Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Oktober 2003 Del Skrevet 7. Oktober 2003 Jobber styret med dette? Sakset fra Aftenposten Er det ikke litt trist å spille for det tafatte og fåtallige Stabæk Support hver helg? Tage Døvan, Stavanger Martin Andresen: Jeg synes ikke de er tafatt. Derimot svært aktive, på flere områder, deriblant med å få med barn og unge inn i fotballmiljøet. Selvfølgelig kunne jeg ønske at de var flere... Takk eller Tage til Tage Døvan.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 7. Oktober 2003 Del Skrevet 7. Oktober 2003 håper vi kan finne en måte å rekrutere nye supportere, stabæk fortjener mange, så join inn alle sammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Oktober 2003 Del Skrevet 8. Oktober 2003 Dersom dere leser hjemmesiden til Stabæk vil dere se at de aktivt jobber med å få flere folk på kampene, og at selveste Flem trenger DIN hjelp med å finne på nye tiltak... Selv skrev jeg ned en 10 gode forslag i en mail, sendte den inn til addressen flem oppgir og fikk et meget hyggelig svar senere på dagen hvor han sier at han skal ta med mine forslag videre og at de garantert skal få til noen av forslagene mine...Med andre ord. Bruk fantasien litt, skriv til Flem og vær med på å styre denne utviklingen! Skal ikke legge skjul på at det er moro å finne en mail fra selveste Andre Flem i innboksen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dalle 0 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Hva med at alle som er faste på match tar med seg f.eks. 2 eller fler folk på match til en bestemt kamp. Hvis alle hadde gått inn for det ville vi fått kjempestemning på match og mange ville mest sannsynlig fått mersmak. Vi måtte også selv gått inn for å gi alt så de ser hvor fett det kan være på match... Hadde vært konge å doble klacken eller no.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg