Kjetil 34 Del Skrevet 20. Mai 2008 Del Skrevet 20. Mai 2008 Over til mer relevante spørsmål: Tilgjengelige spillere. Høiland vil vel vaere på landslagssamling? (Ikke at det skremmer vannet av meg. Keller har vist hva han duger til.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Var en tur innom Stormen Supporterklubb sitt forum for å lodde stemningen før kampen på Nadderud, og det var et temmelig stusselig forum må jeg si!!! Var Nesten ikke postet noen ting på forumet siden April, og veldig lite i hele 2008, så jeg fant ikke en gang en tråd om kampen på mandag? Har de et annet forum jeg ikke har fått med meg??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Var en tur innom Stormen Supporterklubb sitt forum for å lodde stemningen før kampen på Nadderud, og det var et temmelig stusselig forum må jeg si!!! Var Nesten ikke postet noen ting på forumet siden April, og veldig lite i hele 2008, så jeg fant ikke en gang en tråd om kampen på mandag?Har de et annet forum jeg ikke har fått med meg??? Speakers corner på AaFK.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Speakers corner på AaFK.no aaah.... Takk skal du ha:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 http://www.aafk.no/default.asp?page=1133,1...mp;topic=414683 Link til kamptråden på Speaker's Corner. I grunnen ikke så mye dommedagsprofetier man kanskje skulle tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Har vært for offensive Aalesund terper på organisering foran kampen på Nadderud: – Har dere begynt å tenke på Stabæk-kampen? – Vi har begynt å pensle oss inn, ja. Det handler om å jobbe hardt og ikke gi fra oss bakrom. Og så må vi ta vare ballen, når vi først får tak i den. Jeg regner med at vi får ha ballen litt vi også, smiler Aarøy. Det at aalesund går ut defensivt, bør gi Stabæk mer rom. I forhold til fjoråret har laget flere muligheter i angrepsfasen nå, så jeg føler meg sikker på at spillerne utnytter dette rommet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Det at aalesund går ut defensivt, bør gi Stabæk mer rom. Logisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Det at aalesund går ut defensivt, bør gi Stabæk mer rom. Logisk... Det er jo det. Synd bare at det rommet kommer på våre egne banehalvdel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Det at aalesund går ut defensivt, bør gi Stabæk mer rom. Logisk... Det er jo det. Synd bare at det rommet kommer på våre egne banehalvdel Spørsmålet er hvilken av våre banehalvdeler? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 23. Mai 2008 Del Skrevet 23. Mai 2008 Logisk... Det er logisk i den forstand at defensivt spillende lag gir spillerne mer rom i de to første tredejdelene av banen. Hva midtbanen og Veigar gjør med ballen i den midtre tredjedelen er av stor betydning for Stabæks offensive spill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 23. Mai 2008 Del Skrevet 23. Mai 2008 Logisk... Det er logisk i den forstand at defensivt spillende lag gir spillerne mer rom i de to første tredejdelene av banen. Hva midtbanen og Veigar gjør med ballen i den midtre tredjedelen er av stor betydning for Stabæks offensive spill. Ok, hvis vi først skal være pirkete så er det like stort rom på banen uansett om lag presser høyt eller lavt. Når man sier at et lag gir bort mye rom betyr det normalt at de gir bort rom nære sitt eget mål. Så utfra en normal forståelse vil vi få lite rom dersom AaFK legger seg lavt. Veigar skal forhåpentligvis ikke være så mye på midtre tredjedel, så det er nok ikke det som avgjør kampen. Hva han klarer på siste tredjedel kan derimot bli avgjørende. Lag som ligger lavt gor bort lite bak- og mellomrom, noe som passer Stabæk dårlig. Resepten i sånne kamper er å spille rundt, og som de fleste vet er en av Stabæks svakheter manglende bredde i spillet. Planen til AaFK passer Stabæk dårlig, så gjenstår det å se hvor bra AaFK gjennomfører planen sin. I forhold til overganger mot er det også noe dritt at Annan ikke spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 23. Mai 2008 Del Skrevet 23. Mai 2008 rom er ikke konstant, for å si det sånnn, det er ekstremt stor forskjell på rom.... hvor motstanderen setter presset avgjør hvor det finnes rom, legger de seg lavt forsvinner mye av bakrommet og rommet mellom firerene, hvilket er de to rommene vi utnytter besst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 23. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2008 (endret) Hvorfor spiller ikke Annan, Blaa? (Hvordan vet du det?) Endret 23. Mai 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 23. Mai 2008 Del Skrevet 23. Mai 2008 Er ikke Annan på landslagssamling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 23. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2008 (endret) Ser sånn ut. Beklager, jeg var ikke oppdatert i Annantråden. EDIT: Men aerlig talt. Aafk... Om Somen ikke allerede er mentalt forsvunnet til Østerrike, burde Keller kunne bekle en defensiv midtbanerolle. Endret 23. Mai 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joche 0 Del Skrevet 23. Mai 2008 Del Skrevet 23. Mai 2008 Stabæk har uten tvil vært Tippeligaens beste lag hittil, og etter min mening det laget som har skilt seg positiv ut i en ellers jevn Tippeliga hittil, hvor stort sett marginer skiller lagene. Glimt er feks ikke noe bedre enn de 10 lagene de har bak seg, men ettersom selvtilitten er god og det mentale på plass, samt marginene med seg, så går det såpass bra. Med AaFK har de vært litt motsatt, men frem til de to siste kampene har det spillemessige vært meget bra. Les mer her http://www.norskefans.com/norge/aafk/artikel.asp?id=18109. Brown er fortsatt ute, men trolig er Kibebe tilbake. Svensken som er forsvarsrekka raskeste har vært sårt savnet både mot FFK og Lyn, og vil være essensiel å ha tilbake mot Nannskog og co. AaFK klarer ikke å spille ut Stabæk. Såpass realistiske er vi AaFK-supportere og trolig også ledelsen. Til det er klasseforskjellen for stor. Men er lagdelene kompakte og samlet, samt at konsentrasjonen og aggresiviteten er på topp, vil vi få brudd, dernest kan vi sette i gang en kontring. Spesielt om vi holder nullen lenge og Stabæk må blottlegge seg. Også på dødballer bør vi ha en god scoringsmulighet, for Stabæk er ikke kjent for de store duellsterke typene, mens vi har noen, først og fremst Aarøy. Nøkkelen er deffensiv trygghet, for det vil smitte over på de offensive spillerne, samtidig som kontringsmulighetene vil komme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Mai 2008 Del Skrevet 24. Mai 2008 Skadeplaget Aalesund Det gjør jo ikke forventningene mindre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ærre 0 Del Skrevet 24. Mai 2008 Del Skrevet 24. Mai 2008 Alt det vi ber om, en 7-8 mål!!!!! Tipper dette blir årets fottballfest! ser frem til blaamandan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 24. Mai 2008 Del Skrevet 24. Mai 2008 Herrejemini...rolig nå folkens. tror langt fra dette blir noen walk-in-the-park og håper for guds skyld at ikke gutta og JJ tar like lett på oppgaven som den gjengse supporter her inne. Et aafk i superdefensiv modus kan fort bli en vanskelig nøtt å knekke. Tror på seier, men langt i fra kallassifre. 2-0 og jeg skal være meget, meget fornøyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 24. Mai 2008 Del Skrevet 24. Mai 2008 Hvis vi først får 2-3 mål, forholdsvis tidlig, tror jeg på kallassifre. Problemet er å få hull på byllen noe som kan være litt vanskelig mot et lag som legger seg langt ned på banen, spesielt med tanke på Stabæks spillestil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. Mai 2008 Del Skrevet 24. Mai 2008 Litt skummel situasjon vi har havnet i.. Personlig tar jeg nå alt annet enn en seier som nederlag, og tidenes overraskelse. Muligens noe som fører med det å være Norges beste lag, ikke bare i spillemåte men også i tabellform. Dette er en typisk kamp vi går på snørra så det synger etter, forhåpentligvis er JJ og gutta også klar over det og innstilt på å gjøre alt for at det ikke skal skje.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 24. Mai 2008 Del Skrevet 24. Mai 2008 Personlig tror jeg denne kampen blir avgjort av tenningsnivået til Stabæk spillerne. Vi er et bedre lag enn Aalesund, spesielt et Aalesund lag i dårlig form og med mye skader. Når det er sagt er ikke Aalesund et lag vi slår ved bare å møte opp. Skal vi ha tre poeng ut av denne kampen må gutta være tente, fokuserte og for all del ikke undervurdere Aalesund. Hvis vi spiller som mot Lyn blir det for en skikkelig Blaamandag, men undervurderer vi Aalesund, kan vi fort få en unødvendig og stygg skramme. Begynner virkelig å glede meg til denne kampen, tror vi vinner 2-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joche 0 Del Skrevet 24. Mai 2008 Del Skrevet 24. Mai 2008 Skadeplaget AalesundDet gjør jo ikke forventningene mindre... Følgende spillere sliter med skader: Haraldur Gudmundsson Øyvind Gram Benjamin Kibebe Razak Pimpong Pat Noonan Trond Fredriksen Erlend Holm Noen er uaktuelle mot Stabæk, mens Kibebe, Pimpong, Holm og Fredriksen rekker trolig Stabæk-kampen. I verste fall kan vi få et enda verre deffensivt problem enn ventet, da det hovedsaklig er deffensive spillere som sliter med skader... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joche 0 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Før kampen-rapport Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 25. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2008 (endret) Herrejemini...rolig nå folkens. tror langt fra dette blir noen walk-in-the-park og håper for guds skyld at ikke gutta og JJ tar like lett på oppgaven som den gjengse supporter her inne.Et aafk i superdefensiv modus kan fort bli en vanskelig nøtt å knekke. Tror på seier, men langt i fra kallassifre. 2-0 og jeg skal være meget, meget fornøyd. Mike Kjølø var iallefall klar over at kampen kommer til å bli en vanskelig oppgave, husker en viss kamp de spilte mot Brann for ikke så alt for lenge siden, der de spilte meget godt. Stabæk må være fokuserte foran kampen, noe jeg tror de er. Endret 25. Mai 2008 av Døden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Jeg er stygt redd for at dette ikke blir noen enkel kamp. Heldigvis har Stabæk vist at de til nå i sesongen ikke tar for lett på noen av motstanderne. Tror overhodet ikke JJ gjør det, men er redd for den mentale biten hos spillerne som selv om de sier at de skal gi alt kanskje ikke klarer å gjøre det fordi de egentlig forventer seier... Stabæk har "ALT" å tape, mens Aalesund har "INGENTING" tar man forventingene til kampen i betraktning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Er det greit om jeg tar med en kompis, som ikke er medlem ennå, på ståfeltet i morgen? Prøver å rekrutere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Før kampen-rapport Ikke all verden disse pre-match greien fra norskefans. Første bud er jo å få med seg hvlke spillere som er tilgjengelig. Annan spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Vikitig å ikke undervurdere Aafk i morgen, et lag som endet blir knust eller knuser motstanderen! Sjeldent jevne kamper når Aafk spiller. Får vi en tidlig scoring blir det gode muligheter for en storseier på Nadderud! En fullsatt Nadderud stadion i sommersol, med en serieleder før og etter kamp! Kan det bli bedre...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Mai 2008 Del Skrevet 25. Mai 2008 Vi kan vel gå ut fra at vi rundspiller Aafk, men jeg er engstelig likevel. De kan score opptil flere mål på 3 målsjanser, og Aarøy på 2,35m er en utfordring. Vi har ikke enorm luftstyrke noe sted på banen. ~~nervøs~~ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå