Slum 12 902 Del Skrevet 22. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2008 (endret) Stabæk starter med følgende mannskap iflg. Budstikka: Jon Knudsen - Jon Inge Høiland, Mike Kjølø, Morten M. Skjønsberg, Bjørnar Holmvik - Tom Stenvoll, Henning Hauger, Christian Keller, Johan Andersson - Veigar Pall Gunnarsson, Daniel Nannskog. Alan og Pontus blir byttet inn i andre omgang. Endret 22. Juni 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 22. Juni 2008 Del Skrevet 22. Juni 2008 Litt vanskelig tidspunkt mtp. jobb... Hva tror vi om kampen? Har en god følelse selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 22. Juni 2008 Del Skrevet 22. Juni 2008 Tror(håper) Stabæk vinner 3-0 Nannskog kommer til imponere, og bitre svensker river seg i håret over landslagsledelsen! Skal bli bra med Stabæk-kamp, lenge siden sist... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 22. Juni 2008 Del Skrevet 22. Juni 2008 Veldig viktig kamp for meg personlig. Bor sammen med to hardcore IFK supportere i England og det vil svi ekstremt med et nytt tap mot dem. Kom igjen gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 0-0 at the end! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 0-0. Var vi like dominante som budstikka livereferatet viste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 23. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 23. Juni 2008 (endret) Jeg så bare 2. omgang, og er ganske godt fornøyd. Vi hadde 2-3 store sjanser de siste 45 minuttene. IFK skapte ingenting. Og Henning er absolutt tilbake i kampform. Endret 23. Juni 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 0-0. Var vi like dominante som budstikka livereferatet viste? Ja. Hadde faktisk et par headinger (!!) i stolpen i første omgang, hadde litt "utur" i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 Så midtbanen fungerte, selv om målsjansene ble misbrukt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 HH bra, Bjørnar var også bra, men alan irriterer meg grenseløst når han aldri oppholder seg der han skal, men trekker inn i midten eller ut på motsatt kant konstant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 120 Del Skrevet 23. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 23. Juni 2008 (endret) Så midtbanen fungerte, selv om målsjansene ble misbrukt? Kampen bar litt preg av ferie-fotball, men midtbanen fungerte greit. Som Slum sa var Henning tilbake i form, og Tom spilte en god kamp - han har jo vært litt ute av form en stund. IFK hadde et par "100% sjanser", men det hadde vi også. Etter min mening var vi markert bedre enn dem, men det var ikke snakk om enorme forskjeller. Noen som vet om IFK stilte med toppet lag? Endret 23. Juni 2008 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 Tom spilte en god kamp - han har jo vært litt ute av form en stund. HVA???? Da så vi forskjellige kamp i hvertfall. Syns han var 1. omgangs klart dårligste sammen med Veigar. Men, men, godt vi kan ha forskjellige syn på ting Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 dårligste sammen med Veigar. Vi så nok samme kamp, men jeg mente å se tendenser hos Veigar. Han rømte konsekvent fra tilbudt rom og og mistet ball nok for alle sammen, men jeg satt igjen med inntrykk av at han er på vei tilbake til fjorårsformen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå