Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var helt enormt. FFK har knapt en ordentlig sjanse, vi snører igjen sekken og knuser dem totalt på kontringer. Eneste minus er at Alan får et unødvendig gult kort.

Så gode som vi er bakover nå, trenger vi nesten ikke å ha ballen for å vinne kamper. Holder med et par-tre kontringer og så putter vi to. Gleder med til å gå på jobb idag (feirer alltid tabelledelse med Stabæk-mansjettknapper)!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste minus er at Alan får et unødvendig gult kort.

Når det er sagt og om man skal være litt kynisk, så er det godt at det er mot Godset og ikke mot Tromsø, Viking og Enga han må stå over...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faenmeg sent nå ass! Er det bare jeg som ikke klarer å legge meg når jeg tenker på hvor gode vi er?

Big deal, du kan jo sove lenge. Jeg burde vekka deg slik vi vekka fattern. Faktisk fant jeg akkurat fram lyd-hornet. Sees om 15 sek.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faenmeg sent nå ass! Er det bare jeg som ikke klarer å legge meg når jeg tenker på hvor gode vi er?

Big deal, du kan jo sove lenge. Jeg burde vekka deg slik vi vekka fattern. Faktisk fant jeg akkurat fram lyd-hornet. Sees om 15 sek.

Shit man, det der var ikke dannet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle i og rundt Stabæk for en fantastisk dag! Følelsen jeg sitter med nå er heeelt ubeskrivelig. Båttur til hver eneste bortekamp heretter eller? ;)

God tur til Tromsø! :lol:

For de som ønsker å gjenoppleve kampen, går den i reprise på TV2 sport 23:15 på tirsdag.

Forøvrig kan også TV2's oppsummering anbefales!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt å lese ffksupporter.net-forumet reflekteringer rundt kampen:

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php...e=10&side=5

En idiot som heter Asgeir og en ganske reflektert "Tom".

Mest fornuftig er Lemmy.

Gratulerer, Stabæk! Dere har en herlig fansgruppe(med et større reportoar enn kun 3 sanger), dere har enkeltspillere, en god spillestil og et meget godt forsvar. Det er fullt fortjent at dere vant kampen!
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes da denne Asgeir virker som en alright kar jeg da:

Jeg tipper at en av grunnene til at Stabæk ikke var mer pågående og gjennombruddshissige var at FFK var gode, i det minste til å holde ballen i laget. Det har jo også flere av intervjuobjektene sagt, eksempelvis Nannskog og Jönsson. Men det er en svært viktig forskjell på nettopp Nannskog og Jönsson og deres supportere (i det minste de som er her inne): Guttane på laget og trenern er ydmyke, innrømmer åpenbare feil, flatterende statistikk, litt tur og pur glede over tre poeng. Det er en fryd å høre Nannskog etter kamp, for makan til gentleman skal man lete lenge etter.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes da denne Asgeir virker som en alright kar jeg da:

Det går vel an å være ålreit uten å ha særlig greie på ball. Han blir, med rette, slaktet for sine analyser av denne Tom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vises i reprise på TV2Sport kl. 23:15, da er Frustrerte Fruer er ferdig til da.

Det var ren og skjær flaks som gjorde at FFK så vidt greide å slå Skeid i cupen i dag. Skeid burde ha vunnet greit. Spørsmålet er hvor gode FFK egentlig er.

Alle kan selvsagt slite i cupen mot antatt dårligere lag, det har også vi gjort, men jeg kan likevel ikke helt se for meg at FFK skal greie noen medalje i år. Da må de i så fall heve seg over nivået de har vist de siste tre kampene. Jeg tror mest på at de vil synke og plassere seg rundt midten.

Greit å ha i bakhodet ved vurderingen av våre egen prestasjon mot dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sleit mot korsvoll i fjor og tok etterhvert sølv...

Etter fjorårets semifinale så håper jeg så indelig at LSK rykker ned (ikke at jeg ikke hadde gjort det uansett) med jeg føler det hadde vært en passe straff. Jeg er ufattelig glad for at den håndballspillern aldri kom til Stabæk, på den annen side ville aldri JJ godtatt noe sånt fra en spiller......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
FFK - Stabæk, 01.06.08 kl 18:00
  • Opprett ny...