Potter 2 494 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Liin satser på kvanitet fremfor kvalitet på tribunen Da inviterer jeg alle til å ta med seg tre venner til VG-nedre. Det koster 450 spenn. Så gjør vi denne kampen til vår. Lynhorene er tydeligvis redde for å bli sunget ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Jeg håper at JJ stiller med Keller på høyreback og Somen på høyrekanten på fredag. Skulle Hoff spille på midtbanen er det viktig med defensiv trygghet, noe jeg synes Keller har kunnet tilby i de kampene han har spilt i forsvaret. Samtidig har vi en offensiv styrke (noe vi imidlertid også får ved å sette ut Keller på bekostning av JIH). Mot et defensivt dyktig Lyn-lag blir det viktig å kunne spille på flere strenger. Med både Somen og JA på banen, kan vi få se det. Imidlertid blir det spennende å se om JA fortsetter å være like anonym som han har vært i TL-kampene etter at Somen kom tilbake. Da Somen løper mye med ball offensivt på kanten, betyr det at JA får mindre muligheter til å gjennomføre de løpene vi så blant annet mot LSK. Lyn-kampen er en fin anledning for JA å bryte rekken med anonyme prestasjoner. Videre er det jo meldt overskyet vær og regn i morgen og på fredag. Det blir spennende å se hvordan en våt matte påvirker pasningsspillet. Defensivt kan dette også skape utfordringer, blant annet ved skudd fra Hoff og Sokolowski. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Deler ut kampbilletter på TV2Sumo http://telenormagasinet.no/tema/kundeforde...tballbilletter/ Funker dette for alle ISPer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Rekker ikke ut til Bærum før kampen, noen mulighet til å få kjøpt billett på stadion? (for vg nedre seff..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Kan du ikke bare kjøpe her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Kan du ikke bare kjøpe her? Nei, dessverre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Kan du ikke bare kjøpe her? Nei, dessverre Seriøst, får vi kjøpt billetter på Ullevaal eller må de forhåndskjøpes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Kan du ikke bare kjøpe her? Nei, dessverre Seriøst, får vi kjøpt billetter på Ullevaal eller må de forhåndskjøpes? Du kan kjøpe på ullevaal, men jeg anbefaler det ikke. Du kan jo kjøpe de på nett og printe de rett ut før du drar på matchen. Det er mye bedre enn kø på ullevaal ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 14. Mai 2008 Del Skrevet 14. Mai 2008 Hva er kapasiteten på VG-nedre, og hvor mange billetter er solgt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Et par små tekstmeldinger til venner, og vips skulle plutselig 5 stk til være med på kampen i morgen! Anbefaler alle å gjøre det samme, få med flest mulig venner, vi skal vinne kampen både på banen og tribunen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 http://www.stabak.no/content/view/2724/159/ Gode ord fra Ingebrigt! Vi skal faen meg vinne denne kampen på banen først og fremst, men også på stadion. Husk den som ler sist ler alltid best! Sånn skal det være for oss som Stabæk supportere i morgen, FREDAG 16 MAI! Så fikser vi en fin 17 MAI også, still opp, støtt gutta for faen! Dette skal bli jævlig moro!! Stabæk. Alltid. Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 15. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2008 (endret) For de som bor i Bergen og vil se kampen på pub: http://www.facebook.com/event.php?eid=13923378814 Ble nettopp invitert til denne. Visstnok eneste pub som har sagt seg villig til å vise Stabæk, hvis vi møter fler enn 20 (!). Vi har vært godt over 20 på Scotsman i det siste, så bør være grei skuring det. For dem uten Facebook (hvis noen?), stedet er Kong Oscar i Kong Oscarsgate 45. Aldri vært der selv, men verdt et forsøk. Inviter dine venner til gruppen, og møt opp Endret 15. Mai 2008 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Et par små tekstmeldinger til venner, og vips skulle plutselig 5 stk til være med på kampen i morgen!Anbefaler alle å gjøre det samme, få med flest mulig venner, vi skal vinne kampen både på banen og tribunen!!! Me too, fått med 3 ekstra så langt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 15. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2008 (endret) Et par små tekstmeldinger til venner, og vips skulle plutselig 5 stk til være med på kampen i morgen!Anbefaler alle å gjøre det samme, få med flest mulig venner, vi skal vinne kampen både på banen og tribunen!!! Me too, fått med 3 ekstra så langt... Var innom StabækButikken idag og i løpet av de 3 minuttene jeg var innom solgte de 18 billetter til matchen i morgen Endret 15. Mai 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Spørsmål: Hvilket felt bør jeg som Stabæksupporter kjøpe på? Kjøper gjennom bilettservice.no Takker for svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Spørsmål: Hvilket felt bør jeg som Stabæksupporter kjøpe på? Kjøper gjennom bilettservice.no Takker for svar. VG NEDRE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Spørsmål: Hvilket felt bør jeg som Stabæksupporter kjøpe på? Kjøper gjennom bilettservice.no Takker for svar. Nedre VG-sving. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Spørsmål: Hvilket felt bør jeg som Stabæksupporter kjøpe på? Kjøper gjennom bilettservice.no Takker for svar. Nedre VG-sving. Tusen takk for svar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Hvor mange billetter har de i Stabæk-butikken egentlig? Skal kjøpe for noen venner i morgen, siden de ikke rekker å komme seg dit før kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Hvor mange billetter har de i Stabæk-butikken egentlig? Skal kjøpe for noen venner i morgen, siden de ikke rekker å komme seg dit før kampen... Jeg bestillte nettopp 5 billetter. Og den ene inngangen til VG-nedre er utsolgt. Noen som vet kapasiteten på den tribunen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Kan du ikke bare kjøpe her? Nei, dessverre Seriøst, får vi kjøpt billetter på Ullevaal eller må de forhåndskjøpes? Du kan kjøpe på ullevaal, men jeg anbefaler det ikke. Du kan jo kjøpe de på nett og printe de rett ut før du drar på matchen. Det er mye bedre enn kø på ullevaal ihvertfall. Så det funker å bare printe ut billeter, eller må man på postkontoret og masse møkk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefty 0 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Jeg bestillte nettopp 5 billetter. Og den ene inngangen til VG-nedre er utsolgt. Noen som vet kapasiteten på den tribunen? http://www.lyn.no/index.aspx?id=12543&mid=2343 3350 på inngang 16 og 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Kan du ikke bare kjøpe her? Nei, dessverre Seriøst, får vi kjøpt billetter på Ullevaal eller må de forhåndskjøpes? Du kan kjøpe på ullevaal, men jeg anbefaler det ikke. Du kan jo kjøpe de på nett og printe de rett ut før du drar på matchen. Det er mye bedre enn kø på ullevaal ihvertfall. Så det funker å bare printe ut billeter, eller må man på postkontoret og masse møkk? Det står vel eksplisitt på billettservice... Billetter til FC LYN OSLOs hjemmekamper kan IKKE hentes / kjøpes på Posten.Hos Narvesen og 7-Eleven kan man kun hente forhåndsreserverte billetter, ikke kjøpe direkte. Ergo, kjøp dem online og hent dem på nærmeste 7-Eleven eller Narvesen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Jeg bestillte nettopp 5 billetter. Og den ene inngangen til VG-nedre er utsolgt. Noen som vet kapasiteten på den tribunen? http://www.lyn.no/index.aspx?id=12543&mid=2343 3350 på inngang 16 og 13 Takktakk. Burde holde for oss, men hadde vært gøy og fylt den da:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 15. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2008 (endret) Jeg gleder meg til kamp i morgen!!! Har go'følelsen. Endret 15. Mai 2008 av knyst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Jeg skal ikke engang på kampen, men er jo helt fantastisk at det er solgt rundt 2000 billetter i Stabæk-butikken alene. Er jo mange som velger Billettservice. Viktig at noen filmer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 dette blir gøy!!! 2 zambapregede lag=D Dèt sammen med en haug blaa supportere og et knippe lyntilhengere kommer til å bli en ren fest! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 478 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 søster har skaffet seg billetter på storsenteret idag... noen som vet om de billettene funker for å komme inn på VG nedre... de er vel på bend it eller noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 søster har skaffet seg billetter på storsenteret idag...noen som vet om de billettene funker for å komme inn på VG nedre... de er vel på bend it eller noe... Står det Bend-it på billetten så betyr det Bend-it og ikke VG-nedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 478 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 søster har skaffet seg billetter på storsenteret idag...noen som vet om de billettene funker for å komme inn på VG nedre... de er vel på bend it eller noe... Står det Bend-it på billetten så betyr det Bend-it og ikke VG-nedre. skjønner det jeg oxo da, men tenkte noen viste om man kunne komme inn på vg alikevell eller bytte ol. er som sagt ikke smart å blande bortesupportere og hjemme supportere i så stor grad som de da har gjort på storsenteret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå