Slum 12 843 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 4 dager til match, på tide med en kamptråd. Kampdetaljer Dato: 28.06.2008 Tid: 18:00 Kamp nr: 120001077 Status: Berammet Dommere: Hoveddommer: Olsen, Roy Helge Assistentdommer: Olsen, Frank Assistentdommer: Strand, Harald Observatør: Olsen, Jan Erik Blomholt 4.dommer: Akdas, Ahmet NFF-delegat: Kopp, Hermann Jeg vil se dette laget: JK JIH - PS - MMS - BH CK - AA - HH - ACGDC DN - VPG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 Litt usikker, der er for mange Olsen'er i dommer-panelet denne gang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 Litt usikker, der er for mange Olsen'er i dommer-panelet denne gang... Enda godt vi ikke har IAO, PFO eller Espen O. i laget lengre...for ikke å snakke om Frode O.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 Jeg vil se dette laget:JK JIH - PS - MMS - BH CK - AA - HH - ACGDC DN - VPG Det er vel naturlig å starte med dette laget, men jeg føler samtidig at det blir veldig defensivt på midten med AA og HH. Jeg blir heller ikke overrasket hvis de starter med JA i stedet for AA - forutsatt at JA er helt frisk igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 JK JIH - PS - MMS - BH CK - AA - JA - ACGDC DN - VPG Ingen grunn til ikke å toppe laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 Bortsett fra at dere vel bytter posisjonen til MMS og Pontus der, så tror jeg laget med HH får rett... vi får se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 Føler meg rimlig sikker på at Annan starter mot TIL! Han har prestert eksepsjonelt godt og er virkelig viktig nå for å få en god start etter ferien, de første 4 kampene vil bety nesten ALT for hvor vi ender på tabellen i år...Spent på formen nå! Håper gutta har lært fra i fjord sommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article111069.ece jippi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 for ikke å snakke om Frode O.... Jeg savner Frode Olsen. Har noen peiling på hvilken kanal kampen vises? Må desverre på hytten. Prøvd å snakke meg fra det, men til ingen nytte.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 25. Juni 2008 Del Skrevet 25. Juni 2008 for ikke å snakke om Frode O.... Jeg savner Frode Olsen. Har noen peiling på hvilken kanal kampen vises? Må desverre på hytten. Prøvd å snakke meg fra det, men til ingen nytte.. Er du fra Bergen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. Juni 2008 Del Skrevet 25. Juni 2008 for ikke å snakke om Frode O.... Jeg savner Frode Olsen. Har noen peiling på hvilken kanal kampen vises? Må desverre på hytten. Prøvd å snakke meg fra det, men til ingen nytte.. TV2 Sport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 26. Juni 2008 Del Skrevet 26. Juni 2008 Isbergets kamptråd http://www.isbergetforum.com/forum/viewtop...?f=4&t=4052 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. Juni 2008 Del Skrevet 26. Juni 2008 Det blir godt når de starter med kamper som virkelig betyr noe, sommerferien har vart lenge nok nå Innsatsen mot IFK tyder på at det defensive sitter. Regner med at Alanpallskog skjerper seg når det blir alvor og leverer varene. Tromsø har skuffet så langt i år, og jeg har troen på en god start etter ferien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BLAA bil 0 Del Skrevet 27. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 27. Juni 2008 (endret) Er rimelig sikker på at vi tar denne. Men vi vinner nok bare med et mål og vi må sitte å bite negler mot slutten (IGJEN!). Edit: Jeg biter selv aldri negler, og har aldri sett noen gjøre det åpenlyst på kamp heller, så skjønner ikke hvorfor jeg skrev det egentlig... Men dere skjønner hvor jeg vil Endret 27. Juni 2008 av BLAA bil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Har morro i morgen. Hilsen fra Rath-Rock-City Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 http://www.tvbudstikka.no/tv/?play=Pi86t5 Mye om Tromsø-kampen, pluss en del annet (bl.a. om Bjørnars kontraktsforhandlinger). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Fra Isbergets kamptråd: Dette er en kamp som i utgangspunktet skal være klar hjemmeseier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Alle varsellamper bør lyse nå. Vi leder serien, og bør være store favoritter. Tromsø har spilt mange bra kamper men har slitt med uttellingen. Potte tette bakover de også. Husker vi var heldige som fikk 3 poeng på Alfheim i fjor (takk Alan). Er shiiit nærvøs som vanlig. Tåler snart ikke mer. Tørr ikke tro på at vi skal gå gjennom en sesong uten nedtur...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article111069.ece jippi? Koppinen spiller, men Knudsen og Lindpere er ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Janne Jönsson tar med seg følgende tropp til lørdagens kamp mot Tromsø. Kampen starter kl 18:00 1 Jon Knudsen 3 Jon Inge Høiland 4 Mike Kjølø 5 Pontus Segerström 6 Tom Stenvoll 7 Henning Hauger 8 Anthony Annan 9 Christian Keller 10 Veigar Pall Gunnarsson 11 Daniel Nannskog 14 Ola Kamara 15 Morten M. Skjønsberg 16 Tor Marius Gromstad 19 Johan Andersson 22 Iven Austbø 23 Vegar Eggen Hedenstad 25 Alanzinho 26 Bjørnar Holmvik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Blir vel disse som starter da: JK JIH - MMS - PS - BH CK - AA - HH - ACGDC DN - VPG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Annan tvilsom pga skade Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Annan har etter hva jeg har hørt vært innom et sykehus i afrika. Ryktet vil ha det til at han har problemer med albuen. Han trente ikke i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 er for lat til å starte ny topic, så spør her: hvor sitter stabækfans mot enga? vg-svingen som vanlig? hvor mye koster billetter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Henning starter hvertfall. så hvis annan er syk blir det vel HH og JA sentralt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Det kan jo godt hende at det på en måte er positivt for kampen? Det ville jo blitt svært defensivt å spille med Henning Hauger og Anthony Annan sentralt, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Det kan jo godt hende at det på en måte er positivt for kampen? Det ville jo blitt svært defensivt å spille med Henning Hauger og Anthony Annan sentralt, eller? Ja kanskje, men er heller ikke en umulig kombinasjon. HH har mye ubevist offensivt, og har bevist han duger fremover også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Det kan jo godt hende at det på en måte er positivt for kampen? Det ville jo blitt svært defensivt å spille med Henning Hauger og Anthony Annan sentralt, eller? Ja kanskje, men er heller ikke en umulig kombinasjon. HH har mye ubevist offensivt, og har bevist han duger fremover også. Mye mas om at Henning ikke kan bekle den offensive rollen. Han har utvilsomt kvaliteter til å gjøre det. Men siden han har spilt sammen med Somen, Alan, Keller så har han fått oppgaven. Men når Annan evt spiller kan Henning garantert gjøre en meget bra figur offensivt. Men dessverre ser det ut som om Annan må kaste inn håndkledet. Annan skadet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 ja helt sykt mye mas.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Utsolgt i følge billettservice. Får opp ingen tilgjengelige billetter. Eller er det bare sånn at man ikke får kjøpt via billettservice på kampdagen? Endret 28. Juni 2008 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå