Slum 12 843 Del Skrevet 13. Mai 2008 Del Skrevet 13. Mai 2008 I følge RBK-Web spiller Rosenborg Intertoto den 26. eller 27. juli. Da må vel Stabæk´s match på Lerkendal 27. juli flyttes? Jeg lar Frode Møll sjekke dette videre opp. http://www.rbkweb.no/vis/5992 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2008 (endret) Greit. Da har jeg sett på det, og skal prøve å gjøre dette mest mulig komplisert Rosenborg skal spille Intertoto. Der går klubben inn i 2. runde, hvor man møter vinneren av Ekranas Panevezys og Trans Narva. Kampene her skal spilles 5/6 juli og 12/13 juli. Dette gjør med sikkerhet at Rosenborg-Aalesund og Hamarkameratene-Rosenborg blir flyttet. Det naturlige her er vel at kampene blir spilt onsdagen før. Dvs mot Aalesund 2 juli, og mot Hamarkameratene 9 juli. Så langt, så greit. Mest sannsynlig vil jeg tro at Rosenborg går videre, men ingening er vel sikkert der for øyeblikket, så kampene som kolliderer med neste intertotorunde blir neppe flyttet før etter 12/13 juli. Dette har egentlig ikke så mye å si siden disse kampene ikke kan flyttes til uken før. Dette gjelder Viking-Rosenborg og Rosenborg-STABÆK. Viking spiller UEFA-kvalik uken før, og uken mellom disse kampene er det cuprunde. Således vil jeg tro at Rosenborg-Stabæk blir flyttet til den 30 juli (Viking har UEFA-cup denne datoen også). Selvsagt en fare for at den blir flyttet til 16 juli, men neppe flytting på så kort varsel. I følge systemet mitt vil tre av kampene kunne flyttes relativt greit, og ikke flyttes "bort" fra den opprinnelige serierunden. Viking-Rosenborg er det verre med så sant ikke begge klubbene har røket ut i cupen. Gjør lagene det bra både i Europa og i cupen her hjemme, samt at det er en del landskamper kan det drøye før den kampen blir spit. For oss vil det si at kampen mot Rosenborg trolig blir flyttet, men at dette ikke blir offisielt klart før den 12/13 juli, og at jeg regner den 30 juli som ny dato, men det garanterer jeg ikke. Nå ser jeg at NM-lkamper spilles både 23 og 30 juli (Vikings kamp vil vel i såfall evt. gå 23). Dette kan jo føre til at det er like sannsynlig at kampen spilles 23, som 30 (hvis Viking er ute av cupen er det sikkert den som blir spilt den 23, og vår kamp som blir flyttet på ubestemt tid). Pokker heller dette her blir jo bare vrøvl fra min side. Aalesundkampen kan heller ikke flyttes slik jeg tenkte pga cup. Endret 13. Mai 2008 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Flyttet til onsdag 6. august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 da legger jeg inn et veldig betimelig; FAEN!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Flyttet til onsdag 6. august. hvor er det du leser dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Sto som en notis i Aftenposten i dag. Totalt var det vel 4 eller 5 RBK kamper som ble flyttet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Flyttet til onsdag 6. august. Balle! Der røyk planen min om å reise på alle serie-, cup- og uefacupkamper iår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Faen!!! Har ordna meg fri og alt som er, hele uka før og til og med mandagen. Men der røyk det!! Dritt!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå