hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Faen så stygg Aarøy er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 VIKTIG VIKTIG! Dette var såååå deilig, ikke noen kjempe kamp. Men til tider viser vi angrepsill i verdensklasse, vil også berømme Pontus og resten av forsvaret de er enormt sikre bak der for tiden. Masse folk som kommer å ser FFK-Stabæk håper jeg da blir det liv med et stort mellomrom til tabellnaboen, hvem det vil bli etter neste runde? "Vi er Stabækfans, tusenvis av Stabækfans!!!!!!!" Alltid. Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Honnør til AaFK i dag. De var på høyde innledningsvis, og klarte å reise seg og presse oss bakover i 2. omg. De har tydeligvis lært etter de to siste kollapsene. Stabæk vant en forttjent seier, men følte meg ikke sikker før kampen var over. Godt å se at gutta vinner på middels dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 For å estimere et sluttresultat: ((Skapte målsjanser (snitt) + Målsjanser i mot for motstanderlaget (snitt)/2 ) x ((Effektivitet angrep eget lag + effektivitet i forsvar motstander)/2) Tallene rundes ned til nærmeste heltall Antall mål Stabæk (5,6+5,3)/2 x (0,33+0,43)/2 = 5,45 x 0,38 = 2,071 Antall mål Aalesund (5+3,4)2 x (,33+,13)/2 = 4,2 x 0,23 = 0,966 Resultat: 2-0 OK, ikke innertier, men i hvertfall skiveblink Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Utrolig bra at vi haler i land en slik seier på en dag hvor ikke alt fungerer som det skal. Dette er en kamp vi typisk hadde fått uavgjort på i fjor. Et steg opp. Vi leder serien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Medgangssupporter 0 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Antall mål Stabæk (5,6+5,3)/2 x (0,33+0,43)/2 = 5,45 x 0,38 = 2,071Antall mål Aalesund (5+3,4)2 x (,33+,13)/2 = 4,2 x 0,23 = 0,966 Resultat: 2-0 Nå er synes jeg 0.966 er litt nærmere 1 enn 0.. Men siden du runder ned så.. hehe.. Bra formel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Antall mål Stabæk (5,6+5,3)/2 x (0,33+0,43)/2 = 5,45 x 0,38 = 2,071Antall mål Aalesund (5+3,4)2 x (,33+,13)/2 = 4,2 x 0,23 = 0,966 Resultat: 2-0 Nå er synes jeg 0.966 er litt nærmere 1 enn 0.. Men siden du runder ned så.. hehe.. Bra formel! Har ennå ikke funnet ut om det skal rundes opp eller ned, har funket best å runde ned i tidligere runder... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Hva skjedde med kjerringdommer? Da snakker jeg om hoveddommeren, og ikke mennene med pupper og flagg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Synes hun gjorde en relativt god jobb jeg... mennene på siden også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Jeg så på fotballextra på søndag, og ingen av våre spillere kom på rundens lag. Og etter denne kampen skjønner jeg hvorfor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. Mai 2008 Del Skrevet 27. Mai 2008 Hva skjedde med kjerringdommer?Da snakker jeg om hoveddommeren, og ikke mennene med pupper og flagg. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 27. Mai 2008 Del Skrevet 27. Mai 2008 Da Aalesund scoret, fikk jeg et slags flashback til oppgjøret mellom de to lagene på Nadderud i fjor. Aafk har evne til å kjempe seg tilbake i kampen, samtidig som Stabæk har evne til å slippe dem inn igjen. Som det har blitt skrevet tidligere, var dette slettes ikke noe god kamp. Stabæk produserte to mål og to skudd/headinger i stolpen i løpet av kampen. Flere store store sjanser kan ihvertfall ikke jeg huske. Summa summarum begynner jeg å bli postitiv med tanke på at Stabæk fortsetter å dra med seg tre poeng på hjemmebane på dager som ikke er all verden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 27. Mai 2008 (endret) Jeg må innrømme at jeg gikk hjem fra Nadderud med en dårlig følelse i går. Første omgang var stor. Veigar gjorde en kjempejobb, og Alan briljerte. Det lå an til en fenomenal kamp. Så dasser bare gutta ut på banen og jobber halvhjertet mesteparten av 2. omgang. Det virker som de har kontroll, men jeg ble livredd da Aalesund scorte. Så jeg drar hjem skuffet (ja - ille å være skuffet etter seier, begynner å bli farlig bortskjemt) over guttas innsats. Og bekymret for hvordan dette skal gå i Fredrikstad. For å møte beigestrede naboer som har sett en tildels stor kamp på TV. Og for å se nærmest krigsoverskrifter i avisene om hvor bra vi er. Valderhaug (som i følge velinformerte kilder nå vet at vi heter Stabæk Support) ber på sine knær om at Stabæk må kjøpe norsk - så landslaget kan bli bedre! Vi har aldri før virkelig vært 'Norges beste lag'. Vi er det nå. Litt av en omstilling for mange av oss supportere. Vi drømmer ikke lenger - dette er virkelig. Men vi kan ikke ta noe for gitt - alle mann til Fredrikstad for å jobbe fram et nytt bra resultat (jeg tror bortebillettene blir utsolgt - folk bør se å komme seg til Stabækbutikken snarest). Endret 27. Mai 2008 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 27. Mai 2008 Del Skrevet 27. Mai 2008 Stabæk produserte to mål og to skudd/headinger i stolpen i løpet av kampen. Flere store store sjanser kan ihvertfall ikke jeg huske. For the record; Johans skudd helt på slutten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 27. Mai 2008 Del Skrevet 27. Mai 2008 Men vi kan ikke ta noe for gitt - alle mann til Fredrikstad for å jobbe fram et nytt bra resultat (jeg tror bortebillettene blir utsolgt - folk bør se å komme seg til Stabækbutikken snarest). Vet du noe om hvor mange som er igjen? Kjøper selv ved 17:00 idag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 27. Mai 2008 Del Skrevet 27. Mai 2008 Du får nok billetter. Vil tippe litt over halvparten er solgt nå, i går var litt under halvparten solgt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Mai 2008 Del Skrevet 27. Mai 2008 Du får nok billetter. Vil tippe litt over halvparten er solgt nå, i går var litt under halvparten solgt. Tar det i alle tråder jeg finner. Jens i Stabækbutikken sier det er ca 600 billetter igjen. Uansett om det blir utsolgt eller ikke stoppes salget hos ham på torsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå