Slum 12 842 Del Skrevet 19. September 2008 Del Skrevet 19. September 2008 Blir det medaljeoverrekking på Nadderud dersom det er avgjort da, eller vil det uansett bli medaljeutdeling i den siste runden? Brann fikk sine gullmedaljer i fjor så fort gullet var i boks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 19. September 2008 Del Skrevet 19. September 2008 Har opplevd at brann har fått utdelt medaljer på nadderud før ihverfall, selvom det ikke var siste seriekamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 20. September 2008 Del Skrevet 20. September 2008 hvordan blir det med feiringen til gullet, skjer det i Tromsø eller etter flyturen hjem fra tromsø? vis vi ikke avgjør før Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. September 2008 Del Skrevet 23. September 2008 Ser Norwegian reklamerer med nytt tilbud fra Rygge til Bodø og Tromsø fra 499,- en vei, oppstart 30. oktober. Søndag nordover koster pr. nu 596,- og returen mandag 513,-. Altså 1100,- tur/retur, men med overnatting i Tromsø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. September 2008 Del Skrevet 23. September 2008 Har opplevd at brann har fått utdelt medaljer på nadderud før ihverfall, selvom det ikke var siste seriekamp. Javel? Når var det i såfall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 23. September 2008 Del Skrevet 23. September 2008 Har opplevd at brann har fått utdelt medaljer på nadderud før ihverfall, selvom det ikke var siste seriekamp. Javel? Når var det i såfall? Husker det selv, men det var ikke gull. Mener å huske at det var bronsjemedaljer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. September 2008 (endret) Del Skrevet 24. September 2008 (endret) Husker det selv, men det var ikke gull. Mener å huske at det var bronsjemedaljer? Brann tok sølv i '97 etter å ha slått oss 1-0 på Nadderud etter mål av Monsemann. Men dette var siste serierunde. http://www.vg.no/vg/sport/fotball/elfot97/sta-bra.htm Endret 24. September 2008 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Husker det selv, men det var ikke gull. Mener å huske at det var bronsjemedaljer? Brann tok sølv i '97 etter å ha slått oss 1-0 på Nadderud etter mål av Monsemann. Men dette var siste serierunde. http://www.vg.no/vg/sport/fotball/elfot97/sta-bra.htm Vi fikk utdelt bronsjemedaljer før kampen mot Brann i 1998 ( nest siste serierunde). Det var mao etter 24 runde. Hvis man er 100% sikker på gull etter en kamp blir det garantert (forbehold om Blackout fra Kåfjord) delt ut etter kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Vi fikk utdelt bronsjemedaljer før kampen mot Brann i 1998 ( nest siste serierunde). Det var mao etter 24 runde. Hvis man er 100% sikker på gull etter en kamp blir det garantert (forbehold om Blackout fra Kåfjord) delt ut etter kampen. Det må ha vært etter kampen iallefall, idet vi før kampen fortsatt hadde mulighet til å ta sølvet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 24. September 2008 (endret) Del Skrevet 24. September 2008 (endret) Da er vi seks stykker som har bestilt fly opp søndag morgen og ned mandag morgen! Håper det blir mange andre som også tar turen! Endret 24. September 2008 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 vi er 2, blir til tirsdag morgen (var den eneste muligheten til å få et fly til hamburg uten lang ventetid i oslo) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2008 (endret) Bra! SAS har utsatt avgangen fra Tromsø med 30 minutter. Ny avgangstid er 21:15. Kan Stabæk ha noe med denne utsettingen å gjøre? Endret 2. Oktober 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Bra! SAS har utsatt avgangen fra Tromsø med 30 minutter. Ny avgangstid er 21:15. Kan Stabæk ha noe med denne utsettingen å gjøre? Pris? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Bra! SAS har utsatt avgangen fra Tromsø med 30 minutter. Ny avgangstid er 21:15. Kan Stabæk ha noe med denne utsettingen å gjøre? Pris? 1400,- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 2. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2008 (endret) Bra! SAS har utsatt avgangen fra Tromsø med 30 minutter. Ny avgangstid er 21:15. Kan Stabæk ha noe med denne utsettingen å gjøre? Våknet av en melding i dag. "Vi har foretatt en ruteendring som påvirker din reise. Ny reiserute er sendt til din e-post." Ble litt nærvøs ja. Men gode nyheter, heldigvis! Så fikk jeg stått opp litt før også... Betalte 722kr da jeg bestilte 15.juni... (hjemturen altså, flyr opp med norwegian) Endret 2. Oktober 2008 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Noen sjanse for at kampen blir flyttet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Noen sjanse for at kampen blir flyttet? Nei. Rich har fått bekreftelse fra Dag Westlund at hele runden spilles søndag kl. 18:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Del Skrevet 2. Oktober 2008 Det er bra:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Siste kamp - i gullsesongen 2008 må markeres. Nedslåtte tromsøværinger tusler hjem i snøfokken, etter å tapt OL, medaljer, Steinar Nilsen og kampen mot Stabæk. 50 (?) blå(frosne) Stabækfans står igjen i bar overkropp og synger "vi står i snø, og regn og solskinn sånn som nå". Det er nå det er over - det er nå Lillestrøm har rykket ned ( sorry Petter)- det er nå Stabæk står øverst på tabellen med 57 poeng til våren 2009. Hva gjør vi ? Tifo - fyrverkeri ? Any suggestions ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 löpe til den naermeste puben og drikke oss full hvor mange blir vi? og hvor mange blir til mandag? kunne jo vaert lurt aa ha et sted hvor de faa som blir til mandag kunne samles og hva het puben til tromsö supporterne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Jeg og Henriette reiser opp, men reiser hjem etter kamp på søndag. Håper det fortsatt er litt fest på Onkel Blaa når vi kommer hjem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Flyet går 21.15, så det burde være mulig å komme seg til onkel Blaa før midnatt. Det kan da ikke være slutt på feiringa da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Når og hvor kan vi få kjøpe billetter til denne kampen? Endret 23. Oktober 2008 av Stuart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Har pleid å kjpe billetter der oppe i luka før kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 ja, men da maa man vaere tidlig ute...siste gang var det elendig lang kö...tok oss omtrent 40 min aa faa kjöpt billettene (og ja, det var de förste 20 minuttene av kampen vi mistet pga det :angry: ) har tromsö noe aa kjempe om tror jeg at köene blir enda lengre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 ja, men da maa man vaere tidlig ute...siste gang var det elendig lang kö...tok oss omtrent 40 min aa faa kjöpt billettene (og ja, det var de förste 20 minuttene av kampen vi mistet pga det :angry: )har tromsö noe aa kjempe om tror jeg at köene blir enda lengre... Det har ikke vært lange køer i Tromsø i år, selv om de har vært i medaljekampen. Sågar gullkampen. Det er nok en av grunnene til at Steinar Nilsen ikke gidder mer. Du kan heller si: Har Tromsø ikke noe å kjempe for tror jeg køene blir enda lengre.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 ja, men da maa man vaere tidlig ute...siste gang var det elendig lang kö...tok oss omtrent 40 min aa faa kjöpt billettene (og ja, det var de förste 20 minuttene av kampen vi mistet pga det :angry: )har tromsö noe aa kjempe om tror jeg at köene blir enda lengre... Det har ikke vært lange køer i Tromsø i år, selv om de har vært i medaljekampen. Sågar gullkampen. Det er nok en av grunnene til at Steinar Nilsen ikke gidder mer. Du kan heller si: Har Tromsø ikke noe å kjempe for tror jeg køene blir enda lengre.... Nå er vel kampen mot stabæk faktisk utsolgt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 ja, men da maa man vaere tidlig ute...siste gang var det elendig lang kö...tok oss omtrent 40 min aa faa kjöpt billettene (og ja, det var de förste 20 minuttene av kampen vi mistet pga det :angry: )har tromsö noe aa kjempe om tror jeg at köene blir enda lengre... Det har ikke vært lange køer i Tromsø i år, selv om de har vært i medaljekampen. Sågar gullkampen. Det er nok en av grunnene til at Steinar Nilsen ikke gidder mer. Du kan heller si: Har Tromsø ikke noe å kjempe for tror jeg køene blir enda lengre.... Nå er vel kampen mot stabæk faktisk utsolgt Ingen billettkø, der altså Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styren 3 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Jeg tar turen, og blir fra lørdag til mandag. Billetter kjøpes altså der oppe før kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) Jeg tar turen, og blir fra lørdag til mandag. Billetter kjøpes altså der oppe før kampen? Jeg kjøper som regel billett på kinoen i Tromsø tidlig på kampdagen eller dagen før. Da slipper du å stå i lang kø i billetboden på Alfheim. Vi får nok beskjed av Knut Bjørn eller Jens om billettsalget til denne matchen blir forskjellig fra tidligere år. Endret 24. Oktober 2008 av Slum leif Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå