Petter 5 884 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Det er vel sagt her at sesongkortet ikke gjelder for kvinnekampene, men at prisen på sesonkortet til Toppserien bare skal være en symbolsk pris. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 19. Januar 2009 (endret) Det er vel sagt her at sesongkortet ikke gjelder for kvinnekampene, men at prisen på sesonkortet til Toppserien bare skal være en symbolsk pris. Har det også blitt sagt noe om når disse i så fall vil legges ut for salg. Eller kan man kanskje allerede nå gå i Stabækbutikken (evt. sende mail) og bestille? Og hvem er det forresten som har sagt dette? Endret 19. Januar 2009 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Det er vel sagt her at sesongkortet ikke gjelder for kvinnekampene, men at prisen på sesonkortet til Toppserien bare skal være en symbolsk pris. Har det også blitt sagt noe om når disse i så fall vil legges ut for salg. Eller kan man kanskje allerede nå gå i Stabækbutikken (evt. sende mail) og bestille? Og hvem er det forresten som har sagt dette? word on the street Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. Januar 2009 Del Skrevet 20. Januar 2009 Sesongen i Toppserien starter ikke før 13. april, man er med andre ord minst en måned bak Tippeligaen når det gjelder planer og klarlegging av ting og tang. $$ lover å komme med informasjon så snart ting blir avklart. Vi er i dialog med SFK om dette også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Bra, Tonje! Like viktig som gunstige priser er et bra felt reservert SS - øverst på tribunen og nærmest mulig midten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Bra, Tonje! Like viktig som gunstige priser er et bra felt reservert SS - øverst på tribunen og nærmest mulig midten? Mitt forslag er felt P. Det som er av offisielle folk fra NFF, gjester og VIPer sittet opp midt på. Ved siden av dem er felt N, så kommer P og så Q. P er således perfekt - så nær midten som mulig, uten at vi er helt opp i sponsor/VIP-gjengen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Og det skal være setefritt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Mitt forslag er felt P. Det som er av offisielle folk fra NFF, gjester og VIPer sittet opp midt på. Ved siden av dem er felt N, så kommer P og så Q. P er således perfekt - så nær midten som mulig, uten at vi er helt opp i sponsor/VIP-gjengen Nå er ikke jeg så vant til å sitte oppe blant fiffen, men mine alfabetkunnskaper gjør at jeg mistenker du har hoppet over felt O. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Mitt forslag er felt P. Det som er av offisielle folk fra NFF, gjester og VIPer sittet opp midt på. Ved siden av dem er felt N, så kommer P og så Q. P er således perfekt - så nær midten som mulig, uten at vi er helt opp i sponsor/VIP-gjengen Nå er ikke jeg så vant til å sitte oppe blant fiffen, men mine alfabetkunnskaper gjør at jeg mistenker du har hoppet over felt O. Du har selvsagt helt rett - N er på andre siden av midten, Men det er fortsatt P-feltet som vil være best for oss - etter min mening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 vi må ha plasser som er perfekt til både bluss og røyk, til topp og hat kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 vi må ha plasser som er perfekt til både bluss og røyk, til topp og hat kamper Hvis du søker, får du sikkert lov til å stå i "Tennis svingen" sammen med en søppelbøtte og et brannslukningsapparat Du kan jo ha 1 bluss i hver hånd, 1 i pannebånned og 1 i beltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 vi må ha plasser som er perfekt til både bluss og røyk, til topp og hat kamper Hvis du søker, får du sikkert lov til å stå i "Tennis svingen" sammen med en søppelbøtte og et brannslukningsapparat Du kan jo ha 1 bluss i hver hånd, 1 i pannebånned og 1 i beltet. Det går fint å blusse på løpenbanen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 For å snakke om noe annet enn bluss, en gladnyhet for oss, selv om det står mest om at Røa er sure. Millionbeløp til Stabæk (og Kolbotn) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 For å snakke om noe annet enn bluss, en gladnyhet for oss, selv om det står mest om at Røa er sure. Millionbeløp til Stabæk (og Kolbotn) Røa er alltid sure Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 For å snakke om noe annet enn bluss, en gladnyhet for oss, selv om det står mest om at Røa er sure. Millionbeløp til Stabæk (og Kolbotn) Røa er alltid sure Og bedre blir det ikke når de får grisebank allerede i første runde i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Argumentasjonen tilbake fra NFF bør få dem til å klappe igjen ganske raskt spør du meg. Jeg må minne Røa om at de var den første klubben som fikk nyte godt av vårt «Jenteløft». NFF skaffet Røa muligheten til å arrangere Hafslund Cup, som gir 1 millioner kroner i inntekter. I en femårsperiode. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 For å snakke om noe annet enn bluss, en gladnyhet for oss, selv om det står mest om at Røa er sure. Millionbeløp til Stabæk (og Kolbotn) Veldig positivt! Men dette er voldtekt av drakta: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Det var jo i alle fall friske farger... hø hø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Det er bra at det blir sprøytet penger inn i jentefotballen, men den reklamen passet lite bra på drakta.. Men er vel verdt det for 3 mill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Det er bra at det blir sprøytet penger inn i jentefotballen, men den reklamen passet lite bra på drakta..Men er vel verdt det for 3 mill Hovedsponsor = 600.000 kroner pr år. Jeez, det er ikke mye penger i kvinnefotballen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Det er bra at det blir sprøytet penger inn i jentefotballen, men den reklamen passet lite bra på drakta..Men er vel verdt det for 3 mill Hovedsponsor = 600.000 kroner pr år. Jeez, det er ikke mye penger i kvinnefotballen... Til sammenligning så satser Manchester United på å få en ny avtale som er verdt 19 millioner pund i året... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Det er uansett nok til ar Røa er blitt sure Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Det er bra at det blir sprøytet penger inn i jentefotballen, men den reklamen passet lite bra på drakta..Men er vel verdt det for 3 mill Hovedsponsor = 600.000 kroner pr år. Jeez, det er ikke mye penger i kvinnefotballen... Det er derfor alle jentefotballspillerne er så smarte, de må studere og jobbe ved siden av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Det er derfor alle jentefotballspillerne er så smarte, de må studere og jobbe ved siden av. Hmmm Du sier jo implisitt at herrespillere ikke trenger å være så smarte. Noen navn spretter opp i hodet mitt: David Nielsen Ronaldo Slatan Rooney Robinho og sist men ikke minst Roy Kean Sorry dere, dette har ingen ting i SFK tråd å gjøre. Det var bare så deilig å få det ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 3. Februar 2009 Del Skrevet 3. Februar 2009 En god nyhet er at herrekampen mot Fredrikstad er flyttet til tirsdag 14, og dermed slipper man at det blir kollisjon med serieaapningen for kvinner som jo er den 13. Satser paa et fullsatt Nadderud mot Roea. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. Februar 2009 Del Skrevet 3. Februar 2009 En god nyhet er at herrekampen mot Fredrikstad er flyttet til tirsdag 14, og dermed slipper man at det blir kollisjon med serieaapningen for kvinner som jo er den 13. Satser paa et fullsatt Nadderud mot Roea. Mye folk, hvertfall. Fullsatt blir litt vel mye BHG. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 En god nyhet er at herrekampen mot Fredrikstad er flyttet til tirsdag 14, og dermed slipper man at det blir kollisjon med serieaapningen for kvinner som jo er den 13. Satser paa et fullsatt Nadderud mot Roea. Mye folk, hvertfall. Fullsatt blir litt vel mye BHG. Nja.. Jeg tror vi kan klare det med god markedsføring så folk blir informert om det. Og da mener jeg litt under gjennomsnittet interesserte stabæk-tilhengere. Hva tror dere at vi kan klare snittmessig da? 1500 kanskje ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 8. Februar 2009 Del Skrevet 8. Februar 2009 Er det noe nyhet om Mia Bak Pedersen fra Asker FK? Leste at hun var skadet, men ikke noe mer. . Hva er skaden, hvordan skjedde den, skal hun kom tilbake påbanen? . . osv . . takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 8. Februar 2009 Del Skrevet 8. Februar 2009 Er det noe nyhet om Mia Bak Pedersen fra Asker FK? Leste at hun var skadet, men ikke noe mer. . Hva er skaden, hvordan skjedde den, skal hun kom tilbake påbanen? . . osv . . takk! Status er vel at det ennå ikke er klart hvor alvorlig dette er. Dessverre er det fortsatt slik at karrieren kan være over Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 8. Februar 2009 Del Skrevet 8. Februar 2009 OK tusen takk . . er det noen som har nyhet om skaden? . . . er det fot, hode eller . . . ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå