fredrik staubo 2 Del Skrevet 8. Oktober 2003 Del Skrevet 8. Oktober 2003 de siste årene/kampene mot rosenborg har det gått veldig bra og nå har de ikke stort å spille for så dette kan bli gøy! med seier tror jeg vi får en annen plass i tippeligaen. stå på Gutta!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Oktober 2003 Del Skrevet 8. Oktober 2003 Forbannet at matchen går søndag kveld. Det betyr elendig, om noe bortefølge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 9. Oktober 2003 Del Skrevet 9. Oktober 2003 Nå er vel ikke kveldskamp søndag så uvanlig (med unntak at vi er i oktober). Mener at de fleste kamper tom august gikk søndag kveld (kampstart 18 eller 19 er neppe den store forskjellen). Manglende bortefølge kan således ikke forklares med det. Skal jeg gå over til avstemningen venter jeg til november med å komme med min mening der. Dog mener jeg at vi skal slite hardt for å få 5. plassen i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 11. Oktober 2003 Del Skrevet 11. Oktober 2003 Forbannet at matchen går søndag kveld. Det betyr elendig, om noe bortefølge. tror nok ikke det er hovedårsaken til dårlig bortefølge. Årsaken etter min mening er at SS-styret har utestengt 5 svært sentrale personer av en gruppe mennesker som holder borteturene i gang. Dette skaper da selvfølgelig ring virkninger på resten av menneskene i denne gruppen. Greit, vår oppgave er å støtte laget. Det er jeg enig i. Men jeg tror svært få av denne gryppen er interesert i å sitte på en så lang busstur uten disse fem personene m.fl med på turen. En annen grunn vil jeg påstå er at å dra sammen med personene som er ansvarlig for en så uklar og urettferdig utestengelse av disse fem ikke er særlig aktuelt. Noen har kanskje andre synspunkter på saken, men dette er min teori. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. Oktober 2003 Del Skrevet 11. Oktober 2003 Her må jeg si meg helt uenig. Til Bryne var vi noen som kjørte bil nettopp for å slippe disse personene. At de ikke blir med til Trondheim gjør i hvertfall at vi tar bussen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 11. Oktober 2003 Del Skrevet 11. Oktober 2003 Her må jeg si meg helt uenig. Til Bryne var vi noen som kjørte bil nettopp for å slippe disse personene. At de ikke blir med til Trondheim gjør i hvertfall at vi tar bussen. nå var minibussen til bryne full da, så det hadde ikke vært plass uansett. Og at "de" ikke tar bussen gjør at dere ihvertfall tar bussen? Nei. At "de" ikke tar bussen gjør at det blir for få påmeldte til at det blir noe tur. Og det selv når man samkjører med kjernen sør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. Oktober 2003 Del Skrevet 11. Oktober 2003 Den var ikke full da jeg valgte å kjøre. En av de andre jeg hadde med meg hadde booket plass på minibussen, men valgte heller å kjøre med meg, mens en tredje person ikke hadde blitt med minibussen uansett. Nå vet jeg at det er noen som tar fly til Trondheim (dette var vel booket før det ble klart at disse fem ble utestengt, og det samme gjelder Stavanger). Hva jeg mener om disse personene skal jeg ikke en gang forsøke å skrive her, men jeg håper jeg aldri ser dem på et fotballstadion igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 12. Oktober 2003 Del Skrevet 12. Oktober 2003 Daniel kvad: (Alzheimer skrev:Forbannet at matchen går søndag kveld. Det betyr elendig, om noe bortefølge.) tror nok ikke det er hovedårsaken til dårlig bortefølge. Årsaken etter min mening er at SS-styret har utestengt 5 svært sentrale personer av en gruppe mennesker som holder borteturene i gang. Dette skaper da selvfølgelig ring virkninger på resten av menneskene i denne gruppen. Greit, vår oppgave er å støtte laget. Det er jeg enig i. Men jeg tror svært få av denne gryppen er interesert i å sitte på en så lang busstur uten disse fem personene m.fl med på turen. En annen grunn vil jeg påstå er at å dra sammen med personene som er ansvarlig for en så uklar og urettferdig utestengelse av disse fem ikke er særlig aktuelt. Noen har kanskje andre synspunkter på saken, men dette er min teori. Vel, Daniel - INGEN har meldt seg av turene verken til Trondheim eller Stavanger. Men - for å gjøre boikotten enda mer kraftfull hiver jeg meg herved på og NEKTER å bli med på bussturene til Trondheim og Stavanger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Oktober 2003 Del Skrevet 12. Oktober 2003 Enig med Alz. Bra at noen endelig tar ansvar og setter igang en god gammeldags boikott. Jeg henger meg på og boikotter derfor bussen til Trondheim og Stavanger! Har bestilt fly-billetter i stedet til Stavanger og fylt opp bilen til Trondheim. Rich Som oppforder alle andre også til å bli med på boikotten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Jeg oppfordrer folk til å boikotte kampen i trondheim slik at Rosenborg fårtapte inntekter, de vil da i lengden gå konkurs og noen andre kan vinne ligaen. Oppfordrer dog flest mulig til å dra til Trondheim. Noen som vet om en bra pub hvor man kunne sett matchen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Jeg boikotter boikottene deres og velger å boikotte min egen boikott slik at ingen kan boikotte min boikott. Noen som er med på min boikott av boikottingen til rich, alz og fullemann, og ikke minst min egen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dalle 0 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Gidder ikke det as, jeg boikotter det! Blir ikke med på noe... Kjører min egen boikott og boikotter alle som vil joine min boikott, eller boikotte den.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg