Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tippeligaen.gif

Runde 7

ny_lynlogo_stor.gifFC Lyn Oslo v Stabæk Fotballsstabek.gif

Ullevål Stadion Fredag 16 Mai 2008 18:00 CET

oslo_ullevaal1.jpgoslo_ullevaal2.jpg

Tabell per 4.5.08

1.Stabæk........6.......4.......2.......0.......11-3........14

3.Lyn...............6.......3.......1.......2.......11-6........10

Lyn siste 5:

Aalesund (borte) 4-0 Seier

Fredrikstad (hjemme) 0-0 Uavgjort

Strømsgodset (borte) 1-2 Tap

Ham Kam (hjemme) 2-1 Seier

Bodø Glimt (hjemme) 3-1 Seier

Stabæk siste 5:

Rosenborg (hjemme) 1-0 Seier

Ham Kam (borte) 2-0 Seier

Brann (hjemme) 3-0 Seier

Bodø Glimt (borte) 1-1 Uavgjort

Lillestrøm (hjemme) 4-2 Seier

---------------------------------------------------------------------------------

Antatt Lagoppstilling Lyn:

Gustafsson

Simonsen-Berntsen-Sigurdsson-Stefanutto

Knudtzon-----Obifule-----Sokolowski-----Hoff

Holmen---Bjarnason

--------------------------------------------------------------------------------

Antatt Lagopstilling Stabæk:

Knudsen

Høiland-Skjønsberg-Segerstrøm-Holmvik

Keller-------Tchoiy-----Annan-------Alanzinho

Nannskog---Gunnarson

Endret av ZUMO
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er jeg egentlig trygg på seier. For hvem har Lyn slått i år? B/G (hjemme); en heldig seier over Ham-Kam; samt over fjorårets mest hjelpesløse lag - Aalesund.

På den annen side husker jeg bortekampen mot Lyn i fjor. Men jeg husker også hjemmekampen.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for ikke-Support medlemmer og være med på bussen for en liten slant?

Hvorfor er det så vanskelig å være medlem?

Det synes jeg du kan spørre vennene mine om som vil være med på denne kampen, ikke meg. Så jeg prøver igjen:) Kan andre bli med på bussene?

Endret av ØyvindW
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for ikke-Support medlemmer og være med på bussen for en liten slant?

Det synes jeg du kan spørre vennene mine om som vil være med på denne kampen, ikke meg. Så jeg prøver igjen:) Kan andre bli med på bussene?

Hvorfor har du venner utenfor $$?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan være med bussene dersom de betaler 150 (dersom de er voksene) kr. Så kan de velge om de vil ta i mot et medlemskort eller ikke...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan være med bussene dersom de betaler 150 (dersom de er voksene) kr. Så kan de velge om de vil ta i mot et medlemskort eller ikke...

Tusen takk for svaret svensken!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På den annen side husker jeg bortekampen mot Lyn i fjor.

Det skjer ikke igjen. Det kan det bare ikke, for mye står på spill :P

Mener å huske at det sto en del på spill i fjor...

Hepp,

Det er en vesensforskjell, i fjor var det vinn eller forsvinn for Lyn. Trenerene deres har i ettertid innrømmet at de kjørte linjen seier eller nedrykk før kampen mot oss. Derfor kjempet lyngutta med hjertet utenpå drakta, og når vi ikke var helt 100 så gikk det slik det måtte gå. Det skjer ikke igjen...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk

Målsjanser: 27 (Snitt: 4,5)

Mål: 11 (Snitt: 1,8)

Effektivitet: 41%

Målsjanser i mot: 23 (Snitt: 3,8)

Mål i mot: 3 (Snitt: 0,5)

Effektivitet: 13%

Lyn

Målsjanser: 30 (Snitt: 5)

Mål: 11 (Snitt: 1,2)

Effektivitet: 37%

Målsjanser i mot: 38 (Snitt: 6,3)

Mål i mot: 6 (Snitt: 1)

Effektivitet: 16%

For å estimere et sluttresultat: (Skapte målsjanser (snitt) + Målsjanser i mot for motstanderlaget (snitt)/2 * effektivitet, rundet ned til nærmeste heltall: Lyn (1.63) - Stabæk (2,14) (Formelen virket mot både HamKam og RBK)

Lyn - Stabæk 1-2

Lenke til innlegg
Del på andre sider

500? Burde være mulig å stille med 5000.. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye vanskeligere for folk å dra til Ullevaal enn til Nadderud, er ikke lange veien akkurat.

Det kommer jo helt an på hva som er utgangspunktet da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye artig å lese på Bastionens nettsider om kampen

Ler meg skakk av denne utblåsningen:

Stallmøkk har etter all sannsynlighet seriens mest skamløse skuespiller i Annan, så håper vi får en rutinert dommer som ikke lar seg lure.

Dessuten har Stallmøkk som klubb en grundig dokumentert tendens til å bedrive filming på høyt nivå (jmfr. kampen m/ 2 "røde" kort, eller Hassan-episoden). Og så var det egoet til Nannskog og furtinga til Gunnarsson, da...

Fansen? Tja. Mange hyggelige folk på hovedtribunen, og faktisk noen ålreite som er med i supporterklubben og. Men de fleste som stiller på kamp i blågrønt higer innerst inne etter å være med i KKKlanen - hadde de bare fått lov av mamma.

Med andre ord: Stallmøkk er et klyselag av dimensjoner. Sannsynligvis det mest klysete laget som har eksistert i Norge (med unntak av lag som har hatt Erik Hagen i troppen - slike lag er per definisjon Norges mest klysete). Viktigheten av å ha en nøktern dommer kan ikke overdrives.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Bastionen-forumet:

Stallmøkk har etter all sannsynlighet seriens mest skamløse skuespiller i Annan, så håper vi får en rutinert dommer som ikke lar seg lure.

Dessuten har Stallmøkk som klubb en grundig dokumentert tendens til å bedrive filming på høyt nivå (jmfr. kampen m/ 2 "røde" kort, eller Hassan-episoden). Og så var det egoet til Nannskog og furtinga til Gunnarsson, da...

Fansen? Tja. Mange hyggelige folk på hovedtribunen, og faktisk noen ålreite som er med i supporterklubben og. Men de fleste som stiller på kamp i blågrønt higer innerst inne etter å være med i KKKlanen - hadde de bare fått lov av mamma.

Favorittsangen deres er en MEGET original Kumbaya-vri (minus vri). I tillegg er Nadderud sannsynligvis/forhåpentligvis eneste sted i verden hvor du kan skue utover et jorde (se til venstre fra hovedtribunen) mens hjemmefansen synger at MOTSTANDERNE er bønder...

Med andre ord: Stallmøkk er et klyselag av dimensjoner. Sannsynligvis det mest klysete laget som har eksistert i Norge (med unntak av lag som har hatt Erik Hagen i troppen - slike lag er per definisjon Norges mest klysete). Viktigheten av å ha en nøktern dommer kan ikke overdrives.

Jeg koser meg med at Lyn muligens får en saftig bot og risikerer å miste Brynestad v/Smart Club som sponsor. Et bedriftslag uten noen bedrift er ikke mye å skryte av..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stallmøkk??? Ja det var jo et kreavtivt navn - noen i bastionen har tydligvis fått ordbok til konfirmasjonen sin... :blink:

Er vel en eller annen 14år gammel guttunge som prøver å konvertere manure som ManU ofte blir kalt i England om til norsk - begge handler jo om møkk...

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
FC Lyn Oslo - Stabæk Fotball
  • Opprett ny...