Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg blir litt sånn sur når Stabæk taper, men pytt pytt.

Denne kampen var en parodi, en dommer som dømmer 40/50 frispark og kun 2 gule.

En usympatisk Til keeper som trenger profesjonell hjelp!

Men hvem bryr seg gullet er der det hører hjemme :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tromsø er et møkkalag som spiller møkkafotball!

I dag var det vi som sto for møkkafotballen. Greit at denne kampen ikke betød noe, men en flauere sesongavslutning trodde jeg ikke var mulig. Var det én eneste pasning som satt?? Unntaket var innlegget som nannskog nesten putta. Lurte av og til på om det var Hamkam som hadde på seg draktene våre i dag. SØPPEL!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til TIL rykker ned neste år. Selv om ikke de når LSK til anklene i ufyselighet, så er de på en god nummer to. Phøy... <_<

Er vel egentlig et og annet lag jeg heller vil ha ned enn Tromsø. De som holder til litt lenger øst og har feil blåfarge på drakten for eksempel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det herligste laget å få ned en sesong (selv om publikumstallet helt klart viser at de hører hjemme i TL) må være RBK.

Tipper vi passerer VIF i publikumstall om et par år med mindre team andresen tar noen kraftige steg oppover tabellen (og man skal jo ikke herje med de som er mindre enn seg).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel egentlig et og annet lag jeg heller vil ha ned enn Tromsø. De som holder til litt lenger øst og har feil blåfarge på drakten for eksempel.

Lenger øst enn Tromsø? Ingen tippeligalag holder til lenger øst enn Tromsø. Lenger øst enn Stabæk? Finnes det tippeligalag med blå drakter som holder til lenger øst enn Bærum? Det var nytt for meg i så fall. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi nevner ikke navnet deres her på forumet, men deres hærfører er en lett lubben bridgespiller.

Han pleier å spille sammen med kapteinen, hovedsponsoren og treneren.

Kabal altså.....

Huff huff. Men det er da fort gjort å glemme de unevnelige fra Frogner aka "Oslo Øst"? :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tromsø - Stabæk den 2. november
  • Opprett ny...