Slum 12 842 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Er Terje Hauge dommer på lørdag? FACK IT! Svein Oddvar Moen i følge SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Takk og pris for det! Står vi på et gress? Har de ikke fått ganske ny stadion? Hørte noe sånt no får ikke så lenge siden.. mulig jeg har oppfattet det feil ellernosånt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaabærmuffins 21 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Ja, alle bortesupportere på kortsiden står på gress. Bare kunstgresset som er nytt på Marinlyst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Ja, alle bortesupportere på kortsiden står på gress. Bare kunstgresset som er nytt på Marinlyst. Vil du se kampen kjøper du på langsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 4. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 4. Juni 2008 (endret) Er Terje Hauge dommer på lørdag? FACK IT! Uten å starte en dommerdebatt, men hvorfor hadde det vært så ille og få han som dommer? Selvom om han hadde èn stor tabbe sist helg, så vil jeg fortsatt påstå at han er en av de bedre dommerne her til lands.. Endret 4. Juni 2008 av Blaatthjerte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 Alexander Aas skadet og tvilsom mot Stabæk: http://dt.no/article/20080605/GODSET/621134227 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 Alexander Aas skadet og tvilsom mot Stabæk:http://dt.no/article/20080605/GODSET/621134227 Liker det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 Er Terje Hauge dommer på lørdag? FACK IT! Uten å starte en dommerdebatt, men hvorfor hadde det vært så ille og få han som dommer? Selvom om han hadde èn stor tabbe sist helg, så vil jeg fortsatt påstå at han er en av de bedre dommerne her til lands.. Synes bare han har store, avgjørende, tabber nesten hver kamp. That's it Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 JEG(!) vil heller ha en dommer som er god i mange situasjoner og kanskje har èn stor tabbe i løpet av en kamp, noen spillere synes det blir veldig tungt å alltid ha dommeren mot seg i alle småsituasjoner ol, mens en god dommer gjennom en hel kamp som gjør en god tabbe, føler JEG(!) ikke ødelegger så mye...(Kommer selvfølgelig ann på antall mål, og det finnes mellomting...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 JEG(!) vil heller ha en dommer som er god i mange situasjoner og kanskje har èn stor tabbe i løpet av en kamp, noen spillere synes det blir veldig tungt å alltid ha dommeren mot seg i alle småsituasjoner ol, mens en god dommer gjennom en hel kamp som gjør en god tabbe, føler JEG(!) ikke ødelegger så mye...(Kommer selvfølgelig ann på antall mål, og det finnes mellomting...) Jeg liker å få med meg flest mulig poeng og ikke bli frarøvet mål e.l. Og ingen fotballkamp uten å klage litt på dommerene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 http://www.godsetunionen.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3878 flesker til igjen med GodsetUnionens kamptråd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 Morro med person som blir forhat der inne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 Hvor mange billetter er solgt, og hvor mange har meldt seg på bussene til Drammen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Juni 2008 Del Skrevet 5. Juni 2008 Hvor mange billetter er solgt, og hvor mange har meldt seg på bussene til Drammen? Regner med det blir 4 busser (med plass til 200 personer). Det er fortsatt noen plasser igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Skadefritt mannskap Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Carine 0 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Hvor mange billetter er solgt, og hvor mange har meldt seg på bussene til Drammen? Regner med det blir 4 busser (med plass til 200 personer). Det er fortsatt noen plasser igjen. Pluss tre busser med Juniorsupportere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Er det noen billetter igjen på langsiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Er det noen billetter igjen på langsiden? Jeg vet ikke, for jeg havner rett i mobilsvar når jeg prøver å ringe butikken.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Var en 40-50 igjen på landsiden for 20 min siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 vi kjøper i døra på kortsiden, right? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Troppen: - Jon knudsen -Jon Inge Høiland -Mike Kjølø -Pontus Segerstrøm - Tom Stenvoll - Henning Hauger - Christian Keller - Veigar Pall Gunnarson - Daniel Nannskog - Ola Kamara - Morten Skjønsberg - Tor Marius Gromstad - Johan Andersson -Iven Austbø - Vegard Hedenstad - Bjørnar Holmvik - Torstein Andersen Aase Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 6. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 6. Juni 2008 (endret) Troppen:- Jon knudsen -Jon Inge Høiland -Mike Kjølø -Pontus Segerstrøm - Tom Stenvoll - Henning Hauger - Christian Keller - Veigar Pall Gunnarson - Daniel Nannskog - Ola Kamara - Morten Skjønsberg - Tor Marius Gromstad - Johan Andersson -Iven Austbø - Vegard Hedenstad - Bjørnar Holmvik - Torstein Andersen Aase Spennende og ung benk. 2 som er eldre en 18-19år. Trenerteamet har vel kontroll de. Endret 6. Juni 2008 av SS KE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Til tross for usikkerhet knyttet til midtbanen, er jeg optimistisk foran morgendagen. Det skal bli spennende å se hvordan Stabæk takler godsets venstreside. Får Høiland/Keller nøytralisert den, er det vanskelig å se hvem som skal score målene for hjemmelaget. Dessuten kommer vel godset til å gå ut med høyt press. Er spent på hvordan en nykomponert midtbane reagere på dette med tanke på posisjonering og rom mellom spillerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Spiller ikke mot Stabæk: Aleksander Aas, skade, ute i 6 uker André Bergdølmo, skade Komlan Amewou, landslagsspill Fredrik Nordkvelle, karantene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Rykker ned med Stian, rykker ned med Stian ååååå, RYKKER NED MED STIAN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 What? Er ikke Tømmernes med i troppen? Hva er det jeg ikke har fått med meg? Han spilte jo ikke 2. divisjonskampen heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 6. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 6. Juni 2008 (endret) Noen som vet om man kan kjøpe biletter til kampen imorgen på stadion? Endret 6. Juni 2008 av Morten817 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 6. Juni 2008 Del Skrevet 6. Juni 2008 Noen som vet om man kan kjøpe biletter til kampen imorgen på stadion? Ja, det kan du. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 7. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 7. Juni 2008 (endret) Tømmernes (og Høiland) ble tatt ut av troppen mot Fram i siste øyeblikk. Neppe noe alvorlig, hvis jeg skulle tippe. Han har ikke akkurat vaert noen nøkkelspiller så langt, så det er naturlig at det har vaert fokus på Andersson og Høiland. Håper Pontus' forkjølelse var av den lette sorten. Nå har vi en god reserve i Kjølø, selv om han ikke er av samme kaliber. Men jeg må innrømme at jeg er nervøs når det gjelder hvilken startoppstilling som tikker inn på mobilen. Endret 7. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 7. Juni 2008 Del Skrevet 7. Juni 2008 Jeg prøver å syke meg ned med at det blir tap i dag, men så har jeg fortsatt den gode feelingen............... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå