Rich 599 Del Skrevet 10. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2009 (endret) Rich - Lisa Woods har reiste mot USA til å spille i New York. Hva skjedde med Mia Bak Pedersen / Bettina Jevne vet jeg ikke men de er ikke i stallen akkurat nå. Det siste jeg hørte var at Woods skulle til Tyskland. Jeg vet heller ikke hva som har skjedd med Jevne. Mia Bak Pedersen er skadet og den skaden er så alvorlig at hun muligens må slutte med fotball. Derfor har ikke hun signert eennå. I forhold til troppen til Asker i 2008 så mangler faktisk hele 7 spillere: Lisa Woods, Mia Bak Pedersen, Elina Syrjälä, Kristin Lundanes Jonvik, Andrea Eimstad Haugstøl, Ciara McCormack og Bettina Jevne. Det er 12 spillere som er blitt med over + 2 som er signert fra Jr.stallen til Asker. Ser det er 18 spillere i troppen nå. Synes fordelingen mellom lagdelene er noe skjev. Det er 6 spisser, 4 midtbanespiller, 4 forsvarsspillere og 2 keepere. Ser ut som tatktikken er at angrep er det beste forsvar... Endret 10. Januar 2009 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. Januar 2009 Del Skrevet 10. Januar 2009 Bettina Jevne sliter fortsatt med korsbåndskaden hun pådro seg i sommer. Tipper Stabæk avventer og ser hvordan det går med skaden før hun blir tilbudt ny kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Januar 2009 Del Skrevet 10. Januar 2009 Bettina Jevne sliter fortsatt med korsbåndskaden hun pådro seg i sommer. Tipper Stabæk avventer og ser hvordan det går med skaden før hun blir tilbudt ny kontrakt. OK. Da var det sikker henne jeg så som humpet rundt på krykker på første treningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 10. Januar 2009 Del Skrevet 10. Januar 2009 Takk for det, Bettina var jo forferdeligt skadet i fjor, også sa hun på TV 2 at hun vil gjerne reise mot Albania, til å jobbe i et barnehjem. Men jeg har hørte ingen om det nylig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 11. Januar 2009 Del Skrevet 11. Januar 2009 Takk for det, Bettina var jo forferdeligt skadet i fjor, også sa hun på TV 2 at hun vil gjerne reise mot Albania, til å jobbe i et barnehjem. Men jeg har hørte ingen om det nylig. Det stemmer ja, hun sa vel at hun skulle benytte skadeperioden til å få gjennomført dette, håper hun kommer tilbake dog, hun var veldig god før skaden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 Takk for det, Bettina var jo forferdeligt skadet i fjor, også sa hun på TV 2 at hun vil gjerne reise mot Albania, til å jobbe i et barnehjem. Men jeg har hørte ingen om det nylig. Det stemmer ja, hun sa vel at hun skulle benytte skadeperioden til å få gjennomført dette, håper hun kommer tilbake dog, hun var veldig god før skaden. Synd skaden er så komplisert og omfattende. Det er vel faktisk mulig at hun aldri blir å se på banen igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 Men i mellomtiden kan vi se henne som statist i hotel cæcar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 14. Januar 2009 (endret) Men i mellomtiden kan vi se henne som statist i hotel cæcar Bettina ble presenter som Stabæk-spiller på Blaa i kveld. Blir hun skadefri spiller hun altså i blått i år Endret 14. Januar 2009 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 14. Januar 2009 Del Skrevet 14. Januar 2009 Ellers var det mange av jentene som meldte seg inn i supporterklubben. Noen av gutta gjorde det også, men de slet litt mer med å fylle ut skjemaet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Ellers var det mange av jentene som meldte seg inn i supporterklubben. Noen av gutta gjorde det også, men de slet litt mer med å fylle ut skjemaet Det er en bemerkelsesverdig stor forskjell på gutta og jentene der. Mens jentene enten studerte eller var ferdig med ett-eller-annet (som sivilingingenør e.l) sto Jon fram som den eneste av gutta med fullført utdanning. Som møbelsnekker. En av de andre gutta skrøt av han "nesten hadde fullført videregående". Men det er vel en enkel forklaring på det: Alle gutta kan leve av fotballen, de kan til og med drømme om å bli rike på den. Det kan ikke jentene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Noen som veit om hva slags straff mann får for blussing i toppserien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Noen som veit om hva slags straff mann får for blussing i toppserien? Til forskjell fra hva slags straff kvinne får for blussing i toppserien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Noen som veit om hva slags straff mann får for blussing i toppserien? Til forskjell fra hva slags straff kvinne får for blussing i toppserien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Noen som veit om hva slags straff mann får for blussing i toppserien? Vil tro mye av det samme reglementet gjelder for toppserien. Så spørs det vel vordan de løser det. Man har sikkert ikke vært borti problemet før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Reglene er hvertfall nøyaktig de samme som i Tippeligaen og Adecco. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Det kommer jo også veldig ann på hva som blir rapportert til forbundet. Ved første gang i toppserien bør boten uansett ikke bli mer enn 5000 kr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 16. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 16. Januar 2009 (endret) Løsningen blir vel da å kun bruke mindreårige personer til å blusse, siden det er foreldrene som er ansvarlige. De (og ikke organisasjonene som arrangerte) er ihvertfall ansvarlige for noen tilfeller av uro i byen i det siste, ifølge avisene. Disse foreldrene altså, det har jo hele tiden blitt sagt at de må komme på banen. Så da blir det vel både banestorming fra de voksne og barneblussing på Nadderud. Det skal sies at hvis vi annonserer til medlemmene at vi skal blæste litt røyk og bluss kommer det sikkert ganske mange på kvinnefotballkamp Endret 16. Januar 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Reglene er hvertfall nøyaktig de samme som i Tippeligaen og Adecco. Og i Toppserien. Faktisk er det det samme vedlegget som er sendt ut om dette både til toppserien og eliteserein. Jeg har aldri hørt om straff for blussing på toppseriekamp. Jeg har faktisk ikke hørt om blussing på toppseriekamp heller. Det er mulig fotballforbundet vil se med blidere øyne på ulovlig blussing på kvinnekamper fordi det skaper stemning og ikke er så farlig som på fullsatte tribuner. Men jeg ville ikke ha satset på det; de kan like gjerne gi samme bot som de gjør i eliteseriekamper for å vise at de ikke gjør forskjell. Og på en toppseriekamp er det nok lettere å avsløre hvem det er som blusser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Reglene er hvertfall nøyaktig de samme som i Tippeligaen og Adecco. Og i Toppserien. Faktisk er det det samme vedlegget som er sendt ut om dette både til toppserien og eliteserein. Jeg har aldri hørt om straff for blussing på toppseriekamp. Jeg har faktisk ikke hørt om blussing på toppseriekamp heller. Jeg har valgt å fremheve ordet som i mitt forje innlegg her. Slik at Alberts tilføying av "Og i Toppserien" er unødvendig. Jeg har aldri hørt om straff for blussing på toppseriekamp. Jeg har faktisk ikke hørt om blussing på toppseriekamp heller. Nei, men så har vi vel heller ikke hørt så mye om supportere i Toppserien .... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Det skal bli deilig å være de første. Det vil jo garantert skape blest om kvinnelaget, og all pr er god pr. Så jeg vurderer å kontakte stabæk og be om penger for å blusse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Jeg tar ikke helt eventuell sarkasme/ironi her. Menes det at blussing (og da spesielt innendørs på Fornebu) er positivt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Det er jo veldig kult da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Slik at Alberts tilføying av "Og i Toppserien" er unødvendig. Mea Culpa og Sorry og Unnskyld og alt det der. Leste ikke Tonjes tekst skikkelig og oppfattet at det sto at reglene var de samme for Tippeligaen og Addeco. Som Tonje sier - reglene er idendisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Januar 2009 Del Skrevet 16. Januar 2009 Jeg tar ikke helt eventuell sarkasme/ironi her. Menes det at blussing (og da spesielt innendørs på Fornebu) er positivt? Hvilket forum diskuterer vi i? Finner du ut det finner du svaret på spørsmålet ditt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. Januar 2009 Del Skrevet 17. Januar 2009 Reglene er de samme. Det betyr at det er mulig å blusse LOVLIG - hvis vi bare søker først. Personlig synes ikke jeg lovlig blussing er mindreværdig i forhold til ulovlig. Det er NFF-delegater på alle kampen i Toppserien. Det vil si at ulovlig blussing vil bli rapportert på samme måte som i TL og AL. Det hadde vært kult om det ble søkt for blussing til serieåpningen mot Røa. Det blir garantert TV-kamp og stor stas. Vi spiller samme dag mot FFK bort i TL. Jeg vet at Stabæk jobber of å få flyttet en av kampene slik at vi enten kan gå rett på busser utenfor Nadderud for å rekke kampen i Fredrikstad med god margin - eller aller helst at FFK-kampen flyttes til dagen etter. Det er en litt kompliserende faktor at dette er i påsken, men jeg tror nok alle parter (Stabæk, FFK, TV2, NRK og NFF) er rimelig klare for å finne en løsning siden også kampen FFK-Stabæk er høyaktuell som TV-kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. Januar 2009 Del Skrevet 17. Januar 2009 Jeg tar ikke helt eventuell sarkasme/ironi her. Menes det at blussing (og da spesielt innendørs på Fornebu) er positivt? Hvilket forum diskuterer vi i? Finner du ut det finner du svaret på spørsmålet ditt. Bare for å oppklare: organsiert blussing (typisk foran tribunen ved kampstart e.l.) er jeg ikke imot, men blussing slik f.eks. klanen gjorde mot slutten av cupfinalen... jaja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Januar 2009 Del Skrevet 18. Januar 2009 Bare for å oppklare: organsiert blussing (typisk foran tribunen ved kampstart e.l.) er jeg ikke imot, men blussing slik f.eks. klanen gjorde mot slutten av cupfinalen... jaja... Kan jeg tillate meg å spørre om hvorfor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Januar 2009 Del Skrevet 18. Januar 2009 Bare for å oppklare: organsiert blussing (typisk foran tribunen ved kampstart e.l.) er jeg ikke imot, men blussing slik f.eks. klanen gjorde mot slutten av cupfinalen... jaja... Kan jeg tillate meg å spørre om hvorfor? Antar at du spør om det jeg er imot, ikke det jeg er for. Eller? På vei til cupfinalen gikk vi gjennom en del tente bluss som lå langs veien, og både røyken (ubehag + dårlig sikt) og brannfaren var noe som slo meg med en gang. Jeg ser heller ikke det positive med å fyre av bluss midt oppi en tettpakket folkemengde - der jeg sto var vi ca. 2 pr sete (merket mangelen på seter i pausen) og jeg er jaggu glad vi ikke fikk noe blussing der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Januar 2009 Del Skrevet 18. Januar 2009 Bare for å oppklare: organsiert blussing (typisk foran tribunen ved kampstart e.l.) er jeg ikke imot, men blussing slik f.eks. klanen gjorde mot slutten av cupfinalen... jaja... Kan jeg tillate meg å spørre om hvorfor? Antar at du spør om det jeg er imot, ikke det jeg er for. Eller? Ja, og nei. Jeg lurte på hvorfor det ene og ikke det andre, men takk for svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Er det noen som vet noe rundt sesongkort i Stabæk Support også gjelder SFK sine kamper, eller om det blir eget sesongkort? PS: har spurt før, men det er lenge siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå