Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabæk har én seriekamp igjen før ferien. Lørdag er det bortekamp mot Strømsgodset, og da må serielederen klare seg uten suspenderte Alanzinho og Jon Inge Høiland. I tillegg er Somen Tchoyi og Anthony Annan borte. Trener Jan Jönson tviler på at nye spillere blir klare i tide til å rekke kampen.

Hvorfor må Høiland stå over?

Må innrømme at jeg ikke sjekket fakta godt nok her, men jeg tok innlegget til magrrei for god fisk.

Dessuten var det en kar på båten hjem i går som hardnakket hevdet at Høiland måtte stå over neste kamp. Han så litt sliten ut, og jeg burde kanskje skjønt at det var pilsen som spilte han et puss, men jeg valgte å stole blindt på denne fyren.

Slum het han visst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet hvor man får tak i billetter?

Var på stabækbutikken nå, de verken hadde billetter eller kunne svare meg på hvor/når jeg kan få tak i det.

Ø... Jens i Stabækbutikken har snakket med meg om at han skulle selge de billettene, må nesten dobbeltsjekke jeg da..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående billetter til kampen, så har de nettopp kommet til stabækbutikken. Kan kjøpes fra i morgen, kanskje i dag, men tidligst om noen timer. Vi har fått 1500 billetter til klokkesvingen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående billetter til kampen, så har de nettopp kommet til stabækbutikken. Kan kjøpes fra i morgen, kanskje i dag, men tidligst om noen timer. Vi har fått 1500 billetter til klokkesvingen

kjøp fort så de ikke rekker å ta noen tilbake;D Vis de har gitt oss for mange

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut bilde, så blir dette vurdert av styret. :rolleyes:

Nei selvfølgelig kan du det! Trenger ikke være medlem av SS for å stå på gresset bak målet på Marienlyst.

Noen som har noen tips til hvor man kan parkere hvis man kommer 5min før kamp? Jobb er noe dritt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åkei, hot!

Jeg parkerte på den Maxi-butikken eller hva det nå enn er like over krysset for stadion sist gang. Kostet 20 spenn. Vi kom ikke så veldig lenge før kampstart, men er kanskje litt risky å satse på den der. Andre steder vet jeg ikke om fordi dette faktisk var min første gang i Drammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det går helt fint å kjøpe på stadion?

Husk at vi var 6-7000 på Ullevaal mot Lyn

Joa, men der var det mye billige/gratis billetter. Tror ikke vi blir så mange nå. Klokkesvingen er tragisk, og var nå å kjøpte billett til H-feltet. 250 kr pr billett helt på enden av langsiden. ILLE. Men verdt det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...For de late... ...laget mot Fram Larvik:

Jon Knudsen

Tor Marius Gromstad, Morten M. Skjønsberg, Pontus Segerström, Bjørnar Holmvik.

Christian Keller, Tom Stenvoll, Henning Hauger, Johan Andersson.

Daniel Nannskog og Veigar Pall Gunnarsson

På benken sitter:

Kristoffer Jensen, Vegar Eggen Hedenestad, Thorstein Andersen Aase og Alanzinho

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har skjedd med Jon Inge? Ikke noe mer dramatisk enn at han ikke behøver å belastes unødvendig mye?

Sikkert. Det skal jo spilles en ny kamp mot FFK i morgen. Reglene sier jo at 4 førstelagsspillere må være med der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra hvem som starter i dag - se stabak.no - virker midtbanen mot Godset klar. Og betryggende.

Dette betyr ikke nødvendigvis at midtbanen mot Godset er verken klar eller betryggende. Dette betyr eventuelt kun at JJ ønsker å teste ut dette alternativet før han evt. velger å plassere Johan i midten med Tom på kant, et alternativ vi vet funker og som har vært det heteste tipset her på SS.

Men når det er sagt, ser jeg ikke bort fra at oppstillingen som mot Larvik vil fungere glimrende. Vi vet at Johan primært er en kantspiller fra tidligere, og Tom funker helt sikkert bra på midten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er ikke uenige.

Midtbanen er betryggende i den forstand at Johan virker å kunne spille. I utgangspunktet regner også jeg med at han spiller sentralt mot Godset.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er ikke uenige.

Midtbanen er betryggende i den forstand at Johan virker å kunne spille. I utgangspunktet regner også jeg med at han spiller sentralt mot Godset.

Viktig at Johan kan spille ja. Ellers hadde vi hatt alvorlig problemer mot Godset, og hadde vært nødt til å bruke en uerfaren spiller fra start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra fra forumet til godsetunionen. Noen derfra har både bakkekontakt og humor :blink:

Jeg tror vi faktisk har en ørliten sjans dersom Stabæk mangler Annan, Tchoi, Anderson og Alan. Jeg har hørt at Bergdølmo stiller med minigraver i denne kampen og at han kommer til å grave ned Veigar og Nannskog i midtsirkelen. Bohinen kommer nok engang til å klage på usportslig opptreden mens Dommer Terje Hauge vil avvise protesten med at han ikke går på filminga til Nannskog og Veigar en gang til.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Strømsgodset - Stabæk
  • Opprett ny...