Rich 599 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Mer sirkus. Sirkus og sirkus. Det er vel ikke merkelig at det ligger mye følelser i en sak som denne? At jeg ikke syns Asker Skiklubb fortjener å beholde Asker Fotball Kvinner har neppe noe med saken å gjøre. Enig med Albert. Det hadde vært mer bekymringsfullt om dette forslaget IKKE hadde vakt følelser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Mens vi venter på en avklaring kan vi jo kose oss med DENNE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Janne Stange Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Hun har gitt opp gutter! Da stemmer jeg imot sammenslåing. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Ivar Hoff: Ikke er det kvinner, ikke er det fotball. Litt enig, men klubben kunne ha hatt godt av å hatt en god kvinneavdeling i tilegg så vet ikke ass! Men det blir nok ikke noe av... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Ivar Hoff: Ikke er det kvinner, ikke er det fotball. Litt enig, men klubben kunne ha hatt godt av å hatt en god kvinneavdeling i tilegg så vet ikke ass! Men det blir nok ikke noe av... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 stakkars dinosaur, hadde hvertfall spist deg hvis den hadde sett det der...sammenlignet med hoff, huff.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Tydeligvis fler enn Ivar Hoff som fortjener sammenligningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Nærmere Stabæk-løsning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Asker sier ja til Stabæk .....og der var vi litt nærmere, nå må bare Stabæk akseptere, og satse på dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Asker sier ja til Stabæk .....og der var vi litt nærmere, nå må bare Stabæk akseptere, og satse på dette Håper virkelig dette blir noe av Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 20. August 2008 (endret) Del Skrevet 20. August 2008 (endret) Så lenge vi har ressurser og arbeidskraft til å få dette til er det greit nok, men jeg lurer på om dette ikke vil sinke gutta og deres arbeid. Noen synergieffekt tror jeg ikke på, men håper selvsagt at jeg tar feil hvis dette blir en realitet. Nå er det er sagt så synes dette som en bedre løsning når vi har fått etablert oss på Fornebu. Endret 20. August 2008 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 20. August 2008 (endret) Del Skrevet 20. August 2008 (endret) Jeg krysser fingre og håper virkelig at vi får til dette. By the way - har dette noe å gjøre med "sjokk-meldingen" om at Eli Landsem kan være på vei til oss? Edit: Beklager - hadde ikke sett egen tråd om Eli Landsem..... Endret 20. August 2008 av Siempre Azul Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 hva skal vi med asker fotball kvinner? jeg kommer ikke til å bruke tid energi og penger for å gi min støtte, å for å være skikkelig diskriminerende så er kvinne fotball den beste sove medisin du kan tenke deg.rett og slett dritt kjedelig,og ett stort pengesluk utenlike stabæk kan drite i dette å heller bruke de få ressursene de har på seg selv for å bli enda bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 hva skal vi med asker fotball kvinner? jeg kommer ikke til å bruke tid energi og penger for å gi min støtte, å for å være skikkelig diskriminerende så er kvinne fotball den beste sove medisin du kan tenke deg.rett og slett dritt kjedelig,og ett stort pengesluk utenlike stabæk kan drite i dette å heller bruke de få ressursene de har på seg selv for å bli enda bedre. Må innrømme at dette ikke gjør det mindre attraktivt for meg å gå på kamp med Stabæks damelag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 gleder meg til å se Janne Stange i Stabæk-drakt jeg... selv om hun godt kunne spilt i bobledress, jeg hadde likevel gledet meg til å se henne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 hva skal vi med asker fotball kvinner? jeg kommer ikke til å bruke tid energi og penger for å gi min støtte, å for å være skikkelig diskriminerende så er kvinne fotball den beste sove medisin du kan tenke deg.rett og slett dritt kjedelig,og ett stort pengesluk utenlike stabæk kan drite i dette å heller bruke de få ressursene de har på seg selv for å bli enda bedre. Skal vi bli bedre enn best...? Du er ikke diskriminerende... Du er bare litt mye av deg selv du. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 I så fall bør sesongkort for herrelaget også gjelde kvinnelaget. Ingenting slår cupfinalen for kvinner på bislett for noen år siden. Gratis inngang, gratis pølser, gratis brus, alle idrettslag invitert. Da kom det faktisk 8000. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 I så fall bør sesongkort for herrelaget også gjelde kvinnelaget. Helt enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 I så fall bør sesongkort for herrelaget også gjelde kvinnelaget. Helt enig. Det er en dårlig løsning. Skal sesongkortet gjelde for begge lagene må vel dette kvinnelaget få prosenter av sesongkortsalget? Og det vil resultere i mindre penger til gutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 hva skal vi med asker fotball kvinner? jeg kommer ikke til å bruke tid energi og penger for å gi min støtte, å for å være skikkelig diskriminerende så er kvinne fotball den beste sove medisin du kan tenke deg.rett og slett dritt kjedelig,og ett stort pengesluk utenlike stabæk kan drite i dette å heller bruke de få ressursene de har på seg selv for å bli enda bedre. Du får skrive en mail til Mimi da vet du, så kommer hun nok på bedre tanker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 I så fall bør sesongkort for herrelaget også gjelde kvinnelaget. Helt enig. Det er en dårlig løsning. Skal sesongkortet gjelde for begge lagene må vel dette kvinnelaget få prosenter av sesongkortsalget? Og det vil resultere i mindre penger til gutta. Tror ikke damelagene er så vant til publikumsinntekter at det gjør noe. 200 tilskuere ganger 100 kroner ganger 11 hjemmekamper blir 220.000 kroner i tilskuerinntekter pr sesong. De er nok mest opptatt av at det kommer en del på kamp. Klarer vi f.eks. å stille opp med 500-1000 tilskuere på hver kamp er nok damelaget gørrfornøyd, selv om de ikke skulle få noen tilskuerinntekter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 I så fall bør sesongkort for herrelaget også gjelde kvinnelaget. Ingenting slår cupfinalen for kvinner på bislett for noen år siden. Gratis inngang, gratis pølser, gratis brus, alle idrettslag invitert. Da kom det faktisk 8000. Jeg var på kvinnefinalen i fjor - gøy men jævlig kalt. Kampen var forøvrig mye morsommere enn LSK-Haugesund på TV dagen etter - uten at det nødvendigvis sier så mye om damefotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 I så fall bør sesongkort for herrelaget også gjelde kvinnelaget. Helt enig. Det er en dårlig løsning. Skal sesongkortet gjelde for begge lagene må vel dette kvinnelaget få prosenter av sesongkortsalget? Og det vil resultere i mindre penger til gutta. Tror ikke damelagene er så vant til publikumsinntekter at det gjør noe. 200 tilskuere ganger 100 kroner ganger 11 hjemmekamper blir 220.000 kroner i tilskuerinntekter pr sesong. De er nok mest opptatt av at det kommer en del på kamp. Klarer vi f.eks. å stille opp med 500-1000 tilskuere på hver kamp er nok damelaget gørrfornøyd, selv om de ikke skulle få noen tilskuerinntekter. Dessuten kommer vel kanskje de som er på kampene deres nå til å fortsette å komme. Tilskuerinntektene blir sikkert ca det samme, uten at jeg vet hvordan det er med sesongkort på Føyka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. September 2008 Del Skrevet 8. September 2008 Nå er det gått snart tre uker siden Berdal sa at dette skulle Stabæk bestemme seg for i løpet av de neste to ukene. Noen som har hørt noe, enten om hva konklusjonen blir, eller når den kommer? Personlig hadde jeg ikke hatt det minste imot å få et topplag også på damesiden, men jeg begynner etterhvert å frykte at no news is bad news (is no deal). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 8. September 2008 Del Skrevet 8. September 2008 Nå er det gått snart tre uker siden Berdal sa at dette skulle Stabæk bestemme seg for i løpet av de neste to ukene. Noen som har hørt noe, enten om hva konklusjonen blir, eller når den kommer? Personlig hadde jeg ikke hatt det minste imot å få et topplag også på damesiden, men jeg begynner etterhvert å frykte at no news is bad news (is no deal). Stod i Budstikka at det blir tatt en avgjørelse denne uken. Mener det var innen onsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. September 2008 Del Skrevet 10. September 2008 Nå er det gått snart tre uker siden Berdal sa at dette skulle Stabæk bestemme seg for i løpet av de neste to ukene. Noen som har hørt noe, enten om hva konklusjonen blir, eller når den kommer? Personlig hadde jeg ikke hatt det minste imot å få et topplag også på damesiden, men jeg begynner etterhvert å frykte at no news is bad news (is no deal). Stod i Budstikka at det blir tatt en avgjørelse denne uken. Mener det var innen onsdag. Og onsdagen tikker og går... Skjer'a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. September 2008 Del Skrevet 16. September 2008 Ekstraordinært årsmøte i Stabæk Fotball Er vel her det skal skje.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 16. September 2008 (endret) Del Skrevet 16. September 2008 (endret) Ekstraordinært årsmøte i Stabæk Fotball Er vel her det skal skje.. Da er det bare å krysse fingrene... Endret 16. September 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 29. September 2008 Del Skrevet 29. September 2008 Så jeg rett da jeg så noen Askerjenter trekke på seg Stabækdrakt i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå