Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk og pris for det!

Står vi på et gress? Har de ikke fått ganske ny stadion?

Hørte noe sånt no får ikke så lenge siden.. mulig jeg har oppfattet det feil ellernosånt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, alle bortesupportere på kortsiden står på gress. Bare kunstgresset som er nytt på Marinlyst.

Vil du se kampen kjøper du på langsiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Terje Hauge dommer på lørdag?

FACK IT!

Uten å starte en dommerdebatt, men hvorfor hadde det vært så ille og få han som dommer?

Selvom om han hadde èn stor tabbe sist helg, så vil jeg fortsatt påstå at han er en av de bedre dommerne her til lands..

Endret av Blaatthjerte
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Terje Hauge dommer på lørdag?

FACK IT!

Uten å starte en dommerdebatt, men hvorfor hadde det vært så ille og få han som dommer?

Selvom om han hadde èn stor tabbe sist helg, så vil jeg fortsatt påstå at han er en av de bedre dommerne her til lands..

Synes bare han har store, avgjørende, tabber nesten hver kamp.

That's it

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG(!) vil heller ha en dommer som er god i mange situasjoner og kanskje har èn stor tabbe i løpet av en kamp, noen spillere synes det blir veldig tungt å alltid ha dommeren mot seg i alle småsituasjoner ol, mens en god dommer gjennom en hel kamp som gjør en god tabbe, føler JEG(!) ikke ødelegger så mye...(Kommer selvfølgelig ann på antall mål, og det finnes mellomting...) ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG(!) vil heller ha en dommer som er god i mange situasjoner og kanskje har èn stor tabbe i løpet av en kamp, noen spillere synes det blir veldig tungt å alltid ha dommeren mot seg i alle småsituasjoner ol, mens en god dommer gjennom en hel kamp som gjør en god tabbe, føler JEG(!) ikke ødelegger så mye...(Kommer selvfølgelig ann på antall mål, og det finnes mellomting...) ;)

Jeg liker å få med meg flest mulig poeng og ikke bli frarøvet mål e.l.

Og ingen fotballkamp uten å klage litt på dommerene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange billetter er solgt, og hvor mange har meldt seg på bussene til Drammen?

Regner med det blir 4 busser (med plass til 200 personer). Det er fortsatt noen plasser igjen.

Pluss tre busser med Juniorsupportere! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troppen:

- Jon knudsen

-Jon Inge Høiland

-Mike Kjølø

-Pontus Segerstrøm

- Tom Stenvoll

- Henning Hauger

- Christian Keller

- Veigar Pall Gunnarson

- Daniel Nannskog

- Ola Kamara

- Morten Skjønsberg

- Tor Marius Gromstad

- Johan Andersson

-Iven Austbø

- Vegard Hedenstad

- Bjørnar Holmvik

- Torstein Andersen Aase

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troppen:

- Jon knudsen

-Jon Inge Høiland

-Mike Kjølø

-Pontus Segerstrøm

- Tom Stenvoll

- Henning Hauger

- Christian Keller

- Veigar Pall Gunnarson

- Daniel Nannskog

- Ola Kamara

- Morten Skjønsberg

- Tor Marius Gromstad

- Johan Andersson

-Iven Austbø

- Vegard Hedenstad

- Bjørnar Holmvik

- Torstein Andersen Aase

Spennende og ung benk. 2 som er eldre en 18-19år. Trenerteamet har vel kontroll de.

Endret av SS KE
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til tross for usikkerhet knyttet til midtbanen, er jeg optimistisk foran morgendagen.

Det skal bli spennende å se hvordan Stabæk takler godsets venstreside. Får Høiland/Keller nøytralisert den, er det vanskelig å se hvem som skal score målene for hjemmelaget. Dessuten kommer vel godset til å gå ut med høyt press. Er spent på hvordan en nykomponert midtbane reagere på dette med tanke på posisjonering og rom mellom spillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tømmernes (og Høiland) ble tatt ut av troppen mot Fram i siste øyeblikk. Neppe noe alvorlig, hvis jeg skulle tippe. Han har ikke akkurat vaert noen nøkkelspiller så langt, så det er naturlig at det har vaert fokus på Andersson og Høiland. Håper Pontus' forkjølelse var av den lette sorten. Nå har vi en god reserve i Kjølø, selv om han ikke er av samme kaliber.

Men jeg må innrømme at jeg er nervøs når det gjelder hvilken startoppstilling som tikker inn på mobilen.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Strømsgodset - Stabæk
  • Opprett ny...