geirti 12 274 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Veldig gledelig og veldig overraskende. Trodde alt håp var ute, jeg. Hvorfor er ikke dette på stabak.no? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Veldig gledelig og veldig overraskende. Trodde alt håp var ute, jeg. Hvorfor er ikke dette på stabak.no? Fordi ss var raskere :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Som alltid. Dette er jo helt glimrende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Gratulerer og velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Så bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Som alltid.Dette er jo helt glimrende. Helt fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Janne Stange i Stabækdrakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Janne Stange i Stabækdrakta! Men langt viktigere enn det: Melissa Wiik og Lise Klaveness i Stabækdrakt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Denne saken får meg til å tenke på en liten mann tidligere i år som plutselig ble en kjempe....Alt håp var ute, men ut av det blaa kom det en løsning. Ja, der kom det ut av det blaa liker å ha rett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Velkommen til Asker-jentene. Dette bidrar positivt til å bekrefte at Stabæk er Laget fra Asker og Bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Janne <3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Jaja, da må vi flytte denne tråden nok en gang...Asker FK blir Stabæk. Hvem er det som spytter inn ekstra penger i dette? Det kan ikke være Stabæk, da grunnen til det forrige avslaget var at Stabæk slet med å finne støttespillere i næringslivet. Flere sponsorer sa ja til å støtte prosjektet. Blant annet Varner-gruppen i Asker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Hurra, hurra, hurra! Og velkommen til Stabæk Fotball Kvinner! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Glimrende! Hadde et lite håp langt inne om at det handlet om å presse næringslivet litt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Velkommen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Som flere her inne har påpekt tidligere - hva i heiteste skal til for å toppe det vi har opplevd i 2008? Og nå dette. Stabæk 3 har vel lagt ned virksomheten? Ellers hadde de garantert rykket opp de også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Som flere her inne har påpekt tidligere - hva i heiteste skal til for å toppe det vi har opplevd i 2008? Stabæk vinner opptil flere cupfinaler, Eliteserien og Toppserien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hamar90 14 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Jeg ser dette som svært positivt. Har hatt intrykk av at det har vært jobbet godt på damesiden i stabæks jr-avd. Men at jentene har forsvunnet til bl.a. Asker når de ble eldre. Så at asker nå blir stabæk er bra. Lurer bare på en ting, skal jentene også spille på "blue dream"? Ville jo omtrent vinne toppserien bare på stadion. En annen ting er dette betyr vel at vi tar 7 seriegull i år, siden asker har 6 fra før i toppserien og vi nå tar vårt første i tippeligaen . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Som flere her inne har påpekt tidligere - hva i heiteste skal til for å toppe det vi har opplevd i 2008?Og nå dette. Stabæk 3 har vel lagt ned virksomheten? Ellers hadde de garantert rykket opp de også. Greit nok at det har vært en fantastisk sesong altså, men at Stabæk 3 hadde rykket opp blir vel litt som snø i Sahara. Hvordan sesongen har blitt ellers er bare smått utrolig Endret 23. Oktober 2008 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Helt genialt. Man kan sikkert finne negative sider ved dette, men så lenge økonomien er på plass og det ikke går på bekostning av gutta våre er dette helt konge. To topplag for pokker!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Lurer bare på en ting, skal jentene også spille på "blue dream"? Ville jo omtrent vinne toppserien bare på stadion. Jeg vil vel tro at de skal spille på Nadderud. Det blir uansett en av de bedre Toppseriearenaene. Spill på Fornebu blir vel kanskje vanskelig med tanke på andre arrangementer som forhåpentligvis skal foregå der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Synes denne nyheten er helt fantastisk. Velkommen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Synes denne nyheten er helt fantastisk. Velkommen!!! Kan ikke annet enn å si meg helt 100% enig. En fin-fin dag for Stabæk Fotball og Asker Fotball Kvinner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 hva heter vi nå? veldedighets klubben stabæk fotball. tar vel ikke lang tid før bærum sk er i stabæks planer. burde ha lagt dette på is og tenke på egen økonomi gå i pluss kanskje. asket fotball kvinner er ett pengesug, det er en grunn til at de var på vei til hælvete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 AMEN!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Tror det er ganske nøye gjennomtenkt. Tror det siste ledelsen ønsker er at det skal gå ut over herrelaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Ja - de klarte seg jo skikkelig bra på "egne ben" i asker skiklubb. Men så lenge det ikke går utover eksisterende satsing så skal jeg gi blanke jeg altså... Så får alle dere positive heller bevise at dere ikke gjør det samme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) hva heter vi nå? veldedighets klubben stabæk fotball.tar vel ikke lang tid før bærum sk er i stabæks planer. burde ha lagt dette på is og tenke på egen økonomi gå i pluss kanskje. asket fotball kvinner er ett pengesug, det er en grunn til at de var på vei til hælvete. Husker SHADWELL på forumet til Kjernen en gang skrev: "er Jansen mot er jeg for". Engeltlig utrolig godt sagt og jeg gjør hans ord til mine: Er Harstadjr mot er jeg for Velkommen til Stabæk Endret 23. Oktober 2008 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Hvem er hatlaget tro? Røa? Kolbotn? Team lilleStrømmen? Trondheims Ørn? Uansett - velkommen! La oss håpe dette tilfører både kvinnefotballen og Stabæk mye postitivt i åra som kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Hvem er hatlaget tro? Røa? Kolbotn? Team lilleStrømmen? Trondheims Ørn? Uansett - velkommen! La oss håpe dette tilfører både kvinnefotballen og Stabæk mye postitivt i åra som kommer. Team Strømmen kan komme til å hete Lillestrøm for vi skriver 2009, Trondheims-Ørn kan fort hete Rosenborg. Røa har i alle år flørtet åpenlyst med Bastionen, så de ligger vel godt an til å bli hatlag. Amazon spiller i grønt og kommer fra Sørlandet - minner litt om MK, lette å hate Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå