Albert 921 Del Skrevet 3. Juni 2008 Del Skrevet 3. Juni 2008 Når det gjelder forsterkninger så kommer det garantert et fjes eller to i begynnelsen av August. Om de venter så lenge, gjør de samme feil som i fjor. Jo tidligere en forsterkning kommer, jo bedre. Fullstendig klar over at dette har med bla økonomi å gjøre, men om man har alternativene klare, er det bare å handle inn så raskt som mulig. Hepp, Vi har ikke lov til å hente noen før 1 august, det er nye overgangsregler i år. @ringo Urettferdig at Salzburg får lov da. Disse østerrikerne altså...... Nå skal vi ikke se bort fra at Østerrikere har tradisjon for å ta seg til rette - enten det gjelder barna sine i kjellerstua eller om de pryder seg med en liten bart og drar på verdensturné. Nå føler jeg behov for å forsvare østerrikerne her (jada, jeg østerriker på den dumme em-testen i en annen tråd). Østerrike er ikke bare kjellerrom og bartemenn på turne. De er idrettsfolk også. For eksempel fikk over 22000 Google-treff på kombinasjonen 'skiskyting, doping, østerrike'. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Ser ut til at midtbanen blir med Stenvoll-Henning sentralt og Keller-Johan vær sin ving, etter hvordan midtbanen er komponert mot Fram Larvik! Må si meg skeptisk til Stenvoll som sentral! Men JJ er fotballens Gud og vet hva han driver med så....sikkert en god løsning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. Juni 2008 Del Skrevet 4. Juni 2008 Når det gjelder forsterkninger så kommer det garantert et fjes eller to i begynnelsen av August. Om de venter så lenge, gjør de samme feil som i fjor. Jo tidligere en forsterkning kommer, jo bedre. Fullstendig klar over at dette har med bla økonomi å gjøre, men om man har alternativene klare, er det bare å handle inn så raskt som mulig. Hepp, Vi har ikke lov til å hente noen før 1 august, det er nye overgangsregler i år. @ringo Urettferdig at Salzburg får lov da. Disse østerrikerne altså...... Nå skal vi ikke se bort fra at Østerrikere har tradisjon for å ta seg til rette - enten det gjelder barna sine i kjellerstua eller om de pryder seg med en liten bart og drar på verdensturné. Nå føler jeg behov for å forsvare østerrikerne her (jada, jeg østerriker på den dumme em-testen i en annen tråd). Østerrike er ikke bare kjellerrom og bartemenn på turne. De er idrettsfolk også. For eksempel fikk over 22000 Google-treff på kombinasjonen 'skiskyting, doping, østerrike'. Prøver du kombinasjonen "kjeller, østerrike får du over 40 000 treff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå