Albert 921 Del Skrevet 28. Mai 2008 Del Skrevet 28. Mai 2008 Ser det er nummererte billetter.. Er det noe å bry seg om eller det bare å stille seg der du er keen? Vi står - folk som vil sitte får finne seg plasser helt nederst eller på sidene. Mao - uansett hva som står på billettene er de i praksis unummererte. Noen kommer sikkert til å krangle på det - da får de bare sitte midt mellom stående og se hva de ser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 28. Mai 2008 (endret) Fy faen... hva skjer med at man gir gale beskjeder?! Jeg får ikke kommet meg til butikken før i morgen tidlig. Hvis noen kjøper billetter i dag er det bare å plukke opp to stykker til fattern og undertegnede. Fått tak i billetter? Når vi fikk tak i billetter var det 16 stk igjen, da var klokken 1630. Men jeg antar det bare er å prøve å kjøpe det som er på billettservice eller hvor de selger billetter, så blir dere sikkert flyttet pga sikkerheten. Endret 28. Mai 2008 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Fy faen... hva skjer med at man gir gale beskjeder?! Jeg får ikke kommet meg til butikken før i morgen tidlig. Hvis noen kjøper billetter i dag er det bare å plukke opp to stykker til fattern og undertegnede. Hvem har gitt deg gal beskjed? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Det var jo slik at billettene skulle være i butikken frem til i dag. Det står blant annet på forumet her. Jeg nevner ikke navn, men jeg regner med at de som postet dette har fått det fra stabæk. Billettservice er umulig. Tipper FFK nå sitter på et lite antall printede billetter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Ring til Jens og hør med han. Problemet var at FFK maks trengte å gi Stabæk 500 billetter, og etter å ha først gitt 1000, så trakk de tilbake 250 eller 300 stk. Da var plutselig Jens nesten utsolgt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Det var jo slik at billettene skulle være i butikken frem til i dag. Det står blant annet på forumet her. Jeg nevner ikke navn, men jeg regner med at de som postet dette har fått det fra stabæk. Billettservice er umulig. Tipper FFK nå sitter på et lite antall printede billetter. Jeg kan stikke innom butikken kl. 16:30 idag for å kjøpe, om de fortsatt har billetter igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Fredrikstad trakk 250 billetter i går under henvisning til at vi ikke har rett til flere enn 750. Har selvfølgelig sammenheng med at de er utsolgt selv. Det er fortsatt billetter igjen på Stbækbutikken, men jeg anbefaler at folk er der kl 12.00. Det blir utsolgt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg merker at jeg bare blir mer og mer sjarmert av FFK. Hvis det skulle ende opp i en kamp mellom dem og oss om seriegullet, vil jeg selvsagt bli skuffet om vi ikke klarer det, men samtidig syns jeg FFK er et flott lag, med dritkule spillere som Tarik og Kasey, og det er bedre om de tar gullet enn resten av røkla. Så får vi se om jeg syns det samme søndag kveld kl. 20.00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Jeg kjøpte to billetter. Fortsatt endel igjen så vidt jeg forstod. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Jeg kjøpte en ekstra billett igår. Dersom noen vil kjøpe, kan de maile lars ætt stabaek.no, eller sende en PM (personlig melding). Jeg tar forøvrig båten nedover Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Fortsatt biletter igjen? urk hater at jeg må være på jobb til 16.30.. da er vel løpet kjørt .. :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Akkruat nå 15:38 er det 45 billetter igjen til FFK. Så hvis dere skal ha billetter, må dere komme før vi stenger kl 18.00. Stabækbutikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Jeg kjøpte en ekstra billett igår. Dersom noen vil kjøpe, kan de maile lars ætt stabaek.no, eller sende en PM (personlig melding). Jeg tar forøvrig båten nedover Comeback der også eller??for oss som missa kransedagen? ps. hvis du skal, ikke ta med deg sideshow-bandet som varmet opp for deg forleden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Jeg var nettopp innom StabækButikken og kjøpte 2 billetter. Er det noen som trenger disse, ring meg på 936 00 995. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 siste frist til å kjøpe billetter til kampen. Kun 11 billetter igjen! Stabækbutikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Værmeldingen for søndag, både på Stabekk, Kadettangen og Fredrikstad: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Trenger nok verken paraply eller genser på denne kampen nei!!!! 8-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Fytti rakkern som jeg gleder meg til båttur, skjærgårdspils, poetry in motion og tre poeng. Forresten, finnes det noe bilde av herligheten vi skal cruise nedover palmekysten med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Jeg var nettopp innom StabækButikken og kjøpte 2 billetter. Er det noen som trenger disse, ring meg på 936 00 995. Da har jeg èn billett igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Jeg var nettopp innom StabækButikken og kjøpte 2 billetter. Er det noen som trenger disse, ring meg på 936 00 995. Da har jeg èn billett igjen. Nå er det tomt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Jeg har fortsatt en billett ekstra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg merker at jeg bare blir mer og mer sjarmert av FFK. Det har jeg også tenkt den siste tiden. Har kanskje noe med vår sesong i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 Har en ekkel følelse foran denne matchen, både FFK og Stabæk er i flytsonen, selv om FFk gikk på et poengtap borte mot Godset er de i bra form. Her må gutta jobbe som bare faen, selv om alle matcher er like viktige er det noe ekstra rundt denne. Vinner gutta på søndag viser de virkelig sterkhetstegn i forhold til å kunne beholde tabellposisjonen sin til slutt, og stå som gullvinnere siste sesong på Fort Nadderud. Her må det jobbes jævlig hardt, og håper ikke resten av gutta tenker for mye på at vi mangler den eminente Annan mot Kasey og Gashi (ekkel)!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 477 Del Skrevet 29. Mai 2008 Del Skrevet 29. Mai 2008 blir hard kamp på tribunen også... vi må synge i ett kjør... ikke være stille og støtte gutta uansett... vi skal vinne på tribunen som mot Fc Lyn oslo, da det virket som vi var på hjemmebane:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. Mai 2008 Del Skrevet 30. Mai 2008 blir hard kamp på tribunen også...vi må synge i ett kjør... ikke være stille og støtte gutta uansett... vi skal vinne på tribunen som mot Fc Lyn oslo, da det virket som vi var på hjemmebane:D hehe, vi blir nok eid av plankewankerne. Setter vi 1-0 kan vi muligens få noen minutter hvor vi eier Verkstedet...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Mai 2008 Del Skrevet 30. Mai 2008 blir hard kamp på tribunen også...vi må synge i ett kjør... ikke være stille og støtte gutta uansett... vi skal vinne på tribunen som mot Fc Lyn oslo, da det virket som vi var på hjemmebane:D vi blir nok eid av plankewankerne. På sjøen derimot... Men er det ikke sånn at når vi skal på sjørøvertokt så må vi plyndre og voldta også for at det skal være ett fullverdig tokt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 30. Mai 2008 Del Skrevet 30. Mai 2008 På sjøen derimot... Men er det ikke sånn at når vi skal på sjørøvertokt så må vi plyndre og voldta også for at det skal være ett fullverdig tokt? Jeg har allerede vært oppe på loftet og børstet støvet av plastsverdet, kruttlappistolen og pilogbuen. The day after tomorrow, at sunset, we dine in hell. There will be blood! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 30. Mai 2008 Del Skrevet 30. Mai 2008 Vet ikke om denne burde legges inn under 'Fredagshumor' eller kamptråden, men her er iallefall nettavisens "verdt å vite før kampen mellom FFK og Stabæk": Når Stabæk scorer først på bortebane viser tallene at 66.67% av kampene siden 2006 ender med seier til Stabæk. Når Fredrikstad møter Stabæk hjemme scores det i snitt 2.67 mål. Brian West har scoret 1 mål for Fredrikstad mot Stabæk siden 2006. 1 av de siste 7 kampene mellom Fredrikstad og Stabæk har endt uavgjort. Tarik Elyounoussi har spilt i samtlige kamper mellom Fredrikstad og Stabæk siden 2006. Morten M Skjønsberg har ikke laget mål i tidligere oppgjør mellom Fredrikstad og Stabæk siden 2006. Gardar Johansson har spilt 30.23% av Fredrikstad sine kamper i denne turneringen siden 2006. Med Anders Grönhagen som trener har Fredrikstad tapt 1 av 2 kamper mot Stabæk i denne turneringen. Stabæk har ikke tapt på bortebane i serien i år. Fredrikstad har vunnet 30 av 56 kamper på hjemmebane i denne turneringen fra og med 2004. Hvis Stabæk scorer i løpet av kampens første 15 minutter viser tallene at Stabæk scorer 2.00 mål i resten av kampen. Når Stabæk ligger under med 2 mål til pause, har de ikke klart å snu kampen på 5 forsøk siden 2006. Dersom Inge André Olsen spiller denne kampen blir det hans 27. for Stabæk i denne turneringen siden 2006. Stabæk sin rekord i antall uavgjorte på rad i denne turneringen er 3 fra 2003-06-15 til 2003-06-29. Jeg tok meg friheten til å 'bolde' de aller mest vesentligste av poengene her. Dette er jaggu meg sann vitenskap! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 30. Mai 2008 Del Skrevet 30. Mai 2008 FFK er litt redd oss og stenger treningen: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle1948774.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 30. Mai 2008 Del Skrevet 30. Mai 2008 Sjelden jeg har så dårlig følelse foran en kamp. Jeg tror dette blir knalltøft. FFK er gode hjemme og vi sliter normalt usedvanlige mye mot dem. Frykter vi går på en skikkelig smell her. Ser ikke bort fra at det også kan bli stygt. Tipper 3-0 til FFK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå