Posse 21 070 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Joe Stian mangler billett etter en misforståelse, og betaler omtrent hva det måtte være. Kontakt ham på 41172249 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 31. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 31. Mai 2008 (endret) Vi skal banke Stabæk Det innslaget ga meg faktisk ekstrem tro på seier. Endret 31. Mai 2008 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Når er det bussen går..? Til Fredrikstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Når er det bussen går..? Til Fredrikstad. Den går fra Bekkestua 14.45. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Takker:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Går rykter om at Bjørn Sletten sitter med en billett til overs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Mye billettprat her nå, og lite matchprat. Sport & Spill på TV2 Zebra idag, Rekdal håper på seier til Fredrikstad fordi han mener spenningen i toppen blir ødelagt med Stabækseier og minst seks poengs ledelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Går rykter om at Bjørn Sletten sitter med en billett til overs. Da var den borte. Ring meg om noen trenger billett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Det er mulig det er noe helt annet å møte Glimt og Molde hjemme enn borte. Men det er jammen forskjell på å møte Brann og RBK borte og hjemme også. Lyn også for så vidt Nå er det engang slik at FFK faktisk ikke tok poeng i Bergen, hadde griseflaks på Lerkendal og greide kun uavgjort på Ullevaal. Da forsvinner følgelig hele relevansen bak sammenligningen. Derimot har FFK tatt full pott mot lag som Molde og B/G hjemme, som selvsagt er noe annet enn å greie full pott mot disse borte. Da forsvinner også relevansen bak sammenligningen at både Stabæk og FFK har møtt disse to. Ut over dette er det ingen som har hevdet at Stabæk har hatt et vanskeligere program. Likevel må det være lov å ikke tro at FFK vil være en reell gullkandidat til høsten. Jeg tør for øvrig ennå ikke å tro at Stabæk tar gullet heller. Det er for tidlig å håpe på noe slikt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FFK1903 0 Del Skrevet 31. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 31. Mai 2008 (endret) Nå er det engang slik at FFK faktisk ikke tok poeng i Bergen, hadde griseflaks på Lerkendal og greide kun uavgjort på Ullevaal. Da forsvinner følgelig hele relevansen bak sammenligningen. Derimot har FFK tatt full pott mot lag som Molde og B/G hjemme, som selvsagt er noe annet enn å greie full pott mot disse borte. Da forsvinner også relevansen bak sammenligningen at både Stabæk og FFK har møtt disse to. Ut over dette er det ingen som har hevdet at Stabæk har hatt et vanskeligere program. Likevel må det være lov å ikke tro at FFK vil være en reell gullkandidat til høsten. Jeg tør for øvrig ennå ikke å tro at Stabæk tar gullet heller. Det er for tidlig å håpe på noe slikt. Vi fortjente like mye poeng mot Brann som RBK skulle hatt mot FFK i så måte. Vi ligger på andreplass etter å ha spilt borte mot både Brann og RBK - samt Lyn som ikke akkurat er en noe dårlig hjemmelag (tror Stabæk blir et av få lag som rundspiller de hjemme i hvert fall). Det var poenget ved å trekke frem de kampene. At Stabæk har vunnet borte mot disse er vel heller ikke mer enn forventet? Begge lag har vunnet kampene som er forventet at de skal vinne med andre ord. De ha spilt mot samme motstandere omtrent. Eneste er at FFK har møtt de sterkeste lagene borte - Stabæk har møtt disse hjemme. Nok om det! Endret 31. Mai 2008 av FFK1903 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
escobar 2 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Nå er det engang slik at FFK faktisk ikke tok poeng i Bergen, hadde griseflaks på Lerkendal og greide kun uavgjort på Ullevaal. Griseflaks? Hvilken kamp var det du så på? Det er jo latterlig hvor selvmotsigende den setningen er. Først sier du 'mulig dere spilte bra i Bergen, men tough luck dere fikk ikke poeng og det er det som betyr noe. Svakhetstegn', og så 'dere tok riktignok tre poeng, men dere spilte dårlig og fortjente dem ikke, ikke et styrketegn'. Jeg vil nå si at ett poeng på Ullevaal er bedre enn ett på Aker Stadion, hvor det var Molde som fortjente poengene. Men jeg ser fram mot kampen på søndag, en kamp mellom Norges foreløpig to beste lag, og de to lagene det er morsomst å se på. Forøvrig tippa jeg dere på gullplass før sesongen, tror fortsatt på det, men det hadde jo vært morsomt å blande oss i den striden vi og for en gangs skyld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Vet noen om det er ledig plass på bussen i morra og billett til kampen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Ledig plass på bussen er det kanskje, men billett til kampen er du litt sent ute med å skaffe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Ledig plass på bussen er det kanskje, men billett til kampen er du litt sent ute med å skaffe... Alt er fullt, bussen er full, båten er full og kampen er utsolgt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Nå er det engang slik at FFK faktisk ikke tok poeng i Bergen, hadde griseflaks på Lerkendal og greide kun uavgjort på Ullevaal. Da forsvinner følgelig hele relevansen bak sammenligningen. Derimot har FFK tatt full pott mot lag som Molde og B/G hjemme, som selvsagt er noe annet enn å greie full pott mot disse borte. Da forsvinner også relevansen bak sammenligningen at både Stabæk og FFK har møtt disse to. Ut over dette er det ingen som har hevdet at Stabæk har hatt et vanskeligere program. Likevel må det være lov å ikke tro at FFK vil være en reell gullkandidat til høsten. Jeg tør for øvrig ennå ikke å tro at Stabæk tar gullet heller. Det er for tidlig å håpe på noe slikt. Nå tror jeg FFK-tilhengeren ikke mente sammenligningene så alt for alvorlig. Det er klart at 4 av FFKs 5 seire har kommet mot motstandere som er spådd relativt lavt på tabellen i år (Glimt, Molde, Kamma og AAFK). Den femte seieren kom etter en jevn kamp på Lerkendal. FFK har derfor fortsatt til gode å vise storspill mot de antatt beste lagene. Men vi skal huske på at marginer avgjør mange kamper. Stabæk kunne lett tapt både mot Molde og Glimt borte. Dessuten var det ikke akkurat noen stor kamp vi viste mot RBK hjemme heller, til tross for tre poeng. Vi kunne med andre ord fort vært 5 poeng fattigere. Så jeg tror vi skal konkludere med at FFK fremdeles ikke har vist at de kan prestere mot de antatt beste lagene, men at vi også må innrømme at Stabæk har vært noe heldig i å være 4 poeng foran FFK. At Stabæk gjør det bra mot antatt gode lag hjemme på Nadderud er ingen overraskelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Tenk så deilig at om vi vinner mot FFK og mot Godset ligger vi MINIMUM 9 poeng foran Brann etter vårsesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Å si at "Lange flate ballær!" er en døv film, da har ikke vi sett den samme filmen! Den er rett og slett genial, morsom som bare faen (1ern, 2ern var ikke fult så morsom). Og forøvrig er det hvert fall ikke noe film OM fotball, men fotball er en del av handligen! Harald Swart fortjener en stor applause for de filmene, uansett om han er FFK supporter og fredrikstad mann! Da må jeg nok ha sett den morsommes Lange Flate Ballers ekstremt dølle halvbror. Snakk om uflaks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Må jeg ha med masse kontanter på båten i morgen eller kan man betale med kort?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bård 0 Del Skrevet 31. Mai 2008 Del Skrevet 31. Mai 2008 Jeg vil starte og fortelle om en fantastisk fotballspiller annan(Han spiller på stabæk, vis dere ikke visste). Vanskelig og beskrive han, men jeg skal ha et lite rollespill jeg jeg forklarer han til kona(Turid). "Tuuuuuuuuuuurid, seeeee hvordan annan styrer midtbanen!!!!!!! Heeeeeeeeeeerlig, han har skjønt det! Vriiiiiiiiiiiiiiiiir mot høyre, keller har tross alt spilt i serie AAAAAAAAAAAAA. Faaaaaaaaantastiiiiiiiiiiiisk!!! Vri mot høyre!" Rommene på venstre siden for alan er tross alt veldig små, selvom man ikke skulle tro han tok så mye plass med den lille kroppen! Så nøkkelen til seier mot Fredrikstad er å vri spillet mot høyre!!! Da skal vi vinne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Jeg vil starte og fortelle om en fantastisk fotballspiller annan(Han spiller på stabæk, vis dere ikke visste). Vanskelig og beskrive han, men jeg skal ha et lite rollespill jeg jeg forklarer han til kona(Turid). "Tuuuuuuuuuuurid, seeeee hvordan annan styrer midtbanen!!!!!!! Heeeeeeeeeeerlig, han har skjønt det! Vriiiiiiiiiiiiiiiiir mot høyre, keller har tross alt spilt i serie AAAAAAAAAAAAA. Faaaaaaaaantastiiiiiiiiiiiisk!!! Vri mot høyre!" Rommene på venstre siden for alan er tross alt veldig små, selvom man ikke skulle tro han tok så mye plass med den lille kroppen! Så nøkkelen til seier mot Fredrikstad er å vri spillet mot høyre!!! Da skal vi vinne! Fyllerør og ralling..å å å fyllerør og ralling, fyllerør og raaaaling.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Må jeg ha med masse kontanter på båten i morgen eller kan man betale med kort?? ' Uansett. Her er betalingsinfo: Pris: 300,- Kontonummer: 6230 05 78875 Kontonavn: Stabæk Support I betalingsmeldingen skriver du: Båttur til Fredrikstad, ditt navn og ditt medlemsnummer Ta med betalingsutskrift på båten. Det same gjelder dere som melder dere på over telefonen. Vi sees! SÅ INGEN TING SKAL BETALES PÅ BÅTEN. TA MED KVITTERING FRA NETTBANK. HAR DU IKKE NETTBANK SIER DU? BRUK DIN FARS... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Angående forfriskninger vet jeg ikke. Ta med en kiste full med gullpenger for sikkerhetsskyld. I tilfelle de ikke tar kort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Jeg vil helst ikke ha lomma full av spenn i dag, men de som på død og liv ikke vil betale over nettet får bare ta med... Jeg vil heller at folk betaler over nettet i morgen enn at jeg får 300 på båten i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 094 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Jeg har to billetter til overs. Noen som er interessert? Må hentes i Oslo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Joe Stian! Ta kontakt på 41172249 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Må jeg ha med masse kontanter på båten i morgen eller kan man betale med kort?? ' Uansett. Her er betalingsinfo: Pris: 300,- Kontonummer: 6230 05 78875 Kontonavn: Stabæk Support I betalingsmeldingen skriver du: Båttur til Fredrikstad, ditt navn og ditt medlemsnummer Ta med betalingsutskrift på båten. Det same gjelder dere som melder dere på over telefonen. Vi sees! SÅ INGEN TING SKAL BETALES PÅ BÅTEN. TA MED KVITTERING FRA NETTBANK. HAR DU IKKE NETTBANK SIER DU? BRUK DIN FARS... Turen er batalt,var vel heller betaling av forfriskninger og lignende jeg tenkte på.. Noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Jeg føler meg ganske sikker på at et selskap som vil gi kundene mulighet til å brenne penger på fjorden uten andre muligheter har tatt seg råd til å ha en GSM-kortterminal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 094 Del Skrevet 1. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 1. Juni 2008 (endret) Har fortsatt 2 billetter til overs! Endret 1. Juni 2008 av mbh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Gru\gleder meg sinnsykt til denne kampen... Kan ikke tenke meg noe bedre enn en seier, men et tap vil svi noe sykt.. :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. Juni 2008 Del Skrevet 1. Juni 2008 Må si jeg er utrolig nervøs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå