Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lagde en poll, men den forsvant. Samma det egentlig. Tror vi kommer til å klare Godset, og også TIL i første hjemmekamp etter ferien. Ser de to største nøttene å knekke i så måte mot VIF borte og Viking hjemme. Deretter følger FFK hjemme, som jeg tror er en mindre reell taps-sjanse, før vi må til Lerkendal. At vi ikke har tapt innen den tid ville vært utopisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lagde en poll, men den forsvant. Samma det egentlig. Tror vi kommer til å klare Godset, og også TIL i første hjemmekamp etter ferien. Ser de to største nøttene å knekke i så måte mot VIF borte og Viking hjemme. Deretter følger FFK hjemme, som jeg tror er en mindre reell taps-sjanse, før vi må til Lerkendal. At vi ikke har tapt innen den tid ville vært utopisk!

VIF hjemme har jo langt fra vært noe særlig å skryte av så langt i sesongen (dog, jeg har ikke alle hjemmeresultatene deres i hodet for øyeblikket). Viking borte er derimot ikke en kamp jeg gleder meg til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes bare det er unødvendig med ENDA en tråd...kan vi ikke diskutere det i "Stabæk på topp"? Så har vi noe å snakke om der ;)

Forøvrig er jeg litt forsiktig med å håpe noe foran Godset-kampen. Er redd en ny-komponert midtbane vil slite litt. Men tror vi vinner knapt og knuser Tromsø hjemme, så er enig i den analysen d*u*b :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en tendens til å slite litt etter spilleopphold, noe som tyder på at vi trenger å spille kamper relativt tett for å holde formen. Normalt bør vi slå Tromsø hjemme, men det kan fort komme en overraskelse i den kampen.

Og med en del forandringer i laget mot Godset, kan også den kampen fort bli vanskelig. Men såpass gode defensivt som vi er nå, bør vi greie å unngå tap i hvert fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir fort tap mot Godset, eller hvert fall poengtap. Godset er ganske bra på eget gress, i tillegg er jeg skeptisk til den "nye" mitdbanen mot Godset. Stenvoll sentralt som det ser ut til er jeg skeptisk til. Men om vi går gjennom denne kampen som seiersherre er jeg redd for at Viking borte vil bli en hard match! Et godt lag, som vi har slitte med på bortebane i veldig mange oppgjør! Elsker TL serieledern jeg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gang om noen år.

Neida, får vel være litt realistisk.

Vi får DEN starten etter ferien:

Tromsø ( H )

vif ( B )

Viking ( H )

ffk ( H )

rbk ( B ) Alle disse kampene blir vanskelige tøffe. Tromsø er nok letteste men frykter at Stabæk gjentar fjorsesongen med å starte dritdårlig etter ferie. Det virket som om vi trengte 3-4 kamper får å "våkne" fra ferien.

Jeg tror bomben kan smelle allerede ved Tromsø 28. Juni.

Endret av s-simen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en gjeng! Jeg sitter med alle de innleverte tipsene i "The Conquest", og det er maaaaange som har spådd tap mange ganger allerede. At vi har kommet så langt ut i sesongen uten tap er jo helt surrealistisk. Før eller siden kommer tapet. Digger du ikke tanken, så ikke åpn denne tråden!

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en gjeng! Jeg sitter med alle de innleverte tipsene i "The Conquest", og det er maaaaange som har spådd tap mange ganger allerede. At vi har kommet så langt ut i sesongen uten tap er jo helt surrealistisk. Før eller siden kommer tapet. Digger du ikke tanken, så ikke åpn denne tråden!

Går alltid til helvete når jeg tipper på seier til oss, så langt i sesongen har jeg latt være.. Ikke pokker om jeg tør å gamble på noe annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare truffet med ett tips for Stabæk iår. Hjemme mot Aafk. Egentlig ganske godt fornøyd med det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Når kommer det første serietapet?
  • Opprett ny...