panterpia 0 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Så havna jeg på Nadderud på min første fotballamp, og jeg må si at NÅ er jeg bitt av basillen Flere skal det bli........................ ALLTID- UANSETT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Så havna jeg på Nadderud på min første fotballamp, og jeg må si at NÅ er jeg bitt av basillen Flere skal det bli........................ ALLTID- UANSETT Velkommen til verdens beste klubb:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 836 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Så havna jeg på Nadderud på min første fotballamp, og jeg må si at NÅ er jeg bitt av basillen Flere skal det bli........................ ALLTID- UANSETT Hehe. Hyggelig å høre. Velkommen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Lyn kampen + dagens kamp mot Aalesund, virkelig blitt frelst nå og for mange år fremover. Tradisjonen skal bli ført videre, alltid. uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 26. Mai 2008 Del Skrevet 26. Mai 2008 Så havna jeg på Nadderud på min første fotballamp, og jeg må si at NÅ er jeg bitt av basillen Flere skal det bli........................ ALLTID- UANSETT Da er det bare å skrive seg inn i hytteboken. Velkommen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå