Blaa 1 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Kan man kjøpe biletter i stabækbutikken nå??? Det er en tråd helt øverst som heter "praktisk info". Ofte smart å se der når man lurer på sånne ting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Sandvika "Storsenter"?? Det senteret er vel faktisk det største senteret i Norden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Dommer i kampen er Tom Henning Øvrebø. God ute, men ikke fullt så god her hjemme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Sandvika "Storsenter"?? Det senteret er vel faktisk det største senteret i Norden.. De er bitre ettersom det gromeste de kan skilte med er CC Vest... eller kanskje det nye bygget på Røa? Eventuelt Tåsen Nærsenter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Lyn plagierer filmplakat-greia til Stabæk: Man, så lenge det trekker folk til kampen er det greit Jeg tror vi kan mobilisere kraftig denne gangen, og synge ut Bastionen slik vi lett gjorde ifjor og i forfjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2008 (endret) Lyn plagierer filmplakat-greia til Stabæk: Man, så lenge det trekker folk til kampen er det greit Jeg tror vi kan mobilisere kraftig denne gangen, og synge ut Bastionen slik vi lett gjorde ifjor og i forfjor. Og de har faktisk leid inn Kitchen for å plagiere for dem. Imponerende Endret 8. Mai 2008 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Fint med skryt av reklamekampanje som er kopiert direkte fra motstanderen da, viser jo greit hvor mye de er istand til å klare på egenhånd Gleder meg til å synge Bastionen langt ut av Ullevål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 8. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2008 (endret) Hvorfor fortsetter de å omtale seg selv så forferdelig tøffe? Jeg klarer liksom ikke helt å ta noe av det seriøst, det blir bare morsomt. Lyn's nye metode å fylle stadion på; Kopiere tilskuere! Endret 8. Mai 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Det der kan ikke være sant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Hvorfor fortsetter de å omtale seg selv så forferdelig tøffe? Jeg klarer liksom ikke helt å ta noe av det seriøst, det blir bare morsomt. Lyn's nye metode å fylle stadion på; Kopiere tilskuere! Linker du til artikkelen i Dagbladet også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Hvorfor fortsetter de å omtale seg selv så forferdelig tøffe? Jeg klarer liksom ikke helt å ta noe av det seriøst, det blir bare morsomt. Lyn's nye metode å fylle stadion på; Kopiere tilskuere! Linker du til artikkelen i Dagbladet også? Dagbladet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Denne kampen har forutsetninger for å bli bra! To gode lag som primært spiller langs bakken i lengderetningen og gode spillere på begge lag. Lyn har hjemmefordelen i tillegg til at vi har slitt på bortebane, og vel ikke hadde det mest imponerende spillet mot RBK, men men... Lyn er favoritt dessverre, men håper jeg tar feil!!! Har egentlig aldri forstått det store poenget med å rakke ned "i hytt og gevær" på motspillernes supportere FØR og ETTER kamp så lenge de oppfører seg, og det pleier så langt meg bekjent både Bastionen og $$ å gjøre (i motsetning til f.eks. kanarifansen). Jeg har nå mest sans for at man er "Fiender under kamp, men venner før og etter". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakon86 0 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Hvorfor fortsetter de å omtale seg selv så forferdelig tøffe? Jeg klarer liksom ikke helt å ta noe av det seriøst, det blir bare morsomt. Lyn's nye metode å fylle stadion på; Kopiere tilskuere! Linker du til artikkelen i Dagbladet også? Det der er ikke lyn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Det er vel Atletico Madrid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JanErik 0 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Jeg tror vi kan mobilisere kraftig denne gangen, og synge ut Bastionen slik vi lett gjorde ifjor og i forfjor. Her er det snakk om perspektiv, herr Lars. SS har aldri sunget ut Bastionen, enten vi spiller på det "ærverdige" Nadderud eller Ullevål Stadion. Medlemstallet til SS ligger under det Lynus-klubben gjør per idag. Lynus-klubben er en gruppe for barn opptil 13 år, en slags gren innenfor Bastionen. Det sier vel sitt. Ellers har jeg aldri forstått dette utrolige hatet Stabæk-supportere utviser ovenfor Lyn. La oss være ærlige, publikum på begges lag kamper er ikke veldig ulike, er det kanskje nettopp derfor? De to siste sesongene har gjort at Stabæk-supportere overvurderer seg selv og deres lag. Markerer du 2-3 spillere, har dere ikke mye igjen i laget. Stabæk spiller mye god fotball, den ser jeg, men dere er totalt avhengige av en sytete brasillianer, hyperaktiv svenske og en lubben islending. Lykke til 16. mai! Gleder meg til å bli sunget ut av selveste SS! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 8. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2008 (endret) Jeg tror vi kan mobilisere kraftig denne gangen, og synge ut Bastionen slik vi lett gjorde ifjor og i forfjor. Her er det snakk om perspektiv, herr Lars. SS har aldri sunget ut Bastionen, enten vi spiller på det "ærverdige" Nadderud eller Ullevål Stadion. Medlemstallet til SS ligger under det Lynus-klubben gjør per idag. Lynus-klubben er en gruppe for barn opptil 13 år, en slags gren innenfor Bastionen. Det sier vel sitt. Ellers har jeg aldri forstått dette utrolige hatet Stabæk-supportere utviser ovenfor Lyn. La oss være ærlige, publikum på begges lag kamper er ikke veldig ulike, er det kanskje nettopp derfor? De to siste sesongene har gjort at Stabæk-supportere overvurderer seg selv og deres lag. Markerer du 2-3 spillere, har dere ikke mye igjen i laget. Stabæk spiller mye god fotball, den ser jeg, men dere er totalt avhengige av en sytete brasillianer, hyperaktiv svenske og en lubben islending. Lykke til 16. mai! Gleder meg til å bli sunget ut av selveste SS! Lars sier jo ingenting om at vi er flere enn dere, bare at vi synger dere ut. Hvis du mener vi er avhengig av Alan så regner jeg med at du ikke har sett de 3 siste kampene som Stabæk har spillt. At du kaller Nannskog for hyperaktiv og Veigar for lubben er bare patetisk. EDIT: Faen, hvorfor gadd jeg egentlig skrive et innlegg tilbake? Endret 8. Mai 2008 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Jeg tror vi kan mobilisere kraftig denne gangen, og synge ut Bastionen slik vi lett gjorde ifjor og i forfjor. Her er det snakk om perspektiv, herr Lars. SS har aldri sunget ut Bastionen, enten vi spiller på det "ærverdige" Nadderud eller Ullevål Stadion. Medlemstallet til SS ligger under det Lynus-klubben gjør per idag. Lynus-klubben er en gruppe for barn opptil 13 år, en slags gren innenfor Bastionen. Det sier vel sitt. Ellers har jeg aldri forstått dette utrolige hatet Stabæk-supportere utviser ovenfor Lyn. La oss være ærlige, publikum på begges lag kamper er ikke veldig ulike, er det kanskje nettopp derfor? De to siste sesongene har gjort at Stabæk-supportere overvurderer seg selv og deres lag. Markerer du 2-3 spillere, har dere ikke mye igjen i laget. Stabæk spiller mye god fotball, den ser jeg, men dere er totalt avhengige av en sytete brasillianer, hyperaktiv svenske og en lubben islending. Lykke til 16. mai! Gleder meg til å bli sunget ut av selveste SS! I essay og vitenskaplige tekster må man alltid underbygge påstander og legge ved kilder JanErik. Såvidt jeg kan se har du ikke noe tall på hva Lynusklubben inneholder, eller forutsetningene for å bli medlem. Enkelte paraplyorganisasjoner i Norge har for eksempel hundretusenvis av medlemmer, mange uvitende. Dersom forutsetningene for å bli med i Lynlus er å spille fotball og uten å betale medlemskontigent er organisasjonen like altomfattende som statskirken. Du skryter av at det bare er å markere ut et par spillere, merkelig at den taktikken ikke holdt siste halvtimen på Nadderud siste par årene. Det må være bittert å kjøre banen opp til Frognerseteren og vite at det var en dødsenkel oppgave dere ikke fikk til? Du sier at Lynlus er en gren innen Bastionen, likevel kan jeg ikke se noen link dit fra Bastionens sider. My guess er at dette er i regi av klubben, og ikke Bastionen, ikke ulikt JuniorSupport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Jeg tror vi kan mobilisere kraftig denne gangen, og synge ut Bastionen slik vi lett gjorde ifjor og i forfjor. Her er det snakk om perspektiv, herr Lars. SS har aldri sunget ut Bastionen, enten vi spiller på det "ærverdige" Nadderud eller Ullevål Stadion. Medlemstallet til SS ligger under det Lynus-klubben gjør per idag. Lynus-klubben er en gruppe for barn opptil 13 år, en slags gren innenfor Bastionen. Det sier vel sitt. Antall medlemmer har vel ikke så mye å si? Eller kopierer dere naboene fra øst hvor det er om å gjøre å ha flere medlemmer en snitt på kampene? Kvalitet framfor kvantitet osv... Vi har sunget dere ut på ullevål de to siste sesongene. Ifjor klarte dere jo til og med å konsentrere dere mer om sikkerhetsvaktene enn å synge.. Alle lag er avhengige av enkeltspillere.. Så å si at stabæk ikke hadde vært uten alan (som forøvrig er overflødig), daniel og veigar er det samme som å spørre deg hva lyn ville vært uten hoff, eddie og en eller annen viktig spiller for dere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 De to siste sesongene har gjort at Stabæk-supportere overvurderer seg selv og deres lag. Markerer du 2-3 spillere, har dere ikke mye igjen i laget. Stabæk spiller mye god fotball, den ser jeg, men dere er totalt avhengige av en sytete brasillianer, hyperaktiv svenske og en lubben islending. Stort bedre kan man vel ikke klare å dokumentere sin egen mangel på fotballkunnskap? Hvor bra er Lyn, eller en hvilken som helst annen klubb, dersom de tre beste blir totalt markert ut av kampen? Alle lag er bedre når de beste presterer godt og dårligere hvis de tas helt ut av kampen. Men det er en grunn til at de beste er best. Å markere Stabæks to, tre eller fire beste spillere helt ut av kampen skal fryktelig godt gjøres... Det er forresten mange spillere som har forsøkt å markere Nannskog, og blitt fraløpt. Like mange har forsøkt å markere Veigar, og blitt vendt bort. Eller Alan, og ligget igjen på gresset mens han hjorter avgårde helt motsatt vei. Hadde det "bare" vært å markere to-tre spillere på Stabæk, så er jobben gjort, hadde vi neppe vært serieledere for øyeblikket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Jøss, som det har gått inflasjon i å infiltrere forumet vårt for å hevde vår udugelighet, og samtidig være kjepphøy om sitt eget lag. Er vel en naturlig ting som følger med det å ha Norges beste lag, men det er allikevel en smule patetisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Jeg gleder meg til å høre Lynlusene synge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Swanen 0 Del Skrevet 8. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2008 (endret) Medlemskontigenten for Lynusklubben ligger på 300,- pr. år. Sist jeg sjekket var det litt over 800 medlemmer i Lynusklubben, mens det var ca. 300 medlemmer i Mini-klanen.(Oktober 07) Dette stod i en artikkel i aftenposten, men som jeg desverre ikke finner tilbake til. Kravene for å være medlem av lynusklubben er at man er 0-14 år. Barneklubben er finansiert av medlemskontigenten og klubbens generalsponsor; Smart Club. Her er en artikkel fra lokalavisen hvor det er nevnt at klubben har pr. dags dato passert 1000 medlemmer: http://www.akersposten.no/apps/pbcs.dll/ar...EBATT/229973836 Endret 8. Mai 2008 av Swanen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Ok, meget interessent. not. Over til selve kampen, og ikke disse skarve lynsupporterne som dukker opp her så får jeg faktisk en bedre og bedre følelse som dagene går. Håper og tror det løsner for Veigar mot Lyn.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Kravene for å være medlem av lynusklubben er at man er 0-14 år. Barneklubben er finansiert av medlemskontigenten og klubbens generalsponsor; Smart Club. Er det noe i Liin som ikke er finansiert av Smart Club? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Sist jeg sjekket var det litt over 800 medlemmer i Lynusklubben, mens det var ca. 300 medlemmer i Mini-klanen. Ok. Så som et argument (?) mot at Stabæk kommer til å synge dere ut på Ullevål, velger Lyn-fansen å trekke frem Lynusklubben (de under 14 år) i Lyn. Her blir det også nevnt at de er flere enn Mini-klanen. Flott det altså, men Klanen synger vel ganske mange ganger bedre enn både $$ og Bastionen. La oss holde oss til virkeligheten her. Bastionen (eller Lynus for den saks skyld) kan være så mange de vil. Det som teller er hvor mange som synger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 9. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2008 (endret) Over til selve kampen, og ikke disse skarve lynsupporterne som dukker opp her så får jeg faktisk en bedre og bedre følelse som dagene går. Håper og tror det løsner for Veigar mot Lyn.. Hadde hvert deilig. Bare det ikke blir som samme møte i fjor, minnes en som mugna og gikk i garderoben etter 60min. og ikke møtte opp på trening dagen etter. Endret 9. Mai 2008 av SS KE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Medlemskontigenten for Lynusklubben ligger på 300,- pr. år.Sist jeg sjekket var det litt over 800 medlemmer i Lynusklubben, mens det var ca. 300 medlemmer i Mini-klanen.(Oktober 07) Dette stod i en artikkel i aftenposten, men som jeg desverre ikke finner tilbake til. Kravene for å være medlem av lynusklubben er at man er 0-14 år. Barneklubben er finansiert av medlemskontigenten og klubbens generalsponsor; Smart Club. Her er en artikkel fra lokalavisen hvor det er nevnt at klubben har pr. dags dato passert 1000 medlemmer: http://www.akersposten.no/apps/pbcs.dll/ar...EBATT/229973836 Stabæk Support har 1300 medlemmer per dags dato. Hvor mange i JuniorSupport aner jeg ikke. Jeg finner det påfallende at medlemsskap i Lynus koster 300,- og Bastionen 200,-, hva er det de får som ikke resten får? Miniklanen har jeg forøvrig en anelse om at består av langt flere enn 300. Jeg gjetter på 1000-1500. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 juniorsupport har ca. 400 medlemmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Swanen 0 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Jeg finner det påfallende at medlemsskap i Lynus koster 300,- og Bastionen 200,-, hva er det de får som ikke resten får? Innmeldingsgave Julegave Bursdagsgave Personlig diplom Lynus fotballskole Miniklanen har jeg forøvrig en anelse om at består av langt flere enn 300. Jeg gjetter på 1000-1500. Der tar du feil. Vålerenga selv sier at Miniklanen består av litt over 300 medlemmer. De står på et relativt lite felt og det drives organisert synging. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Jeg finner det påfallende at medlemsskap i Lynus koster 300,- og Bastionen 200,-, hva er det de får som ikke resten får? Innmeldingsgave Julegave Bursdagsgave Personlig diplom Lynus fotballskole Miniklanen har jeg forøvrig en anelse om at består av langt flere enn 300. Jeg gjetter på 1000-1500. Der tar du feil. Vålerenga selv sier at Miniklanen består av litt over 300 medlemmer. De står på et relativt lite felt og det drives organisert synging. Gjesp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå