alltidblaa 3 016 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Jeg finner det påfallende at medlemsskap i Lynus koster 300,- og Bastionen 200,-, hva er det de får som ikke resten får? Innmeldingsgave Julegave Bursdagsgave Personlig diplom Lynus fotballskole Drit i Lyn, jeg vil ha gave fra smartclub! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Drit i Lyn, jeg vil ha gave fra smartclub! Potato potata.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JanErik 0 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Litt "banter" før kampene er bare sunt, gutter! Ikke vits i å tenne på alle plugger, selv om noen kommer med kritikk av laget deres. Det var selvsagt litt ironi inne i bildet, da jeg kalte Veigar lubben og Nannskog hyperaktiv. Jeg hadde gjerne hatt begge to i Lyn, de er uten tvil blant TLs beste spillere. Selvfølgelig blir et lag svekket av å miste tre nøkkelspillere, men jeg mener Stabæk lider mer av dette en f.eks. Lyn. Kanskje fordi både Alan, Nannskog og Veigar er av en utrolig kvalitet, og at det er dermed er naturlig at savnet blir større. I Lyn har vi ikke spisser på det nivået, i alle fall ikke ennå. Ighalo spås en lysende fremtid. Det jeg er mest uenig i, er deres utallige argumenter for at dere synger ut oss på tribunen. Det er og blir svada. Har fortsatt til gode å se et samlet SS som virkelig lager lyd og stemning. Det kan også ha noe med Nadderud å gjøre selvfølgelig, og at dere kommer mer til deres rett på en intim bane. Jeg takker for meg og ønsker Stabæk lykke til om en uke! Håper dere mønstrer flere tusen, slik at det blir ordentlig trøkk både på stadion og på banen. Så lenge ingen tyr til voldelige bataljer, slik våre "venner" i øst, ser jeg virkelig frem til kampen. Vi sees på Ullevål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2008 (endret) Jeg takker for meg og ønsker Stabæk lykke til om en uke! Håper dere mønstrer flere tusen, slik at det blir ordentlig trøkk både på stadion og på banen. Så lenge ingen tyr til voldelige bataljer, slik våre "venner" i øst, ser jeg virkelig frem til kampen. Vi sees på Ullevål Hvorfor i all verden skulle noen det? Endret 9. Mai 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Det er vel heldigvis noe vi har blitt forskånet for både i Lyn og Stabæk. Gleder meg til kamp, dette blir knall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 http://www.lyn.no/index.aspx?id=1981603 Håper likevel vi synger ut Bastionen! HUSK: Det er ikke kvantiteten som teller, det er kvaliteten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 http://www.lyn.no/index.aspx?id=1981603 Håper likevel vi synger ut Bastionen! HUSK: Det er ikke kvantiteten som teller, det er kvaliteten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Swanen 0 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Hvorfor i all verden skulle noen det? Nei, noen Lynsupportere tåler rett og slett ikke storseiere over andre lag: http://www.nettavisen.no/innenriks/article1398877.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Hvorfor i all verden skulle noen det? Nei, noen Lynsupportere tåler rett og slett ikke storseiere over andre lag: http://www.nettavisen.no/innenriks/article1398877.ece Da er det med andre ord ingen fare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Med all mulig respekt, jeg tror folk bør stikke fingeren i jorden og innse at vi ikke kommer til å synge ut bastionen. Vi har ikke gjort det på ullevål de seneste år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Har ikke Lyn sitt eget forum? Dette må da være den dølleste tråden på år og dag. oppramsing av at smatasser som heier på liin får diplom... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Klarer Lyn og markere bort Daniel Veigar og Alan(veldig veldig usansynlig) har vi fortsatt banenes 2 beste spillere i Somen og Anthony Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 9. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2008 (endret) Får håpe Somen kopierer denne Endret 9. Mai 2008 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Får håpe Somen kopierer denne meget ufet link... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 10. Mai 2008 Del Skrevet 10. Mai 2008 Klarer Lyn og markere bort Daniel Veigar og Alan(veldig veldig usansynlig) har vi fortsatt banenes 2 beste spillere i Somen og Anthony Og i BH, PS, MMS, KK, JA, HH, JIH, MK, TS osv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 10. Mai 2008 Del Skrevet 10. Mai 2008 Lite utdrag fra Lyn-forumet. Her var det mye hat! Jess, Stallmøkk er i mine øyne utrolig hausa opp for glad og "folkelig" sambafotball. I realiteten er det drillopasninger i lang vei til Fall og Landskog og som beskrevet over en anoreksi-dvergutgave av Ronaldinho på venstrekanten som oftest dabber ut i ingenting, hvis ikke motstanderne lager motorvei frem til mål. De har også en brutal usympatisk Oliver Occean-utgave på midtbanen (Ikke rart de spilte sammen i Odd), og denne innleide Annan-skuespilleren som Start nekter å selge for over 45 mill fordi en Chelseaspeider tilfeldigvis satt på tribunen under en kamp han spilte. I forsvaret har vi alle disse "ingenharhørtom"-skuespillerene som greide å lure Terje Hauge for et par år siden. Jeg tipper Terje Hauge er lite interessert i Hollywood-produksjoner og helst går på skolerevyen til Fana i Bergen. I Stallmøkks lederpanel sitter en taus, men den mest sympatiske personen i klubben; trener Jan Jönsson. Klubbens sportsdirektør ble hentet inn som avfall fra søpla (ja, og da må man jo tro at denne fyren aldri skulle hatt noen bruksverdi, men han ble nasjonalhelt etter et par sinnsyke flaksemål mot England i den dårligste kampen three lions noen sinne har spillt). Storbøndenes selvutvalge orangotang; Ingebrigt Steen Jensen, er en person jeg ikke helt ser hvilken nyttig funksjon han har i klubben, untatt at han er norges største mediabajas, og snakker om et ambisjonsnivå som er like sannsynlig som at San Marino løfter VM-pokalen ti år på rad. Blant de få som er på kampene deres har vi grovt utnyttet downs-barn som tidligere ikke slapp inn blant klansskallene på grunn av de nyrike foreldrenes penger. (In fact, Vestre og Nordre Aker har en langt høyere gjennomsnittslønn enn den de skryter så høyt av i Blærum). Landemerkene i denne drabantbyen er mange. Vi snakker blant annet om bussterminalen på Bekkestua, "Storsenteret" på Sandvika og knarkene og trygdemisbrukerne på Rykkin. Konklusjonen er at Stallmøkk tar en god knepen annenplass blant Norges mest usympatiske klubber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 10. Mai 2008 Del Skrevet 10. Mai 2008 Lite utdrag fra Lyn-forumet. Her var det mye hat! Misunnelse tenker jeg. Og det skjønner jeg jo godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 11. Mai 2008 Del Skrevet 11. Mai 2008 Tror bedriftsidrettslaget til Smart Club at de nå plutselig blir tatt seriøst? Dette er som om Colargol skriver hatbrev. Søtt. Litt komisk, men mest søtt. Man kan jo spørre seg hvem bjørnen Colargol synes er på førsteplassen. Bedriftsidrettslaget til Rimi? Eller kanskje Jernia? Neida, fleip til side. En fotballklubb med det norske, vel ansette navnet: "FC Lyn Oslo" MÅ man jo ta seriøst. De er så greie, der på Oslo vest. For det første innser de at svært få bryr seg om "gamle" Lyn, og i god, gammaldags inkluderingsånd legger de på et akronym før navnet, slik at engelsktalende og fotballglade mennesker skal forstå at Lyn dreier seg om fotballklubb og ikke et curlinglag. For godt monn slenger de Oslo på slutten av navnet. Onde tunger vil selvsagt mene at det er fordi INGEN bryr seg om Lyn og dermed ikke aner hvor denne klubben kan komme fra (om de skulle bry seg), men det er selvsagt ikke tilfellet. Oslo står der fordi de håper Oslo kommune skal innse dualiteten her, og forstå at de 498 heltidsansatte i FC Lyn Oslo og de 34 supporterne deres er viktige for Oslo by, og dermed at Oslo kommune skal ta inn navnet deres i bynavnet. Feks slik: "By Oslo Lyn". Det er jo ikke mer enn rett og riktig! God bedring, Lyn. Tørk vekk sikkelet, få mamma og pappa til å tørke dere bak øra, klepp det feite, lange og pistrede håret, lær dere å skrive norsk, skaff en jobb - og hold opp med kokainen. Det finnes bønder i Oslo også... Alltid uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 11. Mai 2008 Del Skrevet 11. Mai 2008 Brynestad forhørte seg i sin tid med et reklamebyrå om hvordan Lyn kunne vokse. Det ble skissert en løsning som innebar å linke navnet til fotball, oslo og å få et farmerlag på den andre siden av byen. Slik kunne klubben bli mer folkelig og hele Oslos Lyn. Brynestad likte ikke ideen sa han, og takket nei til å betale løsningen. Ikke lenge etter knyttet Lyn kontakten med Oslo Øst og fikk det klingende navnet sitt. Helt gratis... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 11. Mai 2008 Del Skrevet 11. Mai 2008 Jeg har ikke skjønt helt. Er Stabæk blitt en rivaliserende klubb for Lyn? Ærlig talt har jeg ikke, før jeg nå ser på tabellen og ser at de ligger på 3. plass, tenkt over at Lyn finnes.. Lyn er en klubb jeg ikke har noen følelser for eller imot. Jeg er klar for 3 poeng!!! Jeg tror dette blir enten en altfor spennende og jevn kamp, hvor stabæk vinner 0-1. Eller en ren overkjøring hvor det ender 1-5! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 11. Mai 2008 Del Skrevet 11. Mai 2008 Det blir vel en rivaliserende klubb siden det er pappagutt mot pappagutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 11. Mai 2008 Del Skrevet 11. Mai 2008 Håper vi kan greie å fylle opp hele nedre vg svingen og den ene halvparten av tippeliga-tribunen! Mobiliser for så mange som mulig hvor moro det hadde vært med flere Stabæk supportere enn Lyn supportere!!!!!! FORZA STABÆK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 12. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2008 (endret) Håper sterkt at ingen av Stabæks supportere synker like dypt som lyn-folkene, det er bare for tåpelig og skrive fornærmelser og hat om et annet lag på den måten...rett å slett forkastelig! 1-3! Endret 12. Mai 2008 av mortinhjata Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 13. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2008 (endret) Fra bastionen.no Stabæk er ikke så solide bakover. Det skal bli interessant å se om vårt raske angrep kan sette dem under press. Det bør også forsøkes langskudd mot Stabæk-keeperen, synes jeg. Hvordan er det mulig å si at laget som har spilt halvparten av kampene mot antatte favoritter til gullet og likevel sluppet inn minst mål i eliteserien ikke er solide bakover??? Har noen sett hvordan Ullevål-matta er i år? Er den like dårlig som de 2 siste sesongene? Selv om den kanskje har vært grei tidligere, så bør man vel kunne forvente litt mer av gresset på en landslagsarena... Endret 13. Mai 2008 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 13. Mai 2008 Del Skrevet 13. Mai 2008 Jeg har forhørt meg med Scotsman og Fotballpuben i Bergen, og ikke overraskende har de prioritert andre kamper (RBK-LSK og Molde-Viking). Noen som vet om noen alternative steder man kan se kampen? Evt blir det da web-tv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Mai 2008 Del Skrevet 13. Mai 2008 Jeg har forhørt meg med Scotsman og Fotballpuben i Bergen, og ikke overraskende har de prioritert andre kamper (RBK-LSK og Molde-Viking). Noen som vet om noen alternative steder man kan se kampen? Evt blir det da web-tv Champions? Møkkasted, men tidligere har innehaveren i alle fall ikke sagt seg uvillig til å vise Stabæk. Dubliners ville jeg holdt meg unna.. Samme med både Fotballpuben og pubene langs Bryggen/Torget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 13. Mai 2008 Del Skrevet 13. Mai 2008 Jeg har forhørt meg med Scotsman og Fotballpuben i Bergen, og ikke overraskende har de prioritert andre kamper (RBK-LSK og Molde-Viking). Noen som vet om noen alternative steder man kan se kampen? Evt blir det da web-tv Champions? Møkkasted, men tidligere har innehaveren i alle fall ikke sagt seg uvillig til å vise Stabæk. Dubliners ville jeg holdt meg unna.. Samme med både Fotballpuben og pubene langs Bryggen/Torget. Champions får invasjon av Klanen rundt 18, så da var Stabæk rimelig uaktuelt, sa de. Tror det blir vanskelig denne gangen, gitt... Men Scotsman viser i hvertfall Stabæk-Aalesund 26.05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 13. Mai 2008 Del Skrevet 13. Mai 2008 Har noen sett hvordan Ullevål-matta er i år? Er den like dårlig som de 2 siste sesongene? Selv om den kanskje har vært grei tidligere, så bør man vel kunne forvente litt mer av gresset på en landslagsarena... Matta er veldig bra, faktisk nesten på høyde med Nadderud Bilde (selvfølgelig HELT tilfeldig at det står vif-spillere og depper på matta) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 13. Mai 2008 Del Skrevet 13. Mai 2008 Matta er veldig bra, faktisk nesten på høyde med Nadderud Konge, må bare få på plass litt sol nå (det er meldt regn) så kan det bli en kanonkamp:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Liin satser på kvanitet fremfor kvalitet på tribunen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå