Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei, dessverre :P

Seriøst, får vi kjøpt billetter på Ullevaal eller må de forhåndskjøpes?

Du kan kjøpe på ullevaal, men jeg anbefaler det ikke. Du kan jo kjøpe de på nett og printe de rett ut før du drar på matchen. Det er mye bedre enn kø på ullevaal ihvertfall.

Så det funker å bare printe ut billeter, eller må man på postkontoret og masse møkk?

Det står vel eksplisitt på billettservice...

Billetter til FC LYN OSLOs hjemmekamper kan IKKE hentes / kjøpes på Posten.

Hos Narvesen og 7-Eleven kan man kun hente forhåndsreserverte billetter, ikke kjøpe direkte.

Ergo, kjøp dem online og hent dem på nærmeste 7-Eleven eller Narvesen.

Det funker strålende å skrive de ut selv. Velg Ticketfast som leveringsmetode når du bestiller på nett - da får du tilsendt en pdf-fil på epost, som du så må skrive ut selv. Bare husk å ta med deg utskriften!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det funker strålende å skrive de ut selv. Velg Ticketfast som leveringsmetode når du bestiller på nett - da får du tilsendt en pdf-fil på epost, som du så må skrive ut selv. Bare husk å ta med deg utskriften!

Det visste jeg ikke. Smart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par små tekstmeldinger til venner, og vips skulle plutselig 5 stk til være med på kampen i morgen!

Anbefaler alle å gjøre det samme, få med flest mulig venner, vi skal vinne kampen både på banen og tribunen!!!

Me too, fått med 3 ekstra så langt...

Nå er vi 9....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir en del fra klassen og gamleklassen min :)

5 stk herfra ...bl.a og svigerfar fra Kristiansund som egentlig trodde han kom hit for å feire 17.mai. Der vart'n lurt gitt....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden alle må fortelle hvor flinke de er til å samle opp mange folk - Albertklanen kommer med fire personer.  Det er årsbeste.  Vi var dog tre i Bodø.  Ikke verst det heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

søster har skaffet seg billetter på storsenteret idag...

noen som vet om de billettene funker for å komme inn på VG nedre...

de er vel på bend it eller noe...

Står det Bend-it på billetten så betyr det Bend-it og ikke VG-nedre. :)

skjønner det jeg oxo da, men tenkte noen viste om man kunne komme inn på vg alikevell eller bytte ol.

er som sagt ikke smart å blande bortesupportere og hjemme supportere i så stor grad som de da har gjort på storsenteret

Er man supporter så står man sammen med de andre supporterne. Tar man imot gratisbilletter så vet man at her kommer det MANGE unger og full blanding av tilhengere til begge lag. Da får man også bære over med at den på setet ved siden av har feil skjerf og synger feil sang, men forhåpentligvis er det bare de Blaa som kan juble.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Forventet startoppstilling" i Budstikka er som forventet. Likevel, om Somen elller VPG spiller som de gjorde mot RBK, håper jeg Andersson får sjansen senest etter 45 minutter.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nede på Ullevål og kjøpte billetter nå, møtte selvfølgelig på noen Lyn-supportere som kunne informere om at det kom til å bli "kjempemange folk" hva nå enn det vil si i Lyn-målestokk. Men de skal visst lage en greie før kamp med flagg og show. Jeg er skeptisk til opplegget, men håper på bra trøkk fra vår side!

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lyn kaster om seg med gratisbilletter, hvilket er griet nok, stadion blir fullere hvertfall.... greia før kamp er hvertfall at alle lynusklubbarna(juniorsupport-miniklanen osv) skal ralle rund i midtsirkelen med flagg og noe greier, om det er noe mer vet jeg ikke....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

greia før kamp er hvertfall at alle lynusklubbarna(juniorsupport-miniklanen osv) skal ralle rund i midtsirkelen med flagg og noe greier, om det er noe mer vet jeg ikke....

Ikke særlig imponerende..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAA!!! DEILIG!!!!

Edit:

Og i serien "Dårlige vitser fra Liiiiin" har vi i dag ordet "Stallgjødsel"

Latterlig! Stallgjødsel presser oss oppe på Lyns egen 16-meter, til tross for at de leder kampen. Lyns udugelige pasningsspill gjør at motstander slipper unna med denne vågale taktikken ustraffet.

Lyn-spillerne ser ut som de pisser i skjortsen hver gang de har ballen og settes under press.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
FC Lyn Oslo - Stabæk Fotball
  • Opprett ny...