Gå til innhold

Anbefalte innlegg

4 dager til match, på tide med en kamptråd.

Kampdetaljer

Dato: 28.06.2008

Tid: 18:00

Kamp nr: 120001077

Status: Berammet

Dommere:

Hoveddommer: Olsen, Roy Helge

Assistentdommer: Olsen, Frank

Assistentdommer: Strand, Harald

Observatør: Olsen, Jan Erik Blomholt

4.dommer: Akdas, Ahmet

NFF-delegat: Kopp, Hermann

Jeg vil se dette laget:

JK

JIH - PS - MMS - BH

CK - AA - HH - ACGDC

DN - VPG

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil se dette laget:

JK

JIH - PS - MMS - BH

CK - AA - HH - ACGDC

DN - VPG

Det er vel naturlig å starte med dette laget, men jeg føler samtidig at det blir veldig defensivt på midten med AA og HH. Jeg blir heller ikke overrasket hvis de starter med JA i stedet for AA - forutsatt at JA er helt frisk igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler meg rimlig sikker på at Annan starter mot TIL! Han har prestert eksepsjonelt godt og er virkelig viktig nå for å få en god start etter ferien, de første 4 kampene vil bety nesten ALT for hvor vi ender på tabellen i år...Spent på formen nå! Håper gutta har lært fra i fjord sommer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for ikke å snakke om Frode O....

Jeg savner Frode Olsen.

Har noen peiling på hvilken kanal kampen vises? Må desverre på hytten. Prøvd å snakke meg fra det, men til ingen nytte.. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner Frode Olsen.

Har noen peiling på hvilken kanal kampen vises? Må desverre på hytten. Prøvd å snakke meg fra det, men til ingen nytte.. :(

Er du fra Bergen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner Frode Olsen.

TV2 Sport.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir godt når de starter med kamper som virkelig betyr noe, sommerferien har vart lenge nok nå :blink:

Innsatsen mot IFK tyder på at det defensive sitter. Regner med at Alanpallskog skjerper seg når det blir alvor og leverer varene. Tromsø har skuffet så langt i år, og jeg har troen på en god start etter ferien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er rimelig sikker på at vi tar denne. Men vi vinner nok bare med et mål og vi må sitte å bite negler mot slutten (IGJEN!).

Edit: Jeg biter selv aldri negler, og har aldri sett noen gjøre det åpenlyst på kamp heller, så skjønner ikke hvorfor jeg skrev det egentlig... Men dere skjønner hvor jeg vil

Endret av BLAA bil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle varsellamper bør lyse nå. Vi leder serien, og bør være store favoritter. Tromsø har spilt mange bra kamper men har slitt med uttellingen. Potte tette bakover de også. Husker vi var heldige som fikk 3 poeng på Alfheim i fjor (takk Alan). Er shiiit nærvøs som vanlig. Tåler snart ikke mer. :unsure:

Tørr ikke tro på at vi skal gå gjennom en sesong uten nedtur......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Janne Jönsson tar med seg følgende tropp til lørdagens kamp mot Tromsø. Kampen starter kl 18:00

1 Jon Knudsen

3 Jon Inge Høiland

4 Mike Kjølø

5 Pontus Segerström

6 Tom Stenvoll

7 Henning Hauger

8 Anthony Annan

9 Christian Keller

10 Veigar Pall Gunnarsson

11 Daniel Nannskog

14 Ola Kamara

15 Morten M. Skjønsberg

16 Tor Marius Gromstad

19 Johan Andersson

22 Iven Austbø

23 Vegar Eggen Hedenstad

25 Alanzinho

26 Bjørnar Holmvik

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo godt hende at det på en måte er positivt for kampen? Det ville jo blitt svært defensivt å spille med Henning Hauger og Anthony Annan sentralt, eller?

Ja kanskje, men er heller ikke en umulig kombinasjon. HH har mye ubevist offensivt, og har bevist han duger fremover også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo godt hende at det på en måte er positivt for kampen? Det ville jo blitt svært defensivt å spille med Henning Hauger og Anthony Annan sentralt, eller?

Ja kanskje, men er heller ikke en umulig kombinasjon. HH har mye ubevist offensivt, og har bevist han duger fremover også.

Mye mas om at Henning ikke kan bekle den offensive rollen. Han har utvilsomt kvaliteter til å gjøre det. Men siden han har spilt sammen med Somen, Alan, Keller så har han fått oppgaven. Men når Annan evt spiller kan Henning garantert gjøre en meget bra figur offensivt. Men dessverre ser det ut som om Annan må kaste inn håndkledet.

Annan skadet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utsolgt i følge billettservice. Får opp ingen tilgjengelige billetter. Eller er det bare sånn at man ikke får kjøpt via billettservice på kampdagen?

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Tromsø 28.06.08
  • Opprett ny...