AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Lurer på hva Henning Berg og Bastionen skal skylde på nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Fantastisk! Ubeskrivelig! Deilig! Så DIGG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Rundspilling i 1. omgang!Hvis Lyn ikke hadde hatt Eddie Gustafson hadde de vært langt nede. HAn tar jo F***en meg alt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Det varmer mitt blaae hjerte å se så mange Stabæk supportere heie frem klubben i sitt hjert! 12.000 på Ullevaal er sterkt, i regn til og med! Jeg er overbevist om at det var hvert fall 7500 Stabæk suportere på matchen! Deilig deilig, får håpe ikke utrykket på "når du flyr opp, vil du alltid fly ned!" STABÆK! Forøvrig var Pontus banens beste i dag, gjør ikke en feil, og er rå i duellspillet!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 STABÆK! Forøvrig var Pontus banens beste i dag, gjør ikke en feil, og er rå i duellspillet!!! Banens beste var nok Eddie Gustavson, hadde det ikke vært for ham hadde nok Stabæk puttet 3-4 til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Når vi ledet serien i fjor mistet vi fotfestet, det samme skjedde i sluttspurten, vi ble jo slått ned av lyn, men i år virker vi mer jordet... Forøvrig tror jeg de ungene trodde de skulle feire 17. Mai og ble lovet at andre skulle stille med blåfargen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Lurer på hva Henning Berg og Bastionen skal skylde på nå... Synes faktisk Henning Berg er bedre enn de fleste tippeligatrenere til å være rimelig objektiv i sine vurderinger etter kamp. Så også i dag. "Vi tapte rett og slett for et bedre lag." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Lurer på hva Henning Berg og Bastionen skal skylde på nå... Synes faktisk Henning Berg er bedre enn de fleste tippeligatrenere til å være rimelig objektiv i sine vurderinger etter kamp. Så også i dag. "Vi tapte rett og slett for et bedre lag." Enig, men det skal sies at man må være minst Tom Nordli for å forsøke å skylde på noe annet i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andrew 0 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Herlig å vinne idag, det er bare så digg. !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 16. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2008 (endret) Fantastisk digg. Konge å rundspille skiklubben! Bra trøkk, det må ha vært flere Stabækfolk en liiiiin fans. Endret 16. Mai 2008 av overlord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Hadde polkaene 11 spillere på banen i dag? Det er så deilig å slå det laget der, at jeg har ikke ord. Kvalme supportere, kvalme spillere, ekkel trener og en slesk eier i kulissene. Å som jeg koser meg! Tusen takk til alle bæringer som stilte opp og laget en kjempefest! Har sett litt på kampen på nettet, og vi lagde utrolig bra trøkk! Cred til alle blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Fra NRK; "Lyn startet oppgjøret mot Stabæk med en 4-0 seier i bagasjen, seks hjemmekamper uten tap og toppscoreren. 90 minutter senere var de rundspilt som få eliteserielag har blitt tidligere." He he he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 16. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2008 (endret) Fra NRK; "Lyn startet oppgjøret mot Stabæk med en 4-0 seier i bagasjen, seks hjemmekamper uten tap og toppscoreren. 90 minutter senere var de rundspilt som få eliteserielag har blitt tidligere." He he he Nrks journalist leker seg videre. Om Alan: Som en løpsk påhengsmotor stjal han ballen kontinuerlig på Lyns banehalvdel, og førte opp angrep etter angrep. edit: For å stjele ballen kontinuerlig må man vel samtidig miste ballen kontinuerlig? Endret 16. Mai 2008 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Dagbladet: "Aldri sett så bra fotball i Norge før". Regner med de tenker spesiellt på første omgang. I dag var vi gode:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Sjekk artikkelen i Nettavisen! Og bildet taler vel sitt herlig språk. Får gåsehud, jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Satt i Bend It/Cola svingen idag - hadde fått gratisbiletter som ble delt ut på cup i barnefotball. Må si jeg var skeptisk til å sitte der, men det var jo bare blått i blått på tre sider av Ullevål idag! Og det var helt rått å se VG Nedre fra motsatt enden, stapp fullt og i full bevegelse. Herlig folkens. Kasterop på langs av Ullevål står det respekt av. Vi eide banen, og vi eide tribunene. For en fin 16. mai. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Det var veldig bra stemning, men Lyn supporterne var helt på høyde med oss sangmessig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Hadde polkaene 11 spillere på banen i dag? Det er så deilig å slå det laget der, at jeg har ikke ord. Kvalme supportere, kvalme spillere, ekkel trener og en slesk eier i kulissene. Å som jeg koser meg! Tusen takk til alle bæringer som stilte opp og laget en kjempefest! Har sett litt på kampen på nettet, og vi lagde utrolig bra trøkk! Cred til alle blaa! Synes samtidig vi har mye bedre sangvalg i dag enn tidligere! Ikke like mye dritt om motstanderen,men mer støtte til gutta! Herlig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 SØTTENDE MAI ER JEG SÅ GLAD I Søttende mai er jeg så gla i, moro jeg har fra morgen til kveld! Da er det så du, om vi er små du, er vi med likevel. Jeg roper hurra dagen så lang, synger for Stabæk mangen en sang. Og jeg, jeg kan du, elske mitt land du det skal du se en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 17. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 17. Mai 2008 (endret) Stor kamp. Stor innsats av $$. Dette var hjemme borte, og rundspilling fra start til slutt. Eneste negativt er at dommer Øvrebø har bestemt seg for aldri å gi Veigar frispark og at han må tåle utrolig mye juling før det blåses. Endret 17. Mai 2008 av Eiko Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 STABÆK! Forøvrig var Pontus banens beste i dag, gjør ikke en feil, og er rå i duellspillet!!! Banens beste var nok Eddie Gustavson, hadde det ikke vært for ham hadde nok Stabæk puttet 3-4 til... Nettavisens børs har Eddie Gustafsson som BB, med 9 poeng. Det sier litt om styrkeforholdet i denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Batistuta 3 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 Fantastisk kamp og herlig stemning! Skulle nesten tro det var vi som var på hjemmebane :-) Noen som vet hvor mange skudd vi hadde totalt på mål, kunne fort blitt et tosifret antall mål som forrige helg med en ikke fullt så god keeper som Eddie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 Jeg tror hørte 10 STORE målsjanser på tv2sporten, og det er vel riktig, trodde aldri vi skulle få hull på byllen med Eddie Gustavsson i målet. De gjorde et bytte i 1. omgang, så fikk Gustavsson den skaden hvor det var usikkert om han kunne fortsette, men allikevel byttet Henning Berg 2 på rad etterpå...Tenk hvor mange mål det hadde blitt om Lyn hadde måtte sette en utespiller i målet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 Jeg tror hørte 10 STORE målsjanser på tv2sporten, og det er vel riktig, trodde aldri vi skulle få hull på byllen med Eddie Gustavsson i målet. De gjorde et bytte i 1. omgang, så fikk Gustavsson den skaden hvor det var usikkert om han kunne fortsette, men allikevel byttet Henning Berg 2 på rad etterpå...Tenk hvor mange mål det hadde blitt om Lyn hadde måtte sette en utespiller i målet! Målvakten holdes vel utenfor dette regnestykket. Var det ikke dette som kom i fokus da Mjelde gjorde det på Brann stadion for noen år siden ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 det kan da ikke stemme? man har vel kun tre bytter, ikke ett eget keeperbytte i tillegg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 Keeper kan byttes ut ved skade, selv om alle 3 bytter er brukt opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 noen som glemte igjen et skjef på bussen i går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 Keeper kan byttes ut ved skade, selv om alle 3 bytter er brukt opp. Hvor har du det fra? I følge NFFs egne regler heter det: Det kan benyttes inntil 3 innbyttere i en kamp som spilles i en offi siell turnering organisert av FIFA, kontinentalt eller nasjonalt forbund. Det står ikke noe om at keeper er untatt fra det. Videre heter det: BYTTE AV MÅLVAKT Enhver annen spiller kan bytte plass med målvakten dersom: • dommeren er underrettet før skiftet fi nner sted • skiftet skjer under stans i spillet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 Keeper kan byttes ut ved skade, selv om alle 3 bytter er brukt opp. niks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Mai 2008 Del Skrevet 18. Mai 2008 Keeper kan byttes ut ved skade, selv om alle 3 bytter er brukt opp. niks. Hvorfor ble det da store diskusjoner rundt den gangen mons ivar mjelde ikke fikk lov av dommern til å sette inn en ny keeper pga skade eller no? I ettertid ble det jo sagt at dommern gjorde en kjempetabbe, og at han ikke kunne regelverket. Jeg tror det er lov å bytte keeper ved skade, selvom de tre ordinære byttene er brukt opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå