Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Ivar Hoff har vel sagt en riktig ting i hele sitt liv... Ikke er det kvinner, ikke er det fotball. Helt greit for meg dette her, så lenge det ikke går utover budsjettet til de som faktisk spiller fotball og som betyr noe. Hvor mange her inne kommer til å se toppserien live på lørdager fordi asker heter stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Jeg er enig med Mortimer. Dette er helt greit. Like viktig som at Stabæk har et kvinnehåndballag. Flott for Askerjentene, som slipper å bytte lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Tror kanskje jeg i større grad kommer til å være medgangsupporter for damelaget enn fast inventar på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Herlige nyheter, velkommen til Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Ser ikke poenget i dette, bortsett fra å markedsføre navnet Stabæk, men ok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Ser ikke poenget i dette, bortsett fra å markedsføre navnet Stabæk, men ok. Er ikke det hele vitsen med.. det vi driver med og sånn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Så lenge dette ikke blir en belastning for klubben er det greit for meg. Viser det seg at dette blir så positivt som alle her inne fabler om får jeg vel se en "kamp" også... Velkommen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Ser ikke poenget i dette, bortsett fra å markedsføre navnet Stabæk, men ok. Er ikke det hele vitsen med.. det vi driver med og sånn? Det kan man si, men jeg er ikke overbevist over at dette er et godt prosjekt for det. Ulempene (spørs hvor mye økonomisk ansvar som går utover gutta) kan fort bli større enn fordelene. Pluss, kvinnefotball er begredelig å se på, selv om de spiller i vakre blaa drakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Synes dette er ubetinget positivt, nå satser klubben virkelig på flere plan, og fra et markedsperspektiv er dette særdeles bra Velkommen skal dere være! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 jeg skal ikke si at jeg ikke ønsker de velkommene til klubben, jeg ytrer titt skepsis til hele greia. men jeg tror ikke jeg løper ned portene på TA for å se de, for å si det sån. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 jeg skal ikke si at jeg ikke ønsker de velkommene til klubben, jeg ytrer titt skepsis til hele greia.men jeg tror ikke jeg løper ned portene på TA for å se de, for å si det sån. Det tror jeg neppe du trenger, siden de skal spille på Nadderud. Men om du i storfylla likevel løper ned porten på TA, kan man vel likevel ikke utelukke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Vil ikke anbefale noen å løpe ned en port. Ifjor sommer i bloody beach var jeg sikker på at hotelldøra var åpen, så skulle jeg late som jeg løp ned døra. Problemet var at døra fortsatt var låst. Kosta noen leva å få ny dør til hotellrommet etter jeg fysisk løp den rett ned så flisene spruta. On topic så tror jeg det er like greit at kvinnene spiller på nadderud. Kunstgress=kjappere fotball. Det passer ikke nivået på kvinnefotballen i norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Er det bestemt om de skal spille på fornebu eller nadderud til neste år? har for øvrig samme spørsmål når det gjelder 2. laget på herresiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 En utrolig gledelig nyhet! Gleder meg til å dra på min første toppseriekamp neste år. Velkommen i Stabækfamilien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Ivar Hoff har vel sagt en riktig ting i hele sitt liv... Ikke er det kvinner, ikke er det fotball. Det der er bare plain stupid! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) Ivar Hoff har vel sagt en riktig ting i hele sitt liv... Ikke er det kvinner, ikke er det fotball. Det der er bare plain stupid! :angry: Jeg synes det er fantastisk festlig. Ikke fordi han nødvendigvis har rett, men fordi det gjør det så soleklart at Hoff er utdatert og kvalm. For hver eneste sending han gjør så blir han bare mer og mer ubrukelig. Jeg siterer: "Jeg vil gjerne få gi en verbal blomsterbukett til dere i studio...". Dra meg baklengs inn i fuglekassa! Endret 24. Oktober 2008 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Ivar Hoff har vel sagt en riktig ting i hele sitt liv... Ikke er det kvinner, ikke er det fotball. Det der er bare plain stupid! :angry: Jeg synes det er fantastisk festlig. Ikke fordi han nødvendigvis har rett, men fordi det gjør det så soleklart at Hoff er utdatert og kvalm. For hver eneste sending han gjør så blir han bare mer og mer ubrukelig. Jeg siterer: "Jeg vil gjerne få gi en verbal blomsterbukett til dere i studio...". Dra meg baklengs inn i fuglekassa! Det er ikke Ivar Hoff som har sagt det. Hoff har faktisk vært en av norges største forkjempere for kvinnefotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 - Det er ikke et sitat fra meg, men har tydeligvis oppstått en eller annen gang. Den personen som kan dokumentere at jeg har sagt det, skylder jeg en flaske vin, for å si det sånn, sier Hoff til Dagbladet.no. Før han tar i bruk litt kraftigere kost: - De som sier at jeg har sagt det, kan stikke finger'n i ræva og skli på albuen. Sitatet er en bløff! Uansett får han jo sagt det... da er det ikke Ivar Hoff. Kanskje det er Ernst A.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Kanskje det var Bjarne Berntsen!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 - Det er ikke et sitat fra meg, men har tydeligvis oppstått en eller annen gang. Den personen som kan dokumentere at jeg har sagt det, skylder jeg en flaske vin, for å si det sånn, sier Hoff til Dagbladet.no. Før han tar i bruk litt kraftigere kost: - De som sier at jeg har sagt det, kan stikke finger'n i ræva og skli på albuen. Sitatet er en bløff! Uansett får han jo sagt det... da er det ikke Ivar Hoff. Kanskje det er Ernst A.? Hoffsjef Hilser Asker-jentene velkommen. Dette er bare positivt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Stussa litt over at Ivar Hoff hadde sagt det når han med stor innlevelse kommenterte j16 finalen i norwaycup i sommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Det er iallefall heftig diskusjon angående vår overtakelse av Askers damelag på Asker sitt diskusjonsforum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. November 2008 Del Skrevet 15. November 2008 Dermed kan vi endelig og definitivt fjerne spørsmålstegnet i undertittelen i denne tråden. Toppserielaget Stabæk er en realitet. Budstikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 19. November 2008 Del Skrevet 19. November 2008 To nye spillere på vei til Stabæk? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=524475 Siden noen heller ville ha dette her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 19. November 2008 Del Skrevet 19. November 2008 når musikk får en egen subforum kan vel også kvinnene også få det? Nå ser det jo faktisk ganske bra ut i forhold til mulige resultater med to av de bedre spillerne i Norge som er på vei. Ikke det jeg at jeg tror alle er like interessert, men jeg blir faktisk mer og mer positiv. Stabæk får jo bare mer og mer spalteplass i avisene av dette. denne posten kan også leses i topic: Nye spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 20. November 2008 Del Skrevet 20. November 2008 Nå ser det jo faktisk ganske bra ut i forhold til mulige resultater med to av de bedre spillerne i Norge som er på vei.Ikke det jeg at jeg tror alle er like interessert, men jeg blir faktisk mer og mer positiv. Stabæk får jo bare mer og mer spalteplass i avisene av dette. Helt enig, ser ikke bort ifra et par turer til vakre nadderud til sommern.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Bør vel ta denne her, heller enn i "nye spillere"-tråden: http://www.stabak.no/content/view/3229/2/ Interessant hva de kommer med her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Det er vel naturlig å anta at to av spillerne er Trine Rønning og Solveig Gulbrandsen... Sistemann (-dame) er jeg mer usikker på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 De tre er Solveig Gulbrandsen og Trine Rønning samt at Melissa Wiik har bestemt seg for å satse videre med Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 kunne tenkt meg at de skilte ut kvinne/herredelen på stabak.no - hva med stabak-kvinner.no? Etterhvert vil jo damenyhetene bli flere og flere og forsiden vil ikke klare "trøkket" med så mye nyheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå