medlemskort eller ikke... Tusen takk for svaret svensken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 På den annen side husker jeg bortekampen mot Lyn i fjor. Det skjer ikke igjen. Det kan det bare ikke, for mye står på spill Mener å huske at det sto en del på spill i fjor... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 På den annen side husker jeg bortekampen mot Lyn i fjor. Det skjer ikke igjen. Det kan det bare ikke, for mye står på spill Mener å huske at det sto en del på spill i fjor... Hepp, Det er en vesensforskjell, i fjor var det vinn eller forsvinn for Lyn. Trenerene deres har i ettertid innrømmet at de kjørte linjen seier eller nedrykk før kampen mot oss. Derfor kjempet lyngutta med hjertet utenpå drakta, og når vi ikke var helt 100 så gikk det slik det måtte gå. Det skjer ikke igjen... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Stabæk Målsjanser: 27 (Snitt: 4,5) Mål: 11 (Snitt: 1,8) Effektivitet: 41% Målsjanser i mot: 23 (Snitt: 3,8) Mål i mot: 3 (Snitt: 0,5) Effektivitet: 13% Lyn Målsjanser: 30 (Snitt: 5) Mål: 11 (Snitt: 1,2) Effektivitet: 37% Målsjanser i mot: 38 (Snitt: 6,3) Mål i mot: 6 (Snitt: 1) Effektivitet: 16% For å estimere et sluttresultat: (Skapte målsjanser (snitt) + Målsjanser i mot for motstanderlaget (snitt)/2 * effektivitet, rundet ned til nærmeste heltall: Lyn (1.63) - Stabæk (2,14) (Formelen virket mot både HamKam og RBK) Lyn - Stabæk 1-2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Dette er en kamp vi skal vinne på tribunen! Her er det bare å sette igang å mobilisere! ALLE MANN TIL ULLEVAAL! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Stoler på formelen din Håvard. Må jo det nå... Ser frem til en 1-2 seier borte Gleder meg veldig, satser på mange blaa og god stemning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 Bastionen blir antageligvis sunget ut den 16 mai, blir vel mulig å få stilt med 500 supportere ++ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 5. Mai 2008 Del Skrevet 5. Mai 2008 500? Burde være mulig å stille med 5000.. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye vanskeligere for folk å dra til Ullevaal enn til Nadderud, er ikke lange veien akkurat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 6. Mai 2008 Del Skrevet 6. Mai 2008 500? Burde være mulig å stille med 5000.. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye vanskeligere for folk å dra til Ullevaal enn til Nadderud, er ikke lange veien akkurat. Det kommer jo helt an på hva som er utgangspunktet da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 6. Mai 2008 Del Skrevet 6. Mai 2008 Det kommer jo helt an på hva som er utgangspunktet da. Det er da ikke lange veien fra Nadderud til Ullevål uansett hvor man bor? De aller fleste som kan komme seg til Nadderud bør klare å komme seg til Ullevål også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Mai 2008 Del Skrevet 6. Mai 2008 burde vel komme ganske tett opp mot 1000..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 6. Mai 2008 Del Skrevet 6. Mai 2008 Mye artig å lese på Bastionens nettsider om kampen Ler meg skakk av denne utblåsningen: Stallmøkk har etter all sannsynlighet seriens mest skamløse skuespiller i Annan, så håper vi får en rutinert dommer som ikke lar seg lure. Dessuten har Stallmøkk som klubb en grundig dokumentert tendens til å bedrive filming på høyt nivå (jmfr. kampen m/ 2 "røde" kort, eller Hassan-episoden). Og så var det egoet til Nannskog og furtinga til Gunnarsson, da... Fansen? Tja. Mange hyggelige folk på hovedtribunen, og faktisk noen ålreite som er med i supporterklubben og. Men de fleste som stiller på kamp i blågrønt higer innerst inne etter å være med i KKKlanen - hadde de bare fått lov av mamma. Med andre ord: Stallmøkk er et klyselag av dimensjoner. Sannsynligvis det mest klysete laget som har eksistert i Norge (med unntak av lag som har hatt Erik Hagen i troppen - slike lag er per definisjon Norges mest klysete). Viktigheten av å ha en nøktern dommer kan ikke overdrives. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 6. Mai 2008 Del Skrevet 6. Mai 2008 Mye artig å lese på Bastionens nettsider om kampen Synes de er kreative som kaller oss både Stallmøkk og Stabeis. Tipper 14-åringene deres ler godt av den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 6. Mai 2008 Del Skrevet 6. Mai 2008 Likte denne kommentaren jeg Kommer det 8.000 er det kjempebra! Full stadion er like sannsynlig som at Stabæk rykker ned i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Mai 2008 Del Skrevet 6. Mai 2008 Fra Bastionen-forumet: Stallmøkk har etter all sannsynlighet seriens mest skamløse skuespiller i Annan, så håper vi får en rutinert dommer som ikke lar seg lure. Dessuten har Stallmøkk som klubb en grundig dokumentert tendens til å bedrive filming på høyt nivå (jmfr. kampen m/ 2 "røde" kort, eller Hassan-episoden). Og så var det egoet til Nannskog og furtinga til Gunnarsson, da... Fansen? Tja. Mange hyggelige folk på hovedtribunen, og faktisk noen ålreite som er med i supporterklubben og. Men de fleste som stiller på kamp i blågrønt higer innerst inne etter å være med i KKKlanen - hadde de bare fått lov av mamma. Favorittsangen deres er en MEGET original Kumbaya-vri (minus vri). I tillegg er Nadderud sannsynligvis/forhåpentligvis eneste sted i verden hvor du kan skue utover et jorde (se til venstre fra hovedtribunen) mens hjemmefansen synger at MOTSTANDERNE er bønder... Med andre ord: Stallmøkk er et klyselag av dimensjoner. Sannsynligvis det mest klysete laget som har eksistert i Norge (med unntak av lag som har hatt Erik Hagen i troppen - slike lag er per definisjon Norges mest klysete). Viktigheten av å ha en nøktern dommer kan ikke overdrives. Jeg koser meg med at Lyn muligens får en saftig bot og risikerer å miste Brynestad v/Smart Club som sponsor. Et bedriftslag uten noen bedrift er ikke mye å skryte av.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 6. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2008 (endret) Stallmøkk??? Ja det var jo et kreavtivt navn - noen i bastionen har tydligvis fått ordbok til konfirmasjonen sin... Er vel en eller annen 14år gammel guttunge som prøver å konvertere manure som ManU ofte blir kalt i England om til norsk - begge handler jo om møkk... Endret 6. Mai 2008 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå